Maar ik wil voor dat geld een verse paprika. Ze moeten gewoon de prijs aangeven die verse producten kosten. Nogmaals, het gaat niet over een andere soort of wat dan ook, alleen om vers en niet vers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat 'Paprika, X euro per kilo,' en voor dat geld krijg je ook paprika.
En als een winkel adverteert dat de cola in de aanbieding is, dan is dus ALLE cola in de aanbieding?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Gia het volgende:
Als een winkel adverteert met bedragen per kilo voor groente, dan moeten ze wel de juiste prijs aangeven. Eventueel erbij vermelden dat losse producten doorlopend in de uitverkoop zijn. Het is niet zo dat losse producten goedkoop zijn vanwege, over de datum, ze kosten gewoon de aangegeven prijs.
Die voorverpakte paprika's liggen onder een ander bord dan de gewone paprika's. Op het bord staat toch niet 'ALLE PAPRIKA'S IN DEZE WINKEL: 55 CENT'? Het hierboven genoemde kaas voorbeeld is ook goed: De voorverpakte Maaslander is een stuk duurder dan de maaslander die je bij de kaasafdeling laat afsnijden. Terwijl het echt dezelfde kaas is. Alleen zit er een mooie Maaslander verpakking omheen en hoef je niet in de rij te staan bij de kaasafdeling, daarvoor betaal je extra.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Als een rode paprika volgens de borden 55 cent kost, moet hij, omdat hij verpakt zit, niet ineens 75 cent kosten. Zeg dan dat rode paprika normaal 75 cent kost, maar los goedkoper is.
[..]
Kun je wellicht je perceptie van 'vers' definieren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik wil voor dat geld een verse paprika. Ze moeten gewoon de prijs aangeven die verse producten kosten. Nogmaals, het gaat niet over een andere soort of wat dan ook, alleen om vers en niet vers.
De verse zitten in een zakje en kosten gewoon duurder dan de normale prijs en dat vind ik dus nergens op slaan. De normale prijs moet gelden voor een goed product en dan eventueel een lagere prijs voor een slechter product. Oftewel, C-1000 is feitelijk nog duurder dan men denkt.
Adverteert de winkel daarmee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik wil voor dat geld een verse paprika.
Wij werken allemaal op TS z'n lachspierenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef ToMaSZ het volgende:
Je werkt ontzettend op m'n lachspieren overigens.
Hope so...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wij werken allemaal op TS z'n lachspieren
Jaha, zeg ik toch ook. Maar je mag voor de NORMALE vraagprijs toch een vers product verwachten!!quote:
en dan ook de voorgesneden plakjes erbij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef ToMaSZ het volgende:
Zal er nog een voorbeeld bijhalen: Goudse kaas. Vergelijk de voorverpakte en verse kiloprijzen eens....
Je krijgt een paprika en je mag zelf de best uitzoeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ik wil voor dat geld een verse paprika.
Staat een kiloprijs op. Behalve dan op de voorverpakte die hebben een vaste prijs. Bovendien ben je toch niet blind?quote:Ze moeten gewoon de prijs aangeven die verse producten kosten.
Ze zijn beide vers. De ene is alleen geselecteerd en voorverpakt. Daardoor hoef jij niet zelf een paprika te zoeken die al aangeraakt is door het halve dorp. Daar betaal je dan meer voor. Nogmaals, dit staat gewoon op het pak.quote:Nogmaals, het gaat niet over een andere soort of wat dan ook, alleen om vers en niet vers.
Zie bovenstaande.quote:De verse zitten in een zakje en kosten gewoon duurder dan de normale prijs en dat vind ik dus nergens op slaan.
C1000 bepaalt zelf de prijzen. De niet-verpakte zijn toch goedkoper dan de voorverpakte. Dus dat is toch een lagere prijs. Of die voorverpakte hebben een hogere prijs, maar dat is feitelijk hetzelfdequote:De normale prijs moet gelden voor een goed product en dan eventueel een lagere prijs voor een slechter product.
Pauperquote:Oftewel, C-1000 is feitelijk nog duurder dan men denkt.
En gerapst!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:12 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
en dan ook de voorgesneden plakjes erbij!
Ja of je draait het gewoon om: Ze vragen een normale prijs voor de betere voorverpakte paprika's en een lagere prijs voor de minder mooie losse paprika's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, zeg ik toch ook. Maar je mag voor de NORMALE vraagprijs toch een vers product verwachten!!
Is een product slechter en wil je dat als winkel toch nog kunnen verkopen, dan maak je dat goedkoper.
C-1000 vraagt een bepaalde prijs voor een product. Wat vergeleken bij andere supermarkten een NORMALE prijs is voor dat product, en dan vragen ze een HOGERE prijs voor hetzelfde product maar dan vers. Oftewel is eigenlijk de NORMALE prijs voor een normaal, vers product veel hoger dan staat aangegeven.
Da's niet hetzelfde. Je hebt het hier over exact dezelfde kaas, niet verser of minder vers, maar alleen verpakt en onverpakt. Als dat het enige verschil was, had ik er geen probleem mee, hoor, dan nam ik graag de onverpakte versie om zelf de moeite te doen die af te wegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die voorverpakte paprika's liggen onder een ander bord dan de gewone paprika's. Op het bord staat toch niet 'ALLE PAPRIKA'S IN DEZE WINKEL: 55 CENT'? Het hierboven genoemde kaas voorbeeld is ook goed: De voorverpakte Maaslander is een stuk duurder dan de maaslander die je bij de kaasafdeling laat afsnijden. Terwijl het echt dezelfde kaas is. Alleen zit er een mooie Maaslander verpakking omheen en hoef je niet in de rij te staan bij de kaasafdeling, daarvoor betaal je extra.
Jij weet toch niet uit welk kratje deze paprika's komen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, zeg ik toch ook. Maar je mag voor de NORMALE vraagprijs toch een vers product verwachten!!
Is een product slechter en wil je dat als winkel toch nog kunnen verkopen, dan maak je dat goedkoper.
C-1000 vraagt een bepaalde prijs voor een product. Wat vergeleken bij andere supermarkten een NORMALE prijs is voor dat product, en dan vragen ze een HOGERE prijs voor hetzelfde product maar dan vers. Oftewel is eigenlijk de NORMALE prijs voor een normaal, vers product veel hoger dan staat aangegeven.
De normale prijs veranderd naar aanleiding van de vraag en aanbod. Midden in het paprika seizoen zijn ze goedkoper dan buiten het seizoen. Jij bepaald of je de prijs voor een product over hebt. Jij keurt of het vers genoeg is en of de prijs voor jou acceptabel is. Het is in nederland niet normaal dat je gaat afdingen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
TS z'n probleem is juist dat de losse en verpakte paprika's niet hetzelfde zijn, wat het geheel nóg triester maaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:17 schreef Brad het volgende:
Ik zou zeggen, maak foto's en toon aan dat beide paprika's exact hetzelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |