quote:Angela: Hey, come inside and talk to me.
Dwight Schrute: I can't! Do you want us to run aground woman!?
quote:Michael Scott: It's a booze cruise!
Meredith: ALL RIGHT!
Wat een zin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop dat CS een beetje snel S4 van the Office hier gaat uistellen, maar dat zal nog wel heel erg lang duren![]()
Nee, die plantenspuit, die was nog grappiger!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Scarface2004 het volgende:
haha schitterend...die intro.
kotsend over die wagen en weer doorrijden
Ik vrees dat ik toch maar ga downloaden als het weer gaat beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
vet!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCDXIyRdwG0
Ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf 1 hour episodes the first 4 weeks
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef DaFrenk het volgende:
Nice.. te gekke teaser! Echt geweldig weer.. Pam
Bij seizoen 4?? Wowquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf 1 hour episodes the first 4 weeks
Blijft een ge-wel-dig Dwight momentquote:Dwight Schrute: There are several ways to tell if a perp is lying...
The liar will avoid direct eye contact. The liar will cover part of his or her face with his hand, especially the mouth. The liar will perspire. Unfortunately I spoke to Oscar on the phone so none of this is useful.
Very much true.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Blijft een ge-wel-dig Dwight moment
Ja, de 27e! Heb het al maanden geleden in mijn agenda gezet zelfs...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:20 schreef DaFrenk het volgende:
In de US eind september, was het nu de 27e? NL is nog onbekend.. maar voor mij maakt dat niet uit, volg hem dan toch via internet.
Aaah okquote:Op woensdag 5 september 2007 13:06 schreef DaFrenk het volgende:
Omdat Jan een meeting had met alle vrouwen.. Michael wilde dat ook en ging met alle mannen naar het magazijnEn uiteraard zorgde Michael voor een hoop rotzooi en pijnlijke momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |