quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Blik het volgende:
[..]
dat is volgens mij onmogelijk, aangezien sommige podcasts 37 minuten duren. In andere woorden, past niet in je mailbox (plus een enorme moeite om te versturen)
Ik zit overigens met hetzelfde probleem met de lessen van 5k - 10k
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:17 schreef Ynske het volgende:
ik heb hier les 1 tot en met 9 online staan
de rest is aan het uploaden, dan staat daar tot en met les 27
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet. Maar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef dlettani het volgende:
De podcasts zijn offline gehaald en ik wou net starten... kan iemand aub de lessen voor 5K mailen naar dlettani@gmail.com aub?
Hartelijk dank!!!
in de bovenstaande link zijn ze ook gewoon op te halenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet.
Wat ik heb gedaan is gewoon eerst les 1 downloaden, en vervolgens in het podcast menu van je eigen iTunes podcast library "Alles ophalen" aanklikken.
Ik dacht dat je dat werk dan wel kon besparen maar iig sociale actiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de bovenstaande link zijn ze ook gewoon op te halen
jij enorme heldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben gister nog even aan het zoeken geweest maar via de iTunes store zijn ze NOG binnen te halen. Via store>subscribe werkt het niet. Maar...
Wat ik heb gedaan is gewoon eerst les 1 downloaden, en vervolgens in het podcast menu van je eigen iTunes podcast library "Alles ophalen" aanklikken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:54 schreef Quinazoline het volgende:
Net les 14 gelopen (2-3-6-6-6, hoewel die laatste 7 is volgens het overzicht, maar 6 volgens Evy). Het ging echt heel lekker! De stukken wandelen voelde ik mijn enkels wel, maar de hardloopstukken gingen echt lekker!
Verder ben ik heel trots op mezelf dat ik het al zo lang volhoud.
* freecell blinde kipquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
freecell, het linkje naar het Excel bestand voor het 0-5km schema staat in de OP: http://www.sport.be/starttorun/nl/training/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oef, deze les was pittig. Het was een intervaltraining met 8 versnellingen van een halve minuut erin. Alleen kan Evy volgensmij niet tellen: een aantal waren er echt langer dan 30 seconden en daar ging ik flink stuk op.
Het was trouwens wel lekker fris weer om te lopen, echt lekker.
dat valt wel meequote:Op zondag 7 oktober 2007 14:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze een beetje moeite met tellen. Op een gegeven moment heb je een training van 4x8 minuten hardlopen met tussendoor pauzes. De eerste 8 minuten hardlopen duurt ongeveer 5 minuten. Ook haar pauzes kloppen vaak niet.
Ok, ik had me vergist, het was niet bij de 4x8 minuten training dat het niet klopte, maar bij 5-6-7-8 minuten training. het eerste loopstuk is eigenlijk 5 minuten, maar het haalt net de 3.5 minuten. Vind ik erg groot verschil op 5 minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat valt wel mee
ze zit er soms wel een halve tot hele minuut naast
maar geen 3 minuten
Dat is natuurlijk waar, ging er even vanuit dat iedereen met een i-pod loopt. Maar dat is natuurlijk niet zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
Bij mij staat ie inmiddels ook geheel.
@blik, niet idereen gebruikt i-tunes
Ik heb maandag les 4 gelopen en gisteren les 5, ik breng de babyfoon altijd even naar de buren, want vriend in meestal sporten als ik ga rennen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:41 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb gisteren les 8 van de 5-10km gelopen, dus het gaat hier nog steeds lekker. Al is het soms wel lastig om de tijd te vinden om te lopen. Volgende week ben ik de hele week alleen thuis met m'n zoontje, dus dan wordt het helemaal ingewkkeld.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling! Had je misschien gegeten van te voren? Ik kan zelf alleen rennen op een lege maag. Als je er zo moe van wordt, kan je misschien beter les 7 een paar keer gaan lopen tot het echt soepel gaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfoei, ik heb vandaag les 8 gepoogd te lopen, maar halverwege ben ik gestopt. Ik ging gewoon over mn nek van vermoeidheid... Kwalijke zaak. Dinsdag weer proberen.
Mwuah, kan ook gewoon zijn dat je je dag niet hebt. Vooral nu het wat kouder wordt en je hebt geen hardloop legging en je knieen worden te koud, kom je geen meter vooruit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal de bedoeling! Had je misschien gegeten van te voren? Ik kan zelf alleen rennen op een lege maag. Als je er zo moe van wordt, kan je misschien beter les 7 een paar keer gaan lopen tot het echt soepel gaat.
Komende zondag jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef Jojogirl het volgende:
Sjeen, dat is wel handig, maar we hebben geen babyfoon (wonen in een appartement, dus die hebben we hier thuis verder nooit nodig). Misschien toch maar eens eentje kopen, die hebben we toch ook nodig als we volgend jaar verhuizen.
Freecell, wat loop je lekker hard joh. Die 4 Mijl wordt echt een toptijd. Is dat komend weekend al?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:04 schreef freecell het volgende:
41:38, 2127e bij de vrouwen,Niet geniaal, maar wel leuk voor mezelf, ik ren tenslotte pas net
Ik wilde graag onder de 45 Minuten, gelukt dus
17500 stuksquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:14 schreef Bob-B het volgende:
hoeveel mensen deden er eigenlijk mee?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil komende week weer serieus het schema gaan op pakken.
als mijn knie weer pijn gaat doen, wat ik eigenlijk wel verwacht (), vraag ik de fysio of hij me wil doorverwijzen, ik loop er al sinds mei mee
hij raakt en schuurt iedere keer als ik de trap op loop, en doet soms zelfs zeer als ik rusig loop, dat kan toch niet goed zijn?
http://www.fysiomanueel.nl/print/prn_krakende_gewrichten2.htmquote:Allereerst, het kraken kan geen kwaad. Het komt niet van losse botjes maar van het kraakbeen(en dat heet niet voor niets zo). In een gewricht zit een vloeistof. Deze zorgt voor de smering van het gewricht. Normaal gesproken is dit een stroperige substantie, die slecht geluid geleidt. Het kan zijn dat je de rechter knie nog steeds ontziet en daarbij je linker knie en enkels bent gaan overbelasten. Dit heeft tot gevolg dat deze geīrriteerd raken en slechter doorbloedt. Door de vermindering van de doorbloeding wordt ook de vloeistof in het gewricht van mindere kwaliteit. Het wordt als het ware wateriger. Het geluid, wat door de wrijving tussen de kraakbeen vlakken ontstaat tijdens bewegen, wordt in de waterige vloeistof beter geleid en dat hoor je dus duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |