Ah, nu verkoopt de C1000 ineens de over de datum paprika'squote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Na een paar dagen halen ze ze zelf uit de verpakking en dumpen ze bij de andere over de datum zooi. Dan zijn het ineens wel dezelfde?
Inderdaad. Gewoon doen, hebben ze bij C1000 ook weer een leuke werkdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:34 schreef Brad het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor zeg. Dien er een klacht over in bij de C1000.
Maar zolang ze verser zijn, zijn ze dus niet hetzelfdequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Na een paar dagen halen ze ze zelf uit de verpakking en dumpen ze bij de andere over de datum zooi. Dan zijn het ineens wel dezelfde?
Ik denk dat ze hier wel een week van kunnen genietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon doen, hebben ze bij C1000 ook weer een leuke werkdag![]()
Tja, dan zal ik toch maar eens gaan klagen. Er ligt me wat rommel tussen, hier in Helmond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is bullshit... Als je ooit bij een supermarkt gewerkt hebt weet je dat ze niet verse producten linea recta in de vuilnisbak mikken. Die mogen ze simpelweg niet verkopen.
Het gaat niet om andere producten, maar puur om de versheid. En dat er een prijsverschil is tussen vers en minder vers, prima. Maar geef dan de duurste prijs aan als normale prijs. Probeer je niet te profileren als 'goedkoop' terwijl je eigenlijk op dat gebied de duurste bent.quote:Daarnaast proef je hopelijk wel het verschil tussen bijv. spaanse aardbeien uit het voorjaar of hollandse aardbeien in de zomer. De Hollandse zijn veel lekkerder en een stukje duurder.
Je. Hoeft. Het. Niet. Te. Kopen. Als. Je. Het. Niks. Vindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:53 schreef Gia het volgende:
Tja, dan zal ik toch maar eens gaan klagen. Er ligt me wat rommel tussen, hier in Helmond.
Gisteren nog: Perziken, lagen rot in hun bakjes!! En niet afgeprijsd of zo, neuh.
En als je er dan wat van zegt, dan wordt het wel weggegooid, maar eerst proberen om er nog de normale prijs voor te vangen.
Miss omdat ze dan makkelijker verkopen? (voor de helft v/d prijs verkopen is altijd nog beter dan weggooien) Volgens mij stond jij vroeger bij mij in de AH bij de vleeskoeling als je me zag afprijzen, of niet? En dan vers vlees pakken en vragen of ik dat ook nog ga afprijzen? Wat jij die vrouw zag doen mag niet, en als je de prijs/kwaliteit verhouding niet goed vindt koop je ze toch niet????quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar het wordt niet voor de helft van de prijs verkocht. Het wordt voor de aangegeven prijs verkocht. Alleen de echt verse variant wordt voor 150% van de aangegeven prijs verkocht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:56 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Miss omdat ze dan makkelijker verkopen? (voor de helft v/d prijs verkopen is altijd nog beter dan weggooien)
Hoezo? De supermarkt adverteert met granny's voor ¤ 1,59 per kilo, je gaat naar de supermarkt, en je kríjgt granny's voor ¤ 1,59 per kilo! Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Gia het volgende:
Gaat mij er alleen maar om dat ik het valse voorlichting vind als je adverteert met granny's voor 1,59 per kilo, terwijl ze op schaal een euro duurder zijn. Dezelfde appels, alleen kost een goed product niet 1,59 per kilo, maar 2,59 per kilo.
Ze wil gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, zoals elke Nederlanderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je. Hoeft. Het. Niet. Te. Kopen. Als. Je. Het. Niks. Vindt.
Mijn hemel, je snapt toch echt wel dat dat gewoon twee verschillende dingen zijn? Voorverpakt is over het algemeen duurder en beter, in elk geval bij mijn C1000 wel. Dat dat betere spul mijn standaard is en ik dat mee zal nemen, wil niet zeggen dat dat ook de standaard prijs zou moeten zijn. Net als dat Honig macaroni er hetzelfde uitziet als huismerkmacaroni, maar er toch verschil in zit. Mag men dan ook niet adverteren met 'macaroni voor 59 cent', alleen maar omdat jouw standaard hoger ligt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Gia het volgende:
Gaat mij er alleen maar om dat ik het valse voorlichting vind als je adverteert met granny's voor 1,59 per kilo, terwijl ze op schaal een euro duurder zijn. Dezelfde appels, alleen kost een goed product niet 1,59 per kilo, maar 2,59 per kilo.
Schiet mij maar lek, die appels van 1,59 verkopen ze toch ook gewoon zoals geadverteerd???? Een betere versie van hetzelfde product kost dus 2,59, dat jij die dan aanziet voor die van de aanbieding is toch echt heel erg jouw probleem, kwestie van goed lezen en opletten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Gia het volgende:
Dat heeft ooit iemand verteld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:57 schreef Brad het volgende:
Als het echt zo is, dat ze de verpakte paprika's uit de verpakking halen en bij de andere leggen, dan zijn ze niet goed bezig. Maar heb jij er bewijs van dat ze dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |