Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.![]()
Wat denk je. Die heeft Nix echt als backup nodig. Die weet heus wel, dat zij de volgende is als Nix verdwijnt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Vlak voor bedtijd zingt Jaap nog een aantal liedjes met de karaoke.
Waaronder "Zing, vecht, huil, bid" speciaal voor de koffieman
(wie is dat)
Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.
Nadia praat en praat, maar zegt niet ja.
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Vlak voor bedtijd zingt Jaap nog een aantal liedjes met de karaoke.
Waaronder "Zing, vecht, huil, bid" speciaal voor de koffieman
(wie is dat)
Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.
Nadia praat en praat, maar zegt niet ja.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
ze zijn blijkbaar door achter gebeld, door de koffieman, met de vraag wie de koffieman is![]()
brain denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Desii het volgende:
Wie is er nu aan het draaien??
dan mogen ze toch zeker ook nog wel ff verder met karaoke![]()
ah, thanx.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.![]()
Zou ze met pannekoek ''bezig'' zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:56 schreef rooie3 het volgende:
Nadia is nog steeds niet terug.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat denk je. Die heeft Nix echt als backup nodig. Die weet heus wel, dat zij de volgende is als Nix verdwijnt.
A'Del is zo omgelult door Brainless en zal Natja heel snel los laten als hij het haar opdraagt.
Goede morgen. Herma maakte Nadia wakker in het oude 'Natasia'-bed. Waar ze al 2-3 dagen slaapt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:48 schreef DrsH het volgende:
En wat Naadje betreft ben ik het spoor bijster ik zie haar nergens meer liggen of ligt zij bij Jaap in de MB
Ik zal straks even verder zoeken, maar het staat niet op de prive-pagina. Die gaat alleen maar over Jos Brink.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Weet iemand of het verhaal over het stopzetten van de kooi in de papieren vesie van De Telegraaf staat?
Mogguhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Weet iemand of het verhaal over het stopzetten van de kooi in de papieren vesie van De Telegraaf staat?
Het zou kunnen dat het oorsponkelijke bericht in de Volkskrant niet (helemaal) bleek te kloppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh![]()
De krant van wakker Nederland zwijgt in alle talen.
Er staat 1 zinnetje op pagina 2 onder kop afscheid:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Zondag hoort Jaap het wel,.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Er staat 1 zinnetje op pagina 2 onder kop afscheid:
"Afscheid op iets kleinere schaal: RTL-baas Fons van Westerloo zal aan het einde van dit jaar de stekker uit De Gouden Kooi trekken. Of eerder, "als het weer uit de hand loopt"
In Dagblad De Stem staat een groot artikel.
Dan bevat dat bericht geen nieuws voor hem want er volgde geen reactiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......
[afbeelding]
Volgens mij leest hij hier pagina 6.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......
[afbeelding]
Ik bedoelde : Je kunt de voorpagina zien, dus kunnen ze het stukje op pagina 2 niet weggehaald hebben. Hij KAN het dus lezen. Alleen is de vraag of hij uberhaupt het 'afscheid'-artikel zal lezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier pagina 6.
In BN/De Stem hebben ze het wel over de poging van de bewoners om bij Lieke haar kleren uit te trekken.
Ja, een hele moeilijke kronkel van Brian. Japio gaf niet meteen een stukje krant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:21 schreef pullup het volgende:
Brian zeikt Jaap even af over zijn ' gierigheid'
Waar het precies over gaat is me onduidelijkiets over het gunnen van stukjes krant om te lezen of zo.
Dat klopt, maar of ze dit zinnetje vinden is idd nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde : Je kunt de voorpagina zien, dus kunnen ze het stukje op pagina 2 niet weggehaald hebben. Hij KAN het dus lezen. Alleen is de vraag of hij uberhaupt het 'afscheid'-artikel zal lezen.
Hier hebben Huub en Brian het al over gehad. Jaap op kleine dingen aanpakken in het bijzijn van andere.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een hele moeilijke kronkel van Brian. Japio gaf niet meteen een stukje krant.
Hopelijk gaat het lukken. Maar bij Jaap zullen ze aan Dennis een zware dobber hebben en bij Dennis aan Nadia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef riri het volgende:
Ze willen voor Jaap gaan...daarna Dennix eruit
Gister las ik hier in de COS ergens dat Brian had gezegd nog 4 maanden, 8 dagen en dat hij zich sterk voelde. Lijkt mij dat ze het dan idd wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan bevat dat bericht geen nieuws voor hem want er volgde geen reactie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik ben vet raar hoor als ik eruit ga, ik ben rustig.
Amanda: geef je een beetje om mij dan?
Ze zullen ook wel ingelicht zijn over het eind van de kooi.
Brian begrijpt van zichzelf wel waarom hij er nog is.
Amanda: nog 3 maanden?
brian: hmm, snap je?
Nog 4 maanden en 8 dagen zegt hij![]()
Brian: ik weet waar ik nu sta en tot het einde, ik voel me krachtiger nu.
Hij piept er niet tussenuit dus.
Nadia stemt Denis er volgens mij nooit uit. Eerder Jaap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef Giggio het volgende:
beste optie lijkt mij eerst Kennix mijn stoer HELD eruit...
NatteNaad ompraten Japie als back-up te nemen...
NatteNaad loopt na 23 september vanzelf wel een keer de poort uit
en dan is Japie wegstemmen ook zo gebeurd
van mij mogen die andere 4 dan door t/m de finale!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Vandaag... het volgende:
dennix is boos de fitness uitgelopen waar hij met Nadia aan het trainen was. Nadia zegt niet te weten waarom. Hij heeft wel nog een bal naar haar hoofd gegooid![]()
[afbeelding]
Jammer, Kennix mijn stoer HELD is alleen niet ver genoeg doorgelopen: door de Poort!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Vandaag... het volgende:
dennix is boos de fitness uitgelopen waar hij met Nadia aan het trainen was. Nadia zegt niet te weten waarom. Hij heeft wel nog een bal naar haar hoofd gegooid![]()
[afbeelding]
is dat binnen of buiten de poort?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
En wie ligt er weer alleen?
[afbeelding]
Vertel! Wat zegt ie allemaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef farceman het volgende:
Hahah die Brian verricht wel goed werk nu bij Nadia.
Zou het dan toch echt een exit voor Nix mogelijk zijn?
Brief?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. geloof jij in de brief van Lieke over Dennix.
Brian. ja dat geloof ik wel.
Lieke heeft een brief van haar zus gehad waar in stond dat ze met de beste vriend van Dennix heeft gesproken.quote:
is niet te horen van die afstandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:16 schreef Katewalker het volgende:
Brian zit voor het open raam luid te praten over Dennis en Dennis ligt buiten..eigenlijk vlak onder dat raam bij het zwembad..hij kan denk ik alles horen..![]()
Ik denk eerder dat het ging over hoelang Brian en Amanda in de Kooi zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Gister las ik hier in de COS ergens dat Brian had gezegd nog 4 maanden, 8 dagen en dat hij zich sterk voelde. Lijkt mij dat ze het dan idd weten
[..]
haha... en die gaat zicht voor L*L laten zetten in DGK?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef StephanL het volgende:
LOL Nadia wilt Serginho Greene uitnodigen, een prof die speelt nu bij Feyenoord
Nee Dennix, die mislukte voetballerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
haha... en die gaat zicht voor L*L laten zetten in DGK?
Hij wil zijn ouders uitnodigenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef avonne het volgende:
Huub zegt "ik heb helemaal nul punten"
Hoezo?
een beetje maar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:
Iedereen is een beetje klaar met Dennix.
Kan me ook niet voorstellen dat die voetballer de kooi in komt. Laat staan dat Feyeoord hem dat toestaat . Denk nl niet dat DGK past in een goed media-offensief.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef Giggio het volgende:
haha... en die gaat zicht voor L*L laten zetten in DGK?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef avonne het volgende:
H "Jaap, wil je wel even aan Dennis uitleggen dat hij moet kiezen wat hij wil worden als hij groot is? OF Brian OF Huub"
Hij heeft toch ook Joris gebeld, en nog iemand geen idee meer wiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, thanx.
Al had hij toch wel meer punten dan dat, dacht ik.
Thanks voor je verslagjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Katewalker het volgende:
Dit slaat natuurlijk nergens op..Amanda verteld aan de golfleraar dat ze wil dat Brian met haar mee gaat golfen..vervolgens mag of Amanda of de groep of de leraar bepalen wie met Amanda gaat golfen...Amanda wil graag kiezen omdat ze dan voor Brian kiest natuurlijk...de groep zal er niet uitkomen dus de leraar mag kiezen..en hij kiest Brian...pffff...wat een bullshit...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
Wanneer is er ontslagronde, aankomende Donderdag?
Maar ze is wel stapelgek op hemquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:57 schreef StephanL het volgende:
Nadia heeft niks meer met Dennix.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef avonne het volgende:
H "Jaap, wil je wel even aan Dennis uitleggen dat hij moet kiezen wat hij wil worden als hij groot is? OF Brian OF Huub"
13.00 uur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef StephanL het volgende:
Vanaf hoe laat zijn er 4 streams? ik dacht van 14:00?
We krijgen altijd 4 streams als de redactie denkt dat iets boeiend is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is nog geen 13:00 uur hier, maar goed. Dank aan de redactie zullen we maar zeggen
nu om 13 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef StephanL het volgende:
Vanaf hoe laat zijn er 4 streams? ik dacht van 14:00?
Oh ok, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:01 schreef Liess het volgende:
[..]
We krijgen altijd 4 streams als de redactie denkt dat iets boeiend is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Ik ga wel luisteren naar Huub die stilletjes de krant leest.
Houden jullie me op de hoogte over Nadia en Dennis
Waarop Dennix zegt: Daar staat die kutkikker met zijn bloemkooloren af te luisteren.quote:
Een langspeelplaat is lang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
ik vind de ruzie helemaal niet echt over komen tussen Dennix en nadia.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef blomst het volgende:
ik vind de ruzie helemaal niet echt over komen tussen Dennix en nadia.
Het zijn verdomd slechte acteurs.quote:
Nadia is ook al dagen laaiend op Dennis ...... giechel, grinnik......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef Liess het volgende:
Ik snap het ff niet, Dennis is heel boos.... maar op elke snap staat ie lachend?
Het gespek is nepper dan nep, vandaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef Liess het volgende:
Ik snap het ff niet, Dennis is heel boos.... maar op elke snap staat ie lachend?
Als je van overacting houdt, moet je dat zeker doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
Wat een ijzersterke acteer talenten die Dennix en Naadje fucking hell ik ga ze boeken
Het is niet normaal hoe vaak ze haar kleren uittrekt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Naad: Zit ik hier in mijn handdoekje en straks dus ook in de uitzending.![]()
lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:34 schreef mootie het volgende:
Lieke staat voor op het karretje, en Brian parkeert het wagentje met de neus buiten de poort: Lieke is af!
Lieke, Huub, Amanda en Brian kunnen het de laatste tijd goed vinden samen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef avonne het volgende:
Leuk, lol maken
Brian gaat nu proberen de graswal op te rijden?
Welke clip als ik vragen mag??????quote:
Morgen komt er een of andere rapper een clip opnemen in dat hok.quote:
Het erge is dat het 100% natuurtalenten zijn..ze zijn dus gewoon zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
Wat een ijzersterke acteer talenten die Dennix en Naadje fucking hell ik ga ze boeken
Huub had het over Dennix ipv Jaapquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
Huub wil 50 punten uit de pot voor het bellen van de doodzieke nicht van Cora (=fan van Huub). Huub verwacht dat Jaap het misschien zal blokken. Amanda "je zegt zelf altijd dat het een spel is hier". Huub "maar dan verliest hij ECHT"
Er blijven dan nog 120 punten over in de algemene pot.
aha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had het over Dennix ipv Jaap
hij zei erbij dan zakt tie van 3% naar 1% in de popo![]()
moet niet gekker worden daar.........quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Huub leest op de plasma dat ze Dennix met rust moeten laten.![]()
serieus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom niet? Dat wil gewoon zeggen dat hij door de FEBO in bescherming wordt genomen, zielepoot dus.quote:
ja want Kennix mijn stoere HELD gaat nergens heen en is de vooruitbepaalde gedoodverfde winnaar DGK!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Schijnt in te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
Brian raakt nogal geagiteerd, maar uit vrolijkheid geloof ik, en niet uit ergernis.
Heeft Amanda haar bril ondersteboven op![]()
en dat is zeker weten 100% de waarheid Kennix mijn stoere HELD!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
Huub "je komt binnen "ik ga alle relaties verbreken". Man, je kunt nog niet eens zelf een relatie opbouwen en onderhouwen"
tot na 31 december ben ik bangquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt of de echte Dennix nog moet komen of dat hij nog even moet wachten.
Dennix zegt dat hij nog even moet wachten.
Ik vraag me af hoe lang.
nadia's gezicht op onweer...quote:
Dis is gewoon een discussie waar Dennix het onderspit delftquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er werd toch vriendelijk verzocht Dennis met rust te laten?![]()
De discussie stopt na het dating-gebeuren, denkt ze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef avonne het volgende:
Nadia "deze discussie zal wel doorgaan tot... het voorbij is"
Wat wou ze eigenlijk zeggen?
Huub moet gewoon even afwachten. Over een maand of vier, dan gaat Dennis knallen. 100 %!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
Huub gaf dus uitgebreid oprecht advies om niet zo bangelijk te zijn, want hij is toch niet in de villa gekomen om de pispaal te worden?
ik wil Kennix mijn stoere HELD wel horizontaal onderlullen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:23 schreef JohnFoK het volgende:
Dennis word verticaal uitgelult!
Ik blijf (tegen beter weten in) dat er een bloedmooie meid komt als date en dat Dennis tot over zijn oren verliefd raakt en dat ze terug mag komen voor 24 uur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
De discussie stopt na het dating-gebeuren, denkt ze.
en Kennix mijn stoere HELD na die 24 uur mee de poort uittrekt.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik blijf (tegen beter weten in) dat er een bloedmooie meid komt als date en dat Dennis tot over zijn oren verliefd raakt en dat ze terug mag komen voor 24 uur.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:26 schreef avonne het volgende:
Dat "jurkje" van Nadia is toch echt niet om áán te zien !!
Goor gewoon.
Huub: Ik hou van Lieke maar ik ga naar een bordeel om een bevestiging te krijgen voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke bekijkt alles van een afstandje
[afbeelding]
barst ze uit d'r jurkje dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk jammer dat deze hele discussie om Naad gaat, je ziet haar groeien.
FdW, dit was ter illustratie hoe Nix met Nadia omgaat en de datequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub: Ik hou van Lieke maar ik ga naar een bordeel om een bevestiging te krijgen voor mijn gevoel.
Zo'n opmerking van je vriendje lijkt me niet inspirerend.![]()
Dit was als voorbeeld voor Dennix. Dennix wil een bevestiging voor zijn gevoel voor Naad, door een ander ui te nodigen en kijken wat hij dan voor Naad voelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub: Ik hou van Lieke maar ik ga naar een bordeel om een bevestiging te krijgen voor mijn gevoel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |