ohja... d'oh !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:55 schreef Adjeuj het volgende:
[..]Da's CSM. DSM is een chemieconcern..
Staatsmijnen is goed. Directie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Directie van de staatsmijnen dan?
ghegheghe, jij zegt het, ik dacht het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En daar is de eerste googlelaar/wikiman. Dat is dus FOUT.
Weinig kans, gewoon het antwoord van m'n voorganger vertaald naar Duits, want ik weet zeker dat de D voor Deutsch staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En daar is de eerste googlelaar/wikiman. Dat is dus FOUT.
Dat staat op Wiki, ja. Op de website van DSM is daar niets van terug te vinden. Ook de geschiedenis van het bedrijf geeft weinig aanleiding voor Deutsch in de naam. Broodje aap dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:59 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Weinig kans, gewoon het antwoord van m'n voorganger vertaald naar Duits, want ik weet zeker dat de D voor Deutsch staat.
Euhm, ik vind t niet zo netjes om een eerlijk meespeler te beschuldigen van wiki-praktijken. Naar mijn weten staat het voor Deutsch, dat heb ik op de middelbare school zo eens geleerd herinner ik mij. Dat dat niet klopt moet je mij niet kwalijk nemen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat staat op Wiki, ja. Op de website van DSM is daar niets van terug te vinden. Ook de geschiedenis van het bedrijf geeft weinig aanleiding voor Deutsch in de naam. Broodje aap dus.
in Geleen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Conekiller het volgende:
Deventer Staats Mijnen?
Juist, zo simpel is hetquote:
Geef maar een voorbeeld dan zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken de afkorting alleen als directie staatsmijnen.
En Ajeuj, het wordt nu toch tijd dat je het gaat toegeven joh. Ik verdenk je al langer, maar nu weet ik het zeker.
Bijna Filts, alleen het woordje steen is niet goed,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:13 schreef Flitspaal het volgende:
Een steenarend?
Yesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Visarend?
Jij hebt zker nog een sne;llere verbinding dan ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
havik?
Soms is het echt een ramp, ja...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Jij hebt zker nog een sne;llere verbinding dan ik
Nee, bepaald niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
komt dat niet van een of andere condoleancesite?
Je weet het moment om hier binnen te vallen wel te bepalen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Berkery het volgende:
Uit een clip van Godley & Creme, 'Cry'
quote:'Not many people know it, but the Fuhrer was a terrific dancer.'
quote:Hitler... there was a painter! He could paint an entire apartment in ONE afternoon! TWO coats
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef Flitspaal het volgende:
History of the World, part 1?
Wie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou ik zal je zeggen...ik heb hem wel gemist hoor.
Welk nummer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
U2 en paul mc Cartney
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef PhysicsRules het volgende:
De Stadsschouwburg aan het leidseplein te Amsterdam
en in welk jaar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef PhysicsRules het volgende:
De Stadsschouwburg aan het leidseplein te Amsterdam
Over het gemeentearchief gesproken, deze is net verhuisd naar het voormalige hoofdkantoor van de ABNAMRO.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fantastisch die Beeldbank van het Gemeente Archief
Waar zou de A in AKQ toch voor staan..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn school ligt praktisch aan het leidseplein. Ik zie dat gebouw verdorie elke dag, maar ik was te laat
Nou in iedergeval niet voor Altijdsupersnelf5'en tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waar zou de A in AKQ toch voor staan..
Ah okeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef qonmann het volgende:
Amsterdam !
Niet>?quote:
Tegenwoordig beter bekend als Amstelveenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nieuweramstel
Aereatheas +1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Aereatheas het volgende:
de ijzertoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |