Ze mogen het eerst maar eens afronden. Luque zal sowieso vast niet voor zaterdag in Amsterdam zijn. Ik denk dus niet dat hij zondag mee doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal die zondag al even meedoen?
quote:Newcastle have made no public comment on the matter, although United sources have indicated that the deal must be an attractive one for them. No transfer fee is expected to be paid for a player who cost the Magpies £10m two years ago – with Ajax hoping the savings that will be made on the player’s wages alone will be considered good enough. An initial loan deal could be proposed while the details are thrashed out. Luque’s personal terms caused Levante to end their interest last week and Real Betis – a club that the frustrated forward last night admitted would be a ‘great honour’ to represent – have balked at the contractual demands that would be required to secure his signature.
Ajax will attempt to persuade United chairman Chris Mort to agree to subsidise Luque’s wages at the Amsterdam ArenA. It remains to be seen whether such a suggestion will meet with a positive response. PSV and Feyenoord will monitor developments, with officials from the latter club having told Luque his first-team chances would be better at De Kuip than at their Eredivisie rivals. Yet Allardyce will not be concerned about where the player ends up, as long as he leaves Newcastle. Although he has been assured he will have Mort’s financial backing in the transfer market, removing Luque from the club’s payroll cannot harm Allardyce’s efforts.
Dat artikel suggereert dat het nog alles behalve zeker is. Ajax zou een voorstel doen om Newcastle een deel van het salaris te laten betalen? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de heren uit Tyneside dat zien zitten.quote:
Nee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:03 schreef Houniet het volgende:
is het al 100% van Luque?
Nee dus, zie ook posts boven jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:03 schreef Houniet het volgende:
is het al 100% van Luque?
Er is niets mis met een spits achter Huntelaar. Want ik denk niet dat Urzaiz het aankan om een wedstrijd of 5 achter elkaar 90 min op top niveau te spelen als Huntelaar geblesseerd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
maar wat moet Ajax met nog eens spits? of is dat voor het 4-4-2 systeem?
Luque is echt geen 10, net zoals Suarez dit niet is, konden ze net goed Perez hebben gehouden, toch?
Op links: Mitea, Manu, Leo, Suarez
spits: Huntelaar, Luque, Urzaiz
rechts: Rommedahl, Kennedy
Heb het idee, dat Ajax meer een grote naam wilde halen, zag ik liever een Medunjanin komen...
Vreemd ja. Volgens mij zit er weer een of andere duistere makelaar tussen die de voorwaarden (lees salaris en commissie) op het laatste moment wil aanpassen. Gebeurd wel vaker met die zuid-europese makelaars, het laatste moment niets weten van een eerder gesloten akkoord en toch weer meer geld willen beuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef Rumille het volgende:
Waarom horen we eigenlijk niks officieels?
Hij zou het ook niet redden bij Ajax. Is een leuke voetballer maar te licht voor Ajax (letterlijk en figuurlijk).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:18 schreef oYo het volgende:
Nee er is geen echte nummer 10 meer bij Ajax.
Wie zou een goede zijn? Ik vond Boussoufa de ideale 10, maar hij wil niet terug na wat hij allemaal heeft meegemaakt.
Dank jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:21 schreef BonJovi het volgende:
[..]
mooie tekst onder je avatar
maar hij heeft andere sterke punten, Heitinga is ook niet een van de snelste he.
niet zo gek met zijn blessure geschiedenis. wat hij allemaal heeft gehad.. daar komt een gemiddelde bejaarde van 80 nog niet aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Madine het volgende:
Wie heeft Mitea eens goed bekeken op de nieuwe elftalfoto? Wat ziet die gast er oud uit zeg..
Beurs is nu gesloten volgens mij, dus daar kan het niet meer aanliggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:07 schreef Rumille het volgende:
Waarom horen we eigenlijk niks officieels?
Dat is waar, maar zoals hij inviel vorige week mag hij van mij wel speelminuten krijgen .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank je. Heitinga is ook niet de snelste nee, maar er is nog een groot verschil in niet de snelste en traag. En Maduro is gewoon echt traag.
Mitea moet gewoon weg vind ik. Luque op links zetten. En definitief kappen met het aanfrotten van 'echte' vleugels (voor zover die nog bestaan).
Zelfde arts misschienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef Chivu het volgende:
Ach Manucharyan ziet er ook uit als achterin de 30Zelfde kwalen hebben die gasten
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:43 schreef BB-boy het volgende:
Echt groot zijn ze ook niet. Mischien hebben ze wel zo'n Bart de Graaf ziekte.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Wat te denken van deze held?
yannis?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Wat te denken van deze held?
Gaat op zich wel goed, voelt zich vandaag niet zo lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:59 schreef BonJovi het volgende:
ja hoe is het nu met hem eigenlijk
omgquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gaat op zich wel goed, voelt zich vandaag niet zo lekker.
Duurt inderdaad wel erg lang als we op berichten van gister afgaan. Had toch wel verwacht dat het rond de middag 100% zeker rond zou zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Heb toch zo'n voorgevoel dat de transfer van Lucky niet doorgaat. Had allang beklonken moeten zijn en waar het er gisteren nog hoopgevend uitzag krijg je vandaag toch wat tegenstrijdige berichten.
Je hebt ff met 'm gebeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Luque gaat niet naar Feyenoord. Als ie naar Nederland komt, komt ie naar Ajax.
Wie weet is het allang rond? Maar wachten ze(bijvoorbeeld) op een andere aankoop die ze gelijk bekend willen maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang als we op berichten van gister afgaan. Had toch wel verwacht dat het rond de middag 100% zeker rond zou zijn.
Dat is inmiddels wel duidelijk ja. En wat zullen de andere aankopen worde.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Luque gaat niet naar Feyenoord. Als ie naar Nederland komt, komt ie naar Ajax.
alà Rommedahl en Urzaiz die uit de lucht vielen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie weet is het allang rond? Maar wachten ze(bijvoorbeeld) op een andere aankoop die ze gelijk bekend willen maken.
Was een goede speler voor ons maar te vaak geblesseerd.quote:Zdenek Grygera mist ouverture met Juventus
24/8/2007 17:44
Zdenek Grygera ontbreekt als Juventus komende zaterdag zijn eerste competitiewedstrijd speelt. De Tsjechische verdediger hield een blessure over aan de interland tegen Oostenrijk van afgelopen woensdag.
Grygera blijkt een spier in zijn linkerkuit te hebben verrekt. De medische staf van Juventus verwacht dat de voormalig Ajacied drie tot vier weken nodig zal hebben om te herstellen. Hij mist hierdoor komend weekeinde in ieder geval het thuisduel met Livorno.
Jep. Voor de aftrap afscheid Sneijder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
Begint de wedstrijd zondag gewoon om 14.30 uur?
Dat commentaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:21 schreef StarGazer het volgende:
Via Ajax internet tv nu een mooie terugblik op Ajax - Heerenveen uit het seizoen 97-98 (7-2). Dat was nog eens een seizoen
Kan ajax niet opnieuw een blik van zulke scandinaviers opentrekken?quote:
Van wie niet. Van die bijlmertalentjes hebben we nou wel genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:51 schreef BonJovi het volgende:
Van mij mag het hoor
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Van wie niet. Van die bijlmertalentjes hebben we nou wel genoeg.
Talentjes...pff, doe mij maar eens iemand van 26 die gelijk kan presteren, op een constant niveau voor een paar jaar. Hebben we veel meer aan.quote:
glippenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
Is er een mogelijkheid om het afscheid van Sneijder live te bekijken zonder te betalen?
quote:24/8/2007 - NEC wil dit weekend duidelijkheid over Lindenbergh
(Gepost door RvN)
BRON: VI.nl
VI.nl meldt dat NEC komend weekend duidelijkheid wil over de mogelijke transfer van Olaf Lindenbergh. De speler wil dat Ajax meebetaalt aan het verschil in salaris tussen NEC en Ajax. NEC technisch directeur Aalbers: 'Dit weekeinde moeten er knopen worden doorgehakt. Mocht het toch niet rondkomen, dan zullen wij zelf stoppen met de onderhandelingen.'
quote:24/8/2007 - Leonardo over maand weer bij de groep
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
leonardo liep vorig seizoen tegen Heerenveen zijn kruisbandblessure op. Het herstel verloopt voorspoedig en is in een finale fase beland, zo liet Ten Cate weten op de persconferentie vrijdagmiddag. ,,Ondanks zijn blessure loopt hij met een stralende glimlach door de catacomben. Over ongeveer een maand hopen we Leonardo in de groep te begroeten.’’
nope alleen maar geblaat over transfers en mogelijke opstellingen en niks concreetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben weer terug van de Ardennen. Niets gemist?
Luque rond maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben weer terug van de Ardennen. Niets gemist?
Ik las vandaag in de trein wel iets over Luque? Maar ik weet niet of dat de juiste aankoop is. Laatste twee seizoenen 23 wedstrijden en 1 goal vind ik wat magertjes. Van mij hoeft hij niet te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope alleen maar geblaat over transfers en mogelijke opstellingen en niks concreet
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed nieuws over Leo btw.
Bij Newcastle........quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de trein wel iets over Luque? Maar ik weet niet of dat de juiste aankoop is. Laatste twee seizoenen 23 wedstrijden en 1 goal vind ik wat magertjes. Van mij hoeft hij niet te komen.
5 posts boven je:quote:
Ik weet wel dat het een goede speler was, maar de laatste jaren heeft hij niets meer gepresteerd. Daarom vraag ik me ook af of hij ons niveau nog wel aankan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Newcastle........
Alsof dat iets wil zeggen. Kijk eens wat beelden van toen ie bij Depor zat.
Het is echt een klasbak.
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Dan hebben we voorin wel heel veel opties:
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en dan Luque.
Pfffff, die zie ik niet eens als alternatieven meer. Die mogen weg hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.
Jammer dat Brian en Michael Laudrup niet samen bij Ajax hebben gespeeld. Dan was Michael ook nog een jaartje langer doorgegaanquote:
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.quote:
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Maar zal wel aan mij liggen.
Iedereen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Nee, ongeveer niemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Veel. Jij niet blijkbaar?quote:
Nee, ik ben niet echt blij met zijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer niemand.
[..]
Veel. Jij niet blijkbaar?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |