quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Blik het volgende:
[..]
dat is volgens mij onmogelijk, aangezien sommige podcasts 37 minuten duren. In andere woorden, past niet in je mailbox (plus een enorme moeite om te versturen)
Ik zit overigens met hetzelfde probleem met de lessen van 5k - 10k
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef Ynske het volgende:
ik heb hier les 1 tot en met 9 online staan
de rest is aan het uploaden, dan staat daar tot en met les 27
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet. Maar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef dlettani het volgende:
De podcasts zijn offline gehaald en ik wou net starten... kan iemand aub de lessen voor 5K mailen naar dlettani@gmail.com aub?
Hartelijk dank!!!
in de bovenstaande link zijn ze ook gewoon op te halenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet.
Wat ik heb gedaan is gewoon eerst les 1 downloaden, en vervolgens in het podcast menu van je eigen iTunes podcast library "Alles ophalen" aanklikken.
Ik dacht dat je dat werk dan wel kon besparen maar iig sociale actiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de bovenstaande link zijn ze ook gewoon op te halen
jij enorme heldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet. Maar...
Wat ik heb gedaan is gewoon eerst les 1 downloaden, en vervolgens in het podcast menu van je eigen iTunes podcast library "Alles ophalen" aanklikken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:54 schreef Quinazoline het volgende:
Net les 14 gelopen (2-3-6-6-6, hoewel die laatste 7 is volgens het overzicht, maar 6 volgens Evy). Het ging echt heel lekker! De stukken wandelen voelde ik mijn enkels wel, maar de hardloopstukken gingen echt lekker!
Verder ben ik heel trots op mezelf dat ik het al zo lang volhoud.
* freecell blinde kipquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
freecell, het linkje naar het Excel bestand voor het 0-5km schema staat in de OP: http://www.sport.be/starttorun/nl/training/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oef, deze les was pittig. Het was een intervaltraining met 8 versnellingen van een halve minuut erin. Alleen kan Evy volgensmij niet tellen: een aantal waren er echt langer dan 30 seconden en daar ging ik flink stuk op.
Het was trouwens wel lekker fris weer om te lopen, echt lekker.
dat valt wel meequote:Op zondag 7 oktober 2007 14:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze een beetje moeite met tellen. Op een gegeven moment heb je een training van 4x8 minuten hardlopen met tussendoor pauzes. De eerste 8 minuten hardlopen duurt ongeveer 5 minuten. Ook haar pauzes kloppen vaak niet.
Ok, ik had me vergist, het was niet bij de 4x8 minuten training dat het niet klopte, maar bij 5-6-7-8 minuten training. het eerste loopstuk is eigenlijk 5 minuten, maar het haalt net de 3.5 minuten. Vind ik erg groot verschil op 5 minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat valt wel mee
ze zit er soms wel een halve tot hele minuut naast
maar geen 3 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |