Sjow maak je niet drukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
Okeee
Is dit normaal dat er zo maar kwartetten gemaakt mogen worden![]()
Welk kwartet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
Okeee
Is dit normaal dat er zo maar kwartetten gemaakt mogen worden![]()
WJzquote:
Ik heb net ingschonken voor iedereen. Ik heb geen vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
Anyway. Is iedereen koffie drinken ofzo?
Aah vandaar. Mag ik ook een bakje dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net ingschonken voor iedereen. Ik heb geen vakantie
Nee hoor, ook op andere dagen staat de koffie klaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Registratiefout het volgende:
Is dit een standaard 'vrijdag topic'?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah vandaar. Mag ik ook een bakje dan?
Of moet dan eerst mijn vakantie voorbij zijn?
Oh, dus het is een koffietopic?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, ook op andere dagen staat de koffie klaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij werkt (hier) niet
![]()
Geef mij maar een bakkie![]()
Jep. Dit is de koffie-reeksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:10 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Oh, dus het is een koffietopic?
Dat lust ik wel.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Dit is de koffie-reeks
Neem een bakje en keuvel gezellig mee![]()
![]()
Yum!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry hoor.
*Bakkie naar Papier stuurt per snelkoerier
Hebben ze je daar weggejaagd en uitgescholden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:14 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik was net in een SC in Pubers & Tieners en daar was men minder vriendelijk...
Dat deden ze toch ook toen "onze harde kern" daar de SC kaapte? Zielige zeikerdjes daarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze je daar weggejaagd en uitgescholden?![]()
Stelletje pubers![]()
Ahaa, was je al eerder in de koffie geweest dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ben trouwens niet nieuw hoor.
Maar ik kon het ww van mijn oude account niet meer vinden en aangezien het een hotmail adres is die ik al in geen tijden heb gebruikt, is ie verlopen...![]()
Oh? Weet ik niet meer. Ik weet wel dat we in PTA vriendelijk ontvangen werden met onze overvalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook toen "onze harde kern" daar de SC kaapte? Zielige zeikerdjes daar![]()
Klopt ja, Daar was het wel gezelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh? Weet ik niet meer. Ik weet wel dat we in PTA vriendelijk ontvangen werden met onze overval![]()
Nee, dat niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ahaa, was je al eerder in de koffie geweest dan?
Wat was jou ouwe nick?
doesn't ring a bellquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef Registratiefout het volgende:
Mijn nickname was middagdutje...![]()
Dat hebben wij dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Registratiefout het volgende:
Ik zat een beetje te suffen op m'n werk en het leek me wel weer eens leuk om hier te kijekn!
Oh!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hebben wij dagelijks![]()
Nou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Registratiefout het volgende:
Ik hoorde net een mop op de radio![]()
Wat zijn de moeilijkste 6 jaren van een dom blondje?![]()
enof! vannacht terug gekomen van vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:35 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Hoi Houniet.
Ben jij vaste gast hier?![]()
Hounietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
enof! vannacht terug gekomen van vakantiestraks verjaardag en morgen Mysteryland
MPG
Leuk. Waar was je heen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
enof! vannacht terug gekomen van vakantiestraks verjaardag en morgen Mysteryland
MPG
Hé vakantieganger!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
MPG
Whehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om meteen te verklappen...![]()
Antwoord:
Groep 3![]()
Was dat nou echt supergeweldig, Starbucks?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef Houniet het volgende:
ik heb een verjaardagvan een vriend van me
PM gelezen papier
vakantie was echt masterlijken ze hadden daar gewoon koffie die goed te drinken was
heb ook Starbucks op![]()
Over 10 minuten niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Registratiefout het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op het werk?
Nope. Laatste restje vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Registratiefout het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op het werk?
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Fijn weekend.![]()
Latuhr!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Fijn weekend.![]()
Goed bezig. Waar was je geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef Houniet het volgende:
ik heb een verjaardagvan een vriend van me
PM gelezen papier
vakantie was echt masterlijken ze hadden daar gewoon koffie die goed te drinken was
heb ook Starbucks op![]()
mwha was niet heilig ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was dat nou echt supergeweldig, Starbucks?![]()
![]()
Kreta, Chersonisossquote:
Hey Houniet, Frits nog gezien op Kreta?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kreta, Chersonisoss
hoe was jou vakantie?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Registratiefout het volgende:
Ik hoorde net een mop op de radio![]()
Wat zijn de moeilijkste 6 jaren van een dom blondje?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om meteen te verklappen...![]()
Antwoord:
Groep 3![]()
frits was er niet om te stappenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Houniet, Frits nog gezien op Kreta?![]()
Stappen op vakantie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
frits was er niet om te stappenik wel
Hai meissie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef BrandX het volgende:Vanuit een (eindelijk) zonnig Molveno, Italie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |