Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap pakt alweer 3 momentjes. in de huiskamer buiten met Dennix en nog is met Nadia apart.
Kan wel lukken dan moeten Dennix en Nadia weer samen en daarna kan Nadia naar Amanda en Dennix er uit dan kan Nadia er uit, en hebben we er nog 4 over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.
Gister zag ik de uitzending met daarin het kapsalon gebeuren met DOB, stanley en je zag Jaap stoken.. Als kijker weet je dat niet, maar het was echt een tv-momentje van Jaap.. Hele dat niet aanwezig, ff langskomen, stoken, ruzie maken, gekke bekken trekken en je bent weer op tvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het gaat lukken om Jaap weg te stemmen, al denk ik dat het heel moeilijk gaat worden ivm Dennix en Naad. Ik ben zo klaar met het zgn TV maken van Jaap.
Echt triestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:41 schreef pasjesjen het volgende:
Brain heeft het achter zn ellebogen volgens nix
piet elleboog![]()
En Sjon kan die beelden gebruiken voor typecasting t.b.v. export van DGK.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gister zag ik de uitzending met daarin het kapsalon gebeuren met DOB, stanley en je zag Jaap stoken.. Als kijker weet je dat niet, maar het was echt een tv-momentje van Jaap.. Hele dat niet aanwezig, ff langskomen, stoken, ruzie maken, gekke bekken trekken en je bent weer op tv
Naad zit idd goed, die heeft bijna de hele groep ales dekking op dit moment en dat komt alleen door Dennix, grappig eigenlijk, als je het zo bekijkt. Ik hoop echt dat het lukt om Jaap weg te stemmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kan wel lukken dan moeten Dennix en Nadia weer samen en daarna kan Nadia naar Amanda en Dennix er uit dan kan Nadia er uit, en hebben we er nog 4 over.
Stoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik denk dat jij mij die stem geeft
nix: vergeet het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |