Ik heb s3 ook al helemaal gezien, maar idd ik blijf zeker kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef DaFrenk het volgende:
Ik neem aan dat ze gewoon blijven uitzenden tot het einde van seizoen 3 Arneaux, dus blijf gewoon lekker kijken. Als ze de rechten krijgen om seizoen 4 uit te zenden neem ik aan dat ze dat pas doen nadat ze seizoen 3 hebben uitgezonden.
Ahhh. Wat een heer-lijk filmpje. Vooral hoe het is gemonteerd tussen Jim en Pam. Ik kan echt niet wachten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:25 schreef biermeister het volgende:
Hier alvast een promo filmpje voor seizoen 4, je ziet alleen stukjes uit de laatste aflevering van seizoen 3, wel leuk om ze nog een keer te kijken!
http://www.youtube.com/watch?v=YfAXZuXXNtM
10 keer 19 dollar is 190 dollar wat uitkomt op 35 dollar verzendkosten bij de NBC shop. Dus 3,50 verzendkosten per persoon. Dat is dan wel weer interessant jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:19 schreef arneaux het volgende:
Misschien als je er 10 besteld ofzo, dat t dan goedkoper wordt.
Ik vond t 1 van de mindere afleveringen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:48 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is echt zo'n tenenkrommende afleveringongelofelijk!
Hier doet alles t gewoon.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:57 schreef Liejannuh het volgende:
De plaatjes van Meredith en Creed doen het niet in de OP!
Eens, seizoen 3 is wat losser als je nu deze afleveringen bekijkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef arneaux het volgende:
Seizoen 3 is wel een stuk beter dan seizoen 2, vind ik.
Nu hier ook! Gister niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |