ja, idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Dat zou ok wel erg snel zijn ja![]()
Maarja uit dat verhaal blijkt wel dat het eigenlijk echt bizar spul is wat je inslikt![]()
Kan de laptop niet meede?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
maar lieve mensen, ik peer 'm.
Ik ga m'n zwembad in
PP is gisteren niet verschenen... alleen maar woensdag...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef covie het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel want PP had echt ehel veel posts![]()
hij zei ook eergisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:41 schreef Miljonair het volgende:
[..]
PP is gisteren niet verschenen... alleen maar woensdag...![]()
Jawel, blijfquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef koffiedick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben hier niet erg welkom merk ik al![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
maar lieve mensen, ik peer 'm.
Ik ga m'n zwembad in
Hoi Dickquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef koffiedick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben hier niet erg welkom merk ik al![]()
Zou hij wel willen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh [afbeelding]
Ik dacht een heule echte
Ik ken het. Ja, ik rij "sportief" met mijn twingo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:57 schreef covie het volgende:
Waarom kunnen mensen er niet tegen dat ik soms best hard rij met mijn fiësta.![]()
Ik rij de autobaan op. degene voor mij gaat gelijk naar de rechterbaan dus ik trek op, net op het moment dat ik er voorbij ga en naar rechts wil. Trekt die auto opeens heel hard op zodat ik er niet voorbij kan (blijft naast me rijden, dus ik moet opeens gas terug nemen. Ga ik er maar weer achter zitten. Gaat hij gas terug nemen![]()
10 minuten later haalt zoeen audi mij in, gaat hij voor me rijden en dan gaat hij opeens 130 rijden![]()
OA is op vakantie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het. Ja, ik rij "sportief" met mijn twingo.
Overigens, OA, Zet die kutkloon in de kast en pak je eigen account [afbeelding]
Tov!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef covie het volgende:
Vanmidaag vrij!! Ik moet vanmiddag nl even naar Enschede karren voor die prik en moet er om 10 over 2 zijn hehehehe
[KSC Nº 424] Het is weer vrijdag!!! *O*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey ik lees helemaal niets over Lenny, maar is hij nou wel of niet unbanned?!
Geen nieuws in banmeldtopics.
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:59 schreef covie het volgende:
Vanmidaag vrij!! Ik moet vanmiddag nl even naar Enschede karren voor die prik en moet er om 10 over 2 zijn hehehehe
Lekker belangrijkquote:
quote:
Waar ga je ook alweer heen?quote:
bzzzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrrrrquote:
Damn... waarom vergeet ik dat steeds...quote:
Ga ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Damn... waarom vergeet ik dat steeds...![]()
Ik maar denkn dat je op vakantie gaat....![]()
Maar er komt malaria, scheurbuik en Franse griep voor in Frankrijk!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ga ik ook.
Maar voor Frankrijk hoef ik denk ik geen vaccinaties te hebben![]()
Ik was om kwart over 7 op jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker....![]()
MPG geniet van zijn laatste daagjes vakantie en slaapt daarom elke dag maar uit tot 13 uur....![]()
Hoe bedoel je, verspilling va je vrije dag...![]()
Ik weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef covie het volgende:
[..]
helleuw MPG![]()
![]()
(je had 354 posts he... en ik 251 dus we hadden helemaal geen rond getal![]()
Ik vind mijn 2e plaats kanslozer....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Wel de eerste plaats
Hoezo kansloos?
Ben jij trouwens PP?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan kom je ook
superchill zo'n bad
Ik ben vanmiddag wel vrij...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan kom je ook
superchill zo'n bad
quote:
aanstekelijk liedje welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]oush me, end den jusd toutsj me.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind mijn 2e plaats kanslozer....
ik heb ook nog 8 uur 'gewerkt'...![]()
Buzzer!!!quote:
Wie dan welquote:
Goed geregeldquote:
Als ik vanmiddag bij de ggd ben zal ik het wel vragen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Maar er komt malaria, scheurbuik en Franse griep voor in Frankrijk!!!!![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weet!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag bij de ggd ben zal ik het wel vragen...
covie: Mevrouw, ik ga trouwens ook op vakantie naar Frankrijk
vrouw: Ja, nou dan wens ik u alvast fijne vakanie!![]()
Covie Maar ik hoorde dus dat daan ook malaria, scheurbijk en de Franse griep heerst, kan ik daar ook gelijk voor worden ingeënt?
Vrouw: [afbeelding]
De Heer Crosch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet! [afbeelding]
Nee, niet ik!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag bij de ggd ben zal ik het wel vragen...
covie: Mevrouw, ik ga trouwens ook op vakantie naar Frankrijk
vrouw: Ja, nou dan wens ik u alvast fijne vakanie!![]()
Covie Maar ik hoorde dus dat daan ook malaria, scheurbijk en de Franse griep heerst, kan ik daar ook gelijk voor worden ingeënt?
Vrouw: [afbeelding]
Voor bier mot je bij Bierik wezenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef koffiedick het volgende:
Kan ik niet bij U in het zwembad komen chillen heer Eer-ik?
Natuurlijk onder het genot van een lekker koud biertje. [afbeelding]
Eer-ik toch...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet! [afbeelding]
Nee, niet ik!![]()
Dan kom ik niet meer hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef koffiedick het volgende:
Kan ik niet bij U in het zwembad komen chillen heer Eer-ik?
Natuurlijk onder het genot van een lekker koud biertje. [afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef covie het volgende:
[..]
Eer-ik toch...Maar toch denk ik van niet...
Quote jezelf niet!quote:
Wat izzz?quote:
Ik heb geen zin.quote:
Hé Tony, ouwe fossiel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Een goede dag, jonglieden
wel goed naar omstandigheden, mijn leven komt stapje voor stapje weer langzaam op de railsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Buzzer!!!
Je bent terug
Hoe is het er nu mee?
nou, dat valt toch best meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hé Tony, ouwe fossiel!![]()
![]()
![]()
Arme jongenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin.
Het is Guild Wars Eye Of The North Preview weekend, en ik ben aan het werk.
en, Geef m'n doppies terug!
Moet nog zo lang. :/
Geef die drie euro anders maar aan mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef covie het volgende:
Maar van mij kan ze ngo 3 euro krijgen als het perse moet hoor![]()
Ik maak em er niet meer druk om, was even een woede aanvalletjetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef die drie euro anders maar aan mij.
Waar maak je je druk om,je gaat toch weg.
Kan je niet gewoon weer inloggen dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef covie het volgende:
shitik heb een foutje gemaakt
![]()
Ik wilde het e-mail adres aanpassen in het profiel van mijn schoonbroertje nu heb ik een e-mail opgegeven die helemaal niet van hem is... Ik weet niet of hij wel bestaat zelfs...
(zijn email alleen dan met gmail erachter ipv hotmail)
Hoe kan je dat nou oplossen, want dan kan diegene niet meer met het account inloggen op fok.
Nee want er wordt dan een nieuw wachtwoord gestuurd naar het nieuwe e-mail adresquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer inloggen dan?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:15 schreef covie het volgende:
shitik heb een foutje gemaakt
![]()
Ik wilde het e-mail adres aanpassen in het profiel van mijn schoonbroertje nu heb ik een e-mail opgegeven die helemaal niet van hem is... Ik weet niet of hij wel bestaat zelfs...
(zijn email alleen dan met gmail erachter ipv hotmail)
Hoe kan je dat nou oplossen, want dan kan diegene niet meer met het account inloggen op fok.
FF snel dat adres aanmaken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want er wordt dan een nieuw wachtwoord gestuurd naar het nieuwe e-mail adres![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef covie het volgende:
Shit het e-mail adres bestaat dus wel...
Dan ga ik hem maar een mail sturen hehe
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:33 schreef covie het volgende:
Shit ik hoop dat de broodjes er zijn want ik wil weg.. Tot straks![]()
Nou jij ook maar eet smakelijk dan! :d.quote:
Ja. Dan kan ik 2x warm eten vandaagquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oplossing: kloon aanmaken!![]()
He, wat?quote:
Dat klinkt positief, na alles wat je hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel goed naar omstandigheden, mijn leven komt stapje voor stapje weer langzaam op de rails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |