Als er staat dat dat over de losse kiwi's gaat, dan gaat het over de losse kiwi's (lijkt me heel logisch). Als er vervolgens nog een duurdere variant is die speciaal zijn geselecteerd, glimmen en waarvan de haartjes zijn gekamd wil dat nog niet zeggen dat standaard kiwi's slecht zijn of minder qua smaak. Bovendien mag je bij de losse zelf selecteren, dus een paar goede moet je wel kunnen vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Gia het volgende:
[..]
[KNIP]
[..]
Bij een auto weet je dat daar dan niks op en aan zit.
Als ik een advertentie zie van C-1000 waar staat dat kiwi's 2 euro per kilo zijn, dan mag ik toch gewoon een goede kwaliteit kiwi verwachten!!
Bijvoorbeeld aardappelen. Zijn maar op één manier verpakt. Stel je pakt zo'n zak en de helft is rot. Mag je dan klagen over prijs-kwaliteit?
Maar kiwi's zijn toch beschermd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:34 schreef Pool het volgende:
Met een rotte kiwi kun je overigens wel terug naar de winkel.
al was het maar om mee te smijten als je je 20 cent niet terug krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:34 schreef Pool het volgende:
Met een rotte kiwi kun je overigens wel terug naar de winkel, mits je zelf nog niet kon zien dat hij rot was.
ik heb hier een onbeschemde kiwiquote:
quote:
en dat alle supermarkten de zelfde prijs moeten vragen voor de zelfde producten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
dus, waar het eigenlijk zo is dat de onverpkte paprikas de prijs zijn en de verpakte variant dus duurder, vind Gia dat de verpakte paprika standaard moet zijn en de gewone paprika goedkoper. ik vat m denk ik.
Dus verhoogt de C1000 de geadverteerde prijs naar de verpakte en krijgen wij een topic over dat de paprika's ineens duurder zijn. Lijkt me een mooie deal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
dus, waar het eigenlijk zo is dat de onverpkte paprikas de prijs zijn en de verpakte variant dus duurder, vind Gia dat de verpakte paprika standaard moet zijn en de gewone paprika goedkoper. ik vat m denk ik.
Goed zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
Dus je bent het eens met TS?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:39 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat de goede kwaliteit de standaard prijs moet hebben en de gewone lekker goedkoop.
Oneens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb dat overigens ook altijd bij producten.
Ik vind dat de goede kwaliteit de standaard prijs moet hebben en de gewone lekker goedkoop.
Je snapt wel dat dan de standaardprijs gewoon omhoog gaat? En dat de 'goedkope' producten gewoon dezelfde prijs houden, waardoor het alleen maar lijkt alsof je een voordeeltje hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb dat overigens ook altijd bij producten.
T*ring zeg, zielig oud wijf, sowieso janken om die paar centen, en maar volhouden terwijl heel de wereld je ongelijk geeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vergelijk de prijs met de prijzen in andere supermarkten en kom zodoende tot de conclusie dat je de volle mep betaalt voor een verlept product. Je mag toch tegenwoordig nog wel een normale kwaliteit verwachten voor een gewone prijs. (gewoon als in 'vergeleken met andere winkels')
[..]
Bij een auto weet je dat daar dan niks op en aan zit.
Als ik een advertentie zie van C-1000 waar staat dat kiwi's 2 euro per kilo zijn, dan mag ik toch gewoon een goede kwaliteit kiwi verwachten!!
Bijvoorbeeld aardappelen. Zijn maar op één manier verpakt. Stel je pakt zo'n zak en de helft is rot. Mag je dan klagen over prijs-kwaliteit?
Zoals jij het zegt klopt het niet. Afdingen mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:02 schreef Brupje het volgende:
[..]
Voor die extra kwaliteit hoor je gewoon te betalen. Dus nee. Je mag uberhaupt geen verpakkingen slopen eigenlijk, en al helemaal niet voor een andere prijs willen meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |