medelijden met Dennix... fokking hell no..... bashen die hapquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:44 schreef JohnFoK het volgende:
Ik krijg wel medelijden met dennix, maar hij lult zich hierr niet meer uit.
Bij de tandarts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:48 schreef markisboer het volgende:
[..]
waar is JAAP om KENNIX te HELPEN
Ongelooflijk. Ze heeft een mooi koppie maar een walgelijk karakter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Kijk eens hoe belangrijk ik ben.
[afbeelding]
die date is zijn afscheidskadootje van DGKquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef pullup het volgende:
Het mooie is nu dat Dennis natuurlijk absoluut niet meer terug kan.
Als hij die date dag aflast is hij alleen maar extra de klos![]()
Die make-up is ook een opbouw, restje op restje op restjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze heeft een mooi koppie maar een walgelijk karakter.
Trouwens wat veel make up gebruikt ze.
Ze vind dit heerlijk. Denkt dat ze allemaal voor haar opkomen.![]()
Vreselijk lelijk wijf is het ook eigenlijk......quote:
en dat inbeelden zonder al die zooi... blijft er ook niet echt iets over toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze heeft een mooi koppie maar een walgelijk karakter.
Trouwens wat veel make up gebruikt ze.
Ze vind dit heerlijk. Denkt dat ze allemaal voor haar opkomen.![]()
Brian en Amanda hebben vanochtend gesproken over het feit dat ze Jaap weg willen stemmen omdat hij de meest onbetrouwbare speler is. Ze zijn van plan de rest hiervan te overtuigen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef FdW het volgende:
Donderdag ontslagronde, alles lijkt op een exit voor Dennis te wijzen, maar zondag is z'n date gepland. Wie ziet het licht?
Desii en BQ, die Huub valt wel mee, he?
Bijnamenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef Liess het volgende:
Btw, wat een vreselijk kinderachtig gedoe dat bijnamen verzinnen, Dat dat na 8 maanden ook niet begint te vervelen![]()
nou nou nou... valt ook wel mee hoor... kwestie van smaak....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Vreselijk lelijk wijf is het ook eigenlijk......
En dat zeg ik niet graag.
Dennix is gauw weg als zijn dekking (Jaap) foetsie is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Darklight het volgende:
is wel opvallend dat ze opeens Jaap weg willen hebben, eerst wilden ze Dennix weg hebben
jij vind het een lelijk wijf.....ging over nadia meen ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Snollie, Kennix, ...... etc etc etc
Kennix is toch de naam van een mijonair-wanna-be... toch geen bijnaam?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik maak me er ook schuldig aan af en toe maar je hebt wel gelijk natuurlijk .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee dat ging over Lieke, en ik zeggend dat ik iemand lelijk vind, is iets heel anders dan maandenlang belachelijke bijnamen verzinnen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
jij vind het een lelijk wijf.....ging over nadia meen ik
een ander zegt dennix snollie what ever
leven en laten leven![]()
laat maar ik ga de cos niet verzieken met een discussiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee dat ging over Lieke, en ik zeggend dat ik iemand lelijk vind, is iets heel anders dan maandenlang belachelijke bijnamen verzinnen....
Je moet geen appels met peren vergelijken.
-------------quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
laat maar ik ga de cos niet verzieken met een discussie
neem aan van wel die komt meestal op vrijdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef JohnFoK het volgende:
komt de knappe bulter kim nog vanavond?
Ik heb toch sterk het vermoeden dat hij dat moet van de FEBO. Jaap neemt Dennix constant in de zeik, maar dat heeft Dennix niet in de gaten. Jaap is ook absoluut onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:02 schreef riri het volgende:
Jaap is zo stom geweest door voortdurend met dennix (de meest zwakke speler) te bonden dat gaat hem volgende week zeer waarschijnlijk zijn kop kosten
en dan Japie vertellen wat de rest van plan isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Dennix weet niet hoe snel hij met Jaap moet gaan praten en de zielepoot uithangen.
[afbeelding]
dat komt omdat ze bijna zeker weten dat Jaap dennix niet weg wil stemmenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Darklight het volgende:
is wel opvallend dat ze opeens Jaap weg willen hebben, eerst wilden ze Dennix weg hebben
Dat weet jou stoere held nog niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dan Japie vertellen wat de rest van plan is
Japie die lacht en denkt: ik eruit? noway... dan ben jij de klos Kennix mijn stoere HELD!
Dennix stemt Jaap ook niet wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:06 schreef riri het volgende:
[..]
dat komt omdat ze bijna zeker weten dat Jaap dennix niet weg wil stemmen
dat is ook zo dom van jaap...dat hij steeds dennix backt....kost hem zijn kop daardoor...hij had al veel eerder met huub en lieke moeten bonden toen het nog kon....maar hij was zelf zo eigenwijs en stom
dat is jammer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
De stemming van Huub gaat niet door, het meisje is te ziek.
Wat een zeikerd is het ook. Hij wil eerst met iedereen apart spreken, maw, hij wil weer TV maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef pullup het volgende:
Het gaat er weer op lijken dat Jaap de boel gaat verzieken
Welke stemming? Welk meisje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
De stemming van Huub gaat niet door, het meisje is te ziek.
Dat doet me denken aan de eerste avond, toen ik al misselijk werd van zn houding op die stoel, en dat iedereen moest gaan zeggen wat ze voor elkaar konden betekenen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een zeikerd is het ook. Hij wil eerst met iedereen apart spreken, maw, hij wil weer TV maken.
Nicht van Cora is stervende, en is fan van Huub.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke stemming? Welk meisje?
Magere tvp, ikweets.
Hij wilde bellen met een nichtje van CORA, ze was een SHE fan. Ze heeft kanker, is terminaal en kan ivm het gebuik van morfine dus niet aan de telefoon komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Magere tvp, ikweets.
Dank je!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:13 schreef avonne het volgende:
Nicht van Cora is stervende, en is fan van Huub.
Huub wilde een stemming voor 50cps om een vriendin van Cora te bellen, meisje is stervende en Huubfan. Hij hoorde net van achter dat ze te ziek is en te veel onder de medicijnen zit om te bellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Magere tvp, ikweets.
dat is ook de bedoeling van Brian en Huubquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:15 schreef ricofromrio het volgende:
Jaap krijgt zo ook iedereen tegen zich
Wat is het toch ook een virtuoos op vloekgebied. Zo divers ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
Dennis: Huppeltje met je lelijke kikkerbek.
alles wees er de laatste dagen al op dat die twee steeds beter gaan samenwerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Huub en Brian zijn master op dit moment, goed dat ze samenwerken.![]()
Nog niet in de buurt van over de rooie gaan. Ze stonden alleen wat dichter op elkaars lip dan normaal naar elkaar te schreeuwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
De meisjes praten over player Dennis
De jongens over wegstemmen en zo.
Gingen Huub en Dennis beide over de rooie? Of één van de twee?
ik ook.. fantastische streammiddag tot nu toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Yollie het volgende:
Ik zit nu toch weer na lange tijd te genieten van de streams...
Geniet er ook van.Jaap heeft er zelf om gevraagd.Hij koos de laffe kant en Huub heeft hem tig keer gewaarschuwd hiervoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Yollie het volgende:
Ik zit nu toch weer na lange tijd te genieten van de streams...
daar zat ik dus net aan te denken jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:27 schreef SiRojK het volgende:
Zou mooi zijn als die voetballer nu wel komt nadat Nix dit zegt
omg wat een zinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Je ziet mooi dat de twee die dachten het spel te kunnen regisseren nu zonder dat ze weten wat er speelt daar in die tuin zitten en het allemaal niet meer weten wat zich er allemaal heeft afgespeeld...
Ik krijg het gevoel dat dat niet mag van de FEBO, dan heeft hij helemaal geen verhaallijn meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:30 schreef SiRojK het volgende:
Nix wil dat het dategebeuren zo snel mogelijk voorbij is... Lijkt me duidelijk, één telefoontje naar achter en het is voorbij.......
Hahahahaha... Het 'voetballer' gesprek gaf wel heel mooi de denkwijze van Nix weer... Die voetballer zou niet komen OMDAT er hier gestemt is over of hij mag komen of niet.. Die voetballer leent zich vast niet voor een uurtje televisie met Nada.. In dat gehele verhaal vergeet hij totaal te vertellen dat er nog iets van een goede vriendschap kan zijn tussen die jongen en Nadaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:27 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
daar zat ik dus net aan te denken ja![]()
daarom ook de haast: zondag de datequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat dat niet mag van de FEBO, dan heeft hij helemaal geen verhaallijn meer.![]()
Hahaha, zou goed kunnen.. Hij heeft ook niets behalve die datequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat dat niet mag van de FEBO, dan heeft hij helemaal geen verhaallijn meer.![]()
Droomscenarioquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
daarom ook de haast: zondag de date
dinsdag de 24 uur met die date
en donderdag stemming en![]()
![]()
Kennix mijn stoere HELD!
Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap pakt alweer 3 momentjes. in de huiskamer buiten met Dennix en nog is met Nadia apart.
Kan wel lukken dan moeten Dennix en Nadia weer samen en daarna kan Nadia naar Amanda en Dennix er uit dan kan Nadia er uit, en hebben we er nog 4 over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.
Gister zag ik de uitzending met daarin het kapsalon gebeuren met DOB, stanley en je zag Jaap stoken.. Als kijker weet je dat niet, maar het was echt een tv-momentje van Jaap.. Hele dat niet aanwezig, ff langskomen, stoken, ruzie maken, gekke bekken trekken en je bent weer op tvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.
Echt triestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:41 schreef pasjesjen het volgende:
Brain heeft het achter zn ellebogen volgens nix
piet elleboog![]()
En Sjon kan die beelden gebruiken voor typecasting t.b.v. export van DGK.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gister zag ik de uitzending met daarin het kapsalon gebeuren met DOB, stanley en je zag Jaap stoken.. Als kijker weet je dat niet, maar het was echt een tv-momentje van Jaap.. Hele dat niet aanwezig, ff langskomen, stoken, ruzie maken, gekke bekken trekken en je bent weer op tv
Naad zit idd goed, die heeft bijna de hele groep ales dekking op dit moment en dat komt alleen door Dennix, grappig eigenlijk, als je het zo bekijkt. Ik hoop echt dat het lukt om Jaap weg te stemmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kan wel lukken dan moeten Dennix en Nadia weer samen en daarna kan Nadia naar Amanda en Dennix er uit dan kan Nadia er uit, en hebben we er nog 4 over.
Stoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik denk dat jij mij die stem geeft
nix: vergeet het maar
Laat hem maar nee zeggen, ik ben benieuwd naar zijn motivatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
Alstjeblieft denniks zeg NEE!!
Wedden dat die gore laffe hond nu ja zegt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix blokt de stemming, niet te geloven, wat een heldendaad.
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging: Dennix blokt de stemming omdat ze al een date heeft met Dimitri, dat vond hij de vorige keer toch wel heel erg dat ze met Dimitri het bed in dook.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijk![]()
Dus weet ie hoe dat voor Nadia voelt. ipv te annuleren blokkert ie de stemming voor Nadia. Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging: Dennix blokt de stemming omdat ze al een date heeft met Dimitri, hij vindt het dus dubbelop.
Ik herstelde mezelf alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog een toevoeging: Ze date zondag al met Dimitri, als Ser komt heeft ze 2 dates, dat vindt Dennis niet eerlijk![]()
Ik zit er op te wachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Zou me niet verbazen als Dennis zijn stem nog verandert....
Baard in de keelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Zou me niet verbazen als Dennis zijn stem nog verandert....
Hij wil pussy?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke weet met haar std vraag: Nix hoe voel jij je?
Nix met zijn std antwoord: Ja kut natuurlijk
mensen ik genietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Het is gelukt! Nix heeft zich vastgeluld
Hoe, wie, wat, waar???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
mooooooiiii, ze hoeven toch niet altijd het moeilijke script aan Huub of Lieke te gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft Dennix wel een verdomd moeilijk script gegeven![]()
Ze hadden toch kunnen weten dat hij dit niet zou redden.
Daarom ben ik ervan overtuigd dat Dennix moet daten, hij kan/mag er niet onderuit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef SiRojK het volgende:
Nix snapt er nog niets van.. Het gaat om het gevoel van een ander, niet of hij liegt of niet liegt... Wat een idioot, hij snapt het gewoon echt niet.. Het punt dat Brian en hem volledig hebben uitgelegd, snapt hij dus echt nog steeds niet
Echt niet !!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |