Nee, dat dacht ik ook. Eindhoven dan weer wel. En ik meende een alfabetische volgorde te zien, dus dan zou Eindhoven erbij moeten staan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef ScottTracy het volgende:
Wij hebben hier geen Ikea hoor...
en een dame van 27 met aambeien, zou kunnen, maar lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:39 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. Aereatheas:
Ik heb inderdaad het recht niet om te bepalen of iemand uitgesloten wordt van een topic, ik ben ook al door 2 man overruled en op zich terecht.
Maar een typefout kan er bij mij niet in.
Als het per abuis getypt is, dan komt dat vreemd op me over en als het bewust is gedaan, dan beroep ik me op het 'één antwoord'-principe en de mededeling dat dat niet slim is als er zoveel deelnemers online zijn vanwege de verwarring die daardoor kan ontstaan...
Nee hoor, kan bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en een dame van 27 met aambeien, zou kunnen, maar lijkt me sterk.
Het enige juiste antwoord. Genoemde gemeenten hanteren het systeem van erfpacht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef qonmann het volgende:
erfpacht ?
Aambeien komt ook wel voor bij zwangerschap, doordat darmen overhoop gegooid worden, dus niet helemaal leeftijdsgerelateerd...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en een dame van 27 met aambeien, zou kunnen, maar lijkt me sterk.
Duurde erg lang voor het kwartje viel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord. Genoemde gemeenten hanteren het systeem van erfpacht.
qonmann +1
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Aambeien komt ook wel voor bij zwangerschap, doordat darmen overhoop gegooid worden, dus niet helemaal leeftijdsgerelateerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |