Daar had ik op m'n vorige adres al altijd last van. Toen woonde ik nog in het centrum, altijd wat, spiegel eraf, achterruitenwisser kapot gemaakt, radio gejat en idd een raam eruit, antenne gejat (4x, toen maar eraf gelaten), band lek gestoken, etc. en dan niet alleen mijn auto, anders zou je haast denken dat het persoonlijk was...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:41 schreef bredabounce het volgende:
ben blij dat je ramen er nog inzitten...
dat je velgen niet zijn ingeruild voor een stapel bakstenen...
dat er nog verf op je auto zit...
maar ze moeten natuurlijk gewoon met hun poten van je auto afblijven.
Nou, een collega stelde al voor zelf ook nieuwe te jatten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:48 schreef Frop het volgende:
Wonen in een centrum heeft zo zijn nadelen.
Zo trof ik mijn auto enige tijd terug aan met 2 grote deuken in de motorkap.
De voetafdrukken stonden er nog op.![]()
Maar wat ze nu met die doppies moeten?!![]()
Thanks. Vraag me af wat die dopjes me gaan kosten, ff langs v/d molen morgen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef Devlinsect het volgende:
Sterkte met dit zware verlies.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:22 schreef Dromer het volgende:
Misschien kwamen ze er daarna achter dat ze het wiel er niet met een schroevendraaier af konden krijgen en hebben in de haast de dopjes meegenomen.
Terwijl iedereen weet dat je dat met hamer en beitel doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:30 schreef Jo0Lz het volgende:Ja, velgendieven die denken dat de boel met een schroevendraaier los te halen is
.
Idd, op z'n minst. Het waren geen pro's, nu ben ik achterdochtig, dus ik wacht ze uiteraard op vanavond/vannacht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je dat met hamer en beitel doet.
Vraag er dan gewoon omquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:45 schreef Klonk het volgende:
bij mij hebben ze ooit de ventieldopjes van m'n auto gejat
bij mij ooit (begin jaren 90) mijn nummerbordverlichting.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:45 schreef Klonk het volgende:
Arghquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:36 schreef Badabingea het volgende:
Bij mij hebben ze laatst mijn ruit ingeslagen en wat haalde ze eruit...
Juist.. een pakkie sigaretten..
Vraag er dan gewoon om ofzo, ben ik alsnog goedkoper uit ook
Sterf
Ook al zo'n kutactie. WTF!.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:45 schreef Klonk het volgende:
Dan kregen ze ze nog niet van mij. Die dopjes kosten helemaal geen drol.quote:
Pfff. Sommige mensen gaan gewoon naar een sloop dan, om het daar te halen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
bij mij ooit (begin jaren 90) mijn nummerbordverlichting.
Zat er al over te denk ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:20 schreef manderveen het volgende:
Als ik jou was zou ik iets meer geld uitgeven voor anti-diefstal bouten. Weet je zeker dat ze het niet weer kunnen doen.
Kit Carquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:38 schreef Beowulf27 het volgende:
Bij mij hebben ze de knipperlichten aan de zijkant 's nachts een keer gestolen (kost helemaal 8 euro als je ze nieuw wil hebben...). Niet het meest dure om te vervangen, maar ze hebben bij hun actie meteen mijn motorkap flink beschadigd met krassen en deuken.
Met alles wat ze in dit topic gestolen hebben zijn ze trouwens aardig op weg om een zelf-bouw auto te gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |