Goedemorgen Mysterylandgangerquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga weer even stepmania spelenkan niet tegen forums ff al die letters dwarrelen voor mn ogen sinds 9 uur en 11 uur teveel doorgelezen over onnuttige forum data...
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar ik ben er slecht inquote:
Nee, rommelmarkt...quote:
Sowieso!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:50 schreef MPG het volgende:
goed topic
WOzquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef OA het volgende:
Wat is wat?
Jeujquote:
As usualquote:[..]
Sowieso!![]()
waar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen op deze zonnig en warm zaterdagochtend....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuid Holland, zoals gewoonlijk!!quote:
Er staat een tentje precies voor mijn voordeur...quote:
Nee man, dat valt reuze mee....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ach, daar heb je weer meer smogvies stinkend kutomgeving daar, die randstad
Zo tegen de Duitse grens zit je veel beter jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ach, daar heb je weer meer smogvies stinkend kutomgeving daar, die randstad
Wat een zeikerdsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er staat een tentje precies voor mijn voordeur...![]()
Gaan ze een beetje lopen zeiken als ik naar buiten kom en achter hun stand loop...![]()
Dus ik ben er inmiddels ook al met de fiets én een winkelwagen achter geweest.....
http://www.google.com/search?hl=en&q=stepmania&btnG=Google+Searchquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=en&q=stepmania&btnG=Google+Search
Achja, als die jongen der plezier van heeft. Het houdt hem van de straat he. Anders moeten we weer klagen over randgroephangjongeren op straat in downtown Hoogezandquote:
da's ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, als die jongen der plezier van heeft. Het houdt hem van de straat he. Anders moeten we weer klagen over randgroephangjongeren op straat in downtown Hoogezand![]()
Ow dat ja. Dat heb ik gister al gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
Wat is deze auto waard?
niet te geloven
iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow dat ja. Dat heb ik gister al gezien
Ik denk dat ik bij Pretkroket een auto koop, en dan in 2 termijnen betaal. Dan hoef ik maar een kwart te betalen![]()
Puickend planquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
Goed topic.
Ik ga denk ik een lijst met goeie topics maken.
* probeert een paar score resultaten op dit forum neer te pleuren dat snapt VDvorst welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar ik ben er slecht in
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
mn beste score op dit liedje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6-o2ZvpcUDQ
ziet er ongv zoals dat youtube filmpje uit
ik heb ze live gezien in groningen oosterpoortquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]gek heej!
dat is niet normaal
(wel mooie muziek trouwensik heb daar ook paar albums van)
Je gebruikt Hooflettersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* probeert een paar score resultaten op dit forum neer te pleuren dat snapt VDvorst wel![]()
* update *
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 25-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 25-08-2007 Groningen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 25-08-2007 Groningen , pakkettendistributie
mn creative Zen vision W komt met de stap dichterbij * nog maar 11k m van me vandaan *
De grap van die post is dat het Ctrl -C en Ctrl - V was , knip en Plak werk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gebruikt Hoofletters
CGM is al 1 stap dichter bij perfect leesbare posts![]()
Neem er dan een voorbeeld aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De grap van die post is dat het Ctrl -C en Ctrl - V was , knip en Plak werk.![]()
Ik krijg soms ECHT het gevoel dat ik chinees praat ten opzichte van ANDERE mensen.
Pakjes dag!!!!!!!Mn Creative Zen Vision W net 5 sec binnen.
Samen met Mijn Schoolboeken EN een pakketje van Mn moeder.
Ja Gadget-klieren blijft leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem er dan een voorbeeld aan
Goed voor elkaar kerelVeel plezier met je Zen
![]()
Gadgets werken meestal meteen hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja Gadget-klieren blijft leukKrijg het maar eens werkend
Probleem nr 1 Altijd weer
![]()
Mp3 spelers werken altijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Gadgets werken meestal meteen hier![]()
Maar hobbyen met je nieuwe gadget is altijd erg leuk ja
Geen probleem dus. Komt wel goed daar met die mp3-spelertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mp3 spelers werken altijd.
Alleen hier staat bij dat het minimaal winxp nodig heeft.
*draait op win2000 , ja oudere versie.
maar anders gewoon ff andere drivers zoeken* zo Whizzkid ben ik nog wel
En anders via een andere pc ff al mijn muziek erop pleuren*
Er Stonden Sample filmpjes die altijd hoge kwaliteit bevatten. op de CZV Wquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen probleem dus. Komt wel goed daar met die mp3-spelert![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er Stonden Sample filmpjes die altijd hoge kwaliteit bevatten. op de CZV WAllemaal troep Reclame van Creative.
Veels te grapsig, ^^ Hoe creatief mensen reclame kunnen maken..
Goed bezig. Geen last van fietsaars?quote:
Welnee... ik fiets wel vaker!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig. Geen last van fietsaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |