Die make-up is ook een opbouw, restje op restje op restjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze heeft een mooi koppie maar een walgelijk karakter.
Trouwens wat veel make up gebruikt ze.
Ze vind dit heerlijk. Denkt dat ze allemaal voor haar opkomen.![]()
Vreselijk lelijk wijf is het ook eigenlijk......quote:
en dat inbeelden zonder al die zooi... blijft er ook niet echt iets over toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze heeft een mooi koppie maar een walgelijk karakter.
Trouwens wat veel make up gebruikt ze.
Ze vind dit heerlijk. Denkt dat ze allemaal voor haar opkomen.![]()
Brian en Amanda hebben vanochtend gesproken over het feit dat ze Jaap weg willen stemmen omdat hij de meest onbetrouwbare speler is. Ze zijn van plan de rest hiervan te overtuigen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef FdW het volgende:
Donderdag ontslagronde, alles lijkt op een exit voor Dennis te wijzen, maar zondag is z'n date gepland. Wie ziet het licht?
Desii en BQ, die Huub valt wel mee, he?
Bijnamenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef Liess het volgende:
Btw, wat een vreselijk kinderachtig gedoe dat bijnamen verzinnen, Dat dat na 8 maanden ook niet begint te vervelen![]()
nou nou nou... valt ook wel mee hoor... kwestie van smaak....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Vreselijk lelijk wijf is het ook eigenlijk......
En dat zeg ik niet graag.
Dennix is gauw weg als zijn dekking (Jaap) foetsie is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Darklight het volgende:
is wel opvallend dat ze opeens Jaap weg willen hebben, eerst wilden ze Dennix weg hebben
jij vind het een lelijk wijf.....ging over nadia meen ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Snollie, Kennix, ...... etc etc etc
Kennix is toch de naam van een mijonair-wanna-be... toch geen bijnaam?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik maak me er ook schuldig aan af en toe maar je hebt wel gelijk natuurlijk .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee dat ging over Lieke, en ik zeggend dat ik iemand lelijk vind, is iets heel anders dan maandenlang belachelijke bijnamen verzinnen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:58 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
jij vind het een lelijk wijf.....ging over nadia meen ik
een ander zegt dennix snollie what ever
leven en laten leven![]()
laat maar ik ga de cos niet verzieken met een discussiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee dat ging over Lieke, en ik zeggend dat ik iemand lelijk vind, is iets heel anders dan maandenlang belachelijke bijnamen verzinnen....
Je moet geen appels met peren vergelijken.
-------------quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
laat maar ik ga de cos niet verzieken met een discussie
neem aan van wel die komt meestal op vrijdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef JohnFoK het volgende:
komt de knappe bulter kim nog vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |