Echt balen dus...da's best wel erg lang nogquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Hoe ga je dat oplossen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Ziggy, je bent een schatquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Nee, ik bedoelde niet dat ik heel Nederland doorga.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziggy, je bent een schat
Maar jij hoeft niet alles op te halen hoor, als je dat bedoelde, dan moet je half Nederland door(En een heul grote auto hebben!). We zoeken wel een beetje uit wat voor jou te doen is, qua rijden. Ik zie in het lijstje bv al heel veel spullen uit Groningen (Chips) en Noordwolde Friesland (Ingetje en haar ouders), en een zwembadschelp in Ede. Past dat allemaal in jouw auto?
Ik weet even niet meer wie, maar iemand had ook aangeboden om jou ergens onderweg te treffen, was dat Ingetje?
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Greys het volgende:Ik ga proberen er voor de tijd nog een stuk of 3 ruggegraten bij te kweken, om te voorkomen dat ik het halve asiel mee naar huis ga nemen
Dat was Ingetjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?
quote:
Is geloof ik al geopperd, maar dat wilde FP liever niet. Het moest duidelijk zijn dat deze actie niet van fok! uitgaat, maar van een aantal dierensofties die nog wel es op Fok! rondhangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef MoreMark het volgende:
Misschien is het mogelijk om wat meer aandacht te krijgen voor dit gebeuren door middel van een nieuwspost op de FP?
Awwquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[afbeelding]
Even van de website gepakt, totdat ik die ratjes lang genoeg stil kan laten zitten voor een foto. Maar dit is dus Lola.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:Ik snap het niet helemaal meer? Wat was/is er nou met Ede, Hoogeveen en rijden?
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
Altijd leuk wanneer je nog op zeer vriendschappelijke voet staat met je ex. we zijn daar afgelopen weekend geweest en ik heb even twee heerlijk dikke wollen dekens meegekregen voor de beessies
eigenlijk zijn die van zijn eigen twee herders, maar die hebben nog goede dekens.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
En Lola is leuk! Hopen dat broertje snel wordt opgehaald!![]()
Puckzzz en Lady WRB, jullie spullen staan erbij! Tnx!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Kun je geen bijdrage van de medewerkers van het desbetreffende pand krijgen/aftroggelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, ik ga morgen gewoon weer de Postbank bellen hoor, ze zullen me wel kennen inmiddelsWant nu is de rekening al meer dan een week geleden geopend en er is nog geen enkele mogelijkheid om te kijken wat er binnen is gekomen, dat slaat natuurlijk nergens op. Heb nog geen pas en kan nog niet bij internetbankieren kijken. Heb vrijdag een spoed-fax gestuurd of ze het snel willen afhandelen, want iets vlotter dan dit zou wel fijn zijn
Jaaaaaa, doe maar!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
Leuk dat je ook mee wil werken!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mirage het volgende:
Ik ga even door mijn huis heen en doe dat op mijn gemakje,
maar ik heb geloof ik nog ergens een bijna nieuwe kattenbak staan (achter de schuine kant op zolder ?)
in de schuur staat een metalen bench "kalf"formaat. Ik zal die even nalopen op mankementen en ontsmetten, is ook nauwelijks gebruikt maar je weet nooit wat er in de schuur gebeurd met 3 loslopende jongens
Een muilkorfje en een hondenhalsband. ook beide niet / niet vaak gebruikt.
ffe rondkijken dus, maar als alles vindbaar en in oke staat is dan breng ik het of langs of vraag iemand even langs te rijden. Ik woon in de buurt van Spijkenisse. (kunnen jullie vast brainstormen over wie er het meest dichtbij woont)
Zich alvast schrap zetquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
Nijmegen is een half uurtje rijdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
is er ook een drop point ergens bij mij in de buurt? veghel - noord brabant dus
De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
Op het gevaar af als een regelteefneefover te komen:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij![]()
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirageformaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.
Dus als het onderin een auto komt kan het wel
gaat het vanuit alle diverse verzamelpunten naar 1 groot verzamelpunt en van daaruit naar het asiel? in 1 lading dus?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
Op het gevaar af als een regelteefneefover te komen:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij![]()
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirageformaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Mirage het volgende:
trouwens,
uit dat asiel komt mijn hondje ook.
oeh...zaterdag gaat een probleem worden vrees ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Greys het volgende:
Dat is wel de bedoeling Puckzzz, op zaterdag 22 september!Want dan kunnen ElisaB en ziggy ook, die zich hebben opgeworpen als rijders
Bedoeling is dan in Bleiswijk, waar ik woon, te verzamelen en van daaruit is het nog 10 minuutjes naar het asiel. Leek me wel zo leuk als alles tegelijk aankomt daarIk haal eerder, voor 14 september, het zwembadje van Anubis in Vianen op in elk geval, want die gaat op vakantie. En op zaterdag zelf haal ik Purple met haar spullen uit Maassluis en komt Maes met haar spullen ook naar Bleiswijk. Zou wel heul tof zijn als je dan iets kunt regelen!
We wachten het af!
hahaha,quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]Top van jullie, een asieldier nemen!
(HondJE? En dan bench formaatje kalf?)
Topic is geplaatstquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, doe maar!
Heel goed idee![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:56 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Topic is geplaatstIk ben benieuwd naar de reacties van hun
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef -Lillith- het volgende:
uiteraard
Ik zit nu via msn een vriendin haar knaagdierenspul af te troggelen
*duimt*quote:
Forum Opties | |
---|---|