ik snap niet waarom disana het opeens moet ontgelden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeiken
Vertel eens Erica... wat is FOK!, en hoe is de sfeer en de manier van posten daar over het algemeen??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ken jou niet disana .......en kan jou niet leuk of niet leuk vinden....wat ik wel van jou gezien heb is dat jij stemming maakt. En voor wat betreft het inhoudelijke,,,,,Ik zie dat menig cosser zich aan de regels houdt. Op betrekkingsniveau zie ik wel problemen ........de oude garde verliest invloed vanwege anders denkenden die zich wagen op jullie terrein, En die zich niet houden aan jullie gevoel voor humor (mi postpuberaal ....lekker schenenschoppen etc). FOK voorziet in een open forum en wie ben jij dan om dan mensen die werkelijk niemand in de wegliggen af te zeiken. Huil bij jouw lotgenoten en vraag je af wat er in jouw leven is misgegegaan om mensen die hier argeloos komen af te zeiken
Zolang we niet op jouw niveau belanden vind ik het prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef DrsH het volgende:
Het niveau gaat weer naar KZ niveau, getuige de Kz en Mokum discussie, dus wij gaan maar weer eens op ons eigen level in de weer en stappen over naar een wetenschapplelijk forum, ongetwijfeld komen wij jullie wel weer eens tegen in ieder geval op het COS forum.
JAMMER, JE ZAL ALTIJD EEN SOCIOPAAT BLIJVEN!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
WEET JE BORDERLINERS HEBBEN MIJN VOORKEUR.
Ja dat is blijkbaar makkelijker. Ik heb ook geen reactie gekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik snap niet waarom disana het opeens moet ontgelden?
Zij is echt niet de enige die zich er aan stoort
er zijn er nog vele met haar
en er is je meerder keren om een reactie gevraagd maar daar lees je voor de aardigheid maar overheen?
ik ga toch niet pmen als er een heel discussietopic voor is wat een onzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef DrsH het volgende:
Mocht u verder problemen hebben met mijn persoon of mijn psychologische stellingname dan verzoek i u vriendelijk doch dringend dit via de PM te doen. Ik heb namelijk onvoldoende tijd altijd via de topics of de Cos te reageren. Ps, hier zijn geen meerkosten aan verbonden..
Ach, je bent net zo sneu als je hypocriete vrouwtje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:09 schreef DrsH het volgende:
Mocht u verder problemen hebben met mijn persoon of mijn psychologische stellingname dan verzoek i u vriendelijk doch dringend dit via de PM te doen. Ik heb namelijk onvoldoende tijd altijd via de topics of de Cos te reageren. Ps, hier zijn geen meerkosten aan verbonden..
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, je bent net zo sneu als je hypocriete vrouwtje?
Ga eensch een discussie aan zonder als een josti in caps over je seksuele voorkeuren te posten.
Ik heb Erica trouwens een PM gestuurd en kreeg niet veel waardevols terug.
Kun je voorbeelden geven waarin ik mensen 'afzeik' en waarin ik 'stemming maak'. Gezien je posts tot dusverre in dit topic en de SC, en dan heb ik het niet alleen over hoe je mij probeert af te zeiken en een hitsige stemming richting mij neerzet, moet ik vooralsnog concluderen dat je aan het projecteren bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zoek een normaal wijf en medicijnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpen
Jouw wordkeuze is die van een gemiddelde kamperquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek een normaal wijf en medicijnen.
Klootzak.
Vraag me soms af waarom Beequeen, Erica Hysterica en drsH hier niet reageren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En die komt sterker dan ooit tot uiting in posts als deze in dit screenshot:
http://www.uploadhouse.com/viewfile.php?id=399017
oei taalfoutquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jouw wordkeuze is die van een gemiddelde kamper
Wanneer moeten jullie weer terug zijn van proefverlof? Kan dat trouwens ook tussentijds worden ingetrokken? Je weer zoveel van het onderwerp af, je moet al jaren in een TBS-inrichting hebben doorgebracht om dat kennisniveau te bereiken... Ga gauw terug voor er ongelukken gebeuren!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ian zoek een goede collega die kan je ongetwijfeld helpen
Goed moment voor een spelfout, pauper.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
lieve leandra..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel eens Erica... wat is FOK!, en hoe is de sfeer en de manier van posten daar over het algemeen??
Je schermt wel met andersdenkenden die zich wagen op "ons" terrein, maar volgens mij is het simpelweg zo dat iemand die een andere mening heeft dan jullie zijn of haar mening met goed fatsoen niet meer kan uiten in de COS... ook niet als het een voorkeur voor een andere bewoner is.
En op FOK! kon dat altijd wel..... en op de rest van FOK! (kijk er eens.... ) kan dat nog steeds, dus ik weet niet of je heel FOK! denkt te kunnen veranderen door in de DGK COS alle neuzen 1 kant op te krijgen qua voorkeuren, maar zo werkt dat dus niet.
Hee ouwe slak lieverdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom Beequeen, Erica Hysterica en drsH hier niet reageren.
Dingen gaan niet weg door net te doen alsof ze niet bestaan.
Cyberwar.
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Beste DrsH
Mag ik u een vraag op niveau stellen ?
Iets anders krijgt u zeker niet in uw 'praktijk'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou, tief 'm weer, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Zu befehl.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
Pssssssst, Ian, dialoog zonder te schelden gaarg.
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoen
Lekker inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Hele lap, dappere post!quote:
nee ik proef hier vooroordelen fundamentialisme starheid onsonsnosn .....kortom jullie stellen mij teleurquote:
Neem er eentje van mij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Laatste post stakker reageer een keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAPquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed moment voor een spelfout, pauper.
Ga je nog ontopic reageren?
Of heb je nog niet door dat je niet in de COS zit?
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Toch heb je tot zeker wel drie keer toe in verschillende bewoordingen herhaald dat jij mijn tijd hier betaalt cq ik iets met mijn leven moet doen. Dit terwijl ik je netjes bejegende en de eerste keer al antwoordde dat ik werk en een zieke partner heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Dank u KZ likkertjequote:
Prima, meneer (Ik mag niet meer schelden, ziet u.)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Laatste post stakker reageer keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAP
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
Euh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoen
Misschien kan jij beter op een ander forum net doen alsof je een baan hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef DrsH het volgende:
Laatste post wat mij betreft, stik in jullie eigen kots en ik ga lekker verder in de COSSEN, Lees ze vooral niet dan hoef je je ook niet te ergeren
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
* nog steeds op antwoord wacht, zowel van dhr als van mw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?![]()
Werk aan de winkel, vriend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !![]()
oei, dat ik toch geen niveau , foeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |