Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.![]()
Wat denk je. Die heeft Nix echt als backup nodig. Die weet heus wel, dat zij de volgende is als Nix verdwijnt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Vlak voor bedtijd zingt Jaap nog een aantal liedjes met de karaoke.
Waaronder "Zing, vecht, huil, bid" speciaal voor de koffieman
(wie is dat)
Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.
Nadia praat en praat, maar zegt niet ja.
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Vlak voor bedtijd zingt Jaap nog een aantal liedjes met de karaoke.
Waaronder "Zing, vecht, huil, bid" speciaal voor de koffieman
(wie is dat)
Amanda is helemaal klaar met Dennis en vindt dat Nadia hem moet dumpen, die sukkel, die loser.
Nadia praat en praat, maar zegt niet ja.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
ze zijn blijkbaar door achter gebeld, door de koffieman, met de vraag wie de koffieman is![]()
brain denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:35 schreef Desii het volgende:
Wie is er nu aan het draaien??
dan mogen ze toch zeker ook nog wel ff verder met karaoke![]()
ah, thanx.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De koffieman is 'de stem': zenders aan, gaan slapen etc. Die moet 'snachts de streams in de gaten houden maar hij wil liever dat de bewoners om 1 uur gaan slapen dan kan de koffieman lekker een bak pleur drinken, aldus Jaap. En lekker vanalles doen op de computer zoals interntetten etc.![]()
Zou ze met pannekoek ''bezig'' zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:56 schreef rooie3 het volgende:
Nadia is nog steeds niet terug.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat denk je. Die heeft Nix echt als backup nodig. Die weet heus wel, dat zij de volgende is als Nix verdwijnt.
A'Del is zo omgelult door Brainless en zal Natja heel snel los laten als hij het haar opdraagt.
Goede morgen. Herma maakte Nadia wakker in het oude 'Natasia'-bed. Waar ze al 2-3 dagen slaapt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:48 schreef DrsH het volgende:
En wat Naadje betreft ben ik het spoor bijster ik zie haar nergens meer liggen of ligt zij bij Jaap in de MB
Ik zal straks even verder zoeken, maar het staat niet op de prive-pagina. Die gaat alleen maar over Jos Brink.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Weet iemand of het verhaal over het stopzetten van de kooi in de papieren vesie van De Telegraaf staat?
Mogguhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Weet iemand of het verhaal over het stopzetten van de kooi in de papieren vesie van De Telegraaf staat?
Het zou kunnen dat het oorsponkelijke bericht in de Volkskrant niet (helemaal) bleek te kloppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh![]()
De krant van wakker Nederland zwijgt in alle talen.
Er staat 1 zinnetje op pagina 2 onder kop afscheid:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Zondag hoort Jaap het wel,.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Er staat 1 zinnetje op pagina 2 onder kop afscheid:
"Afscheid op iets kleinere schaal: RTL-baas Fons van Westerloo zal aan het einde van dit jaar de stekker uit De Gouden Kooi trekken. Of eerder, "als het weer uit de hand loopt"
In Dagblad De Stem staat een groot artikel.
Dan bevat dat bericht geen nieuws voor hem want er volgde geen reactiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......
[afbeelding]
Volgens mij leest hij hier pagina 6.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus zou Japio het nu kunnen lezen .......
[afbeelding]
Ik bedoelde : Je kunt de voorpagina zien, dus kunnen ze het stukje op pagina 2 niet weggehaald hebben. Hij KAN het dus lezen. Alleen is de vraag of hij uberhaupt het 'afscheid'-artikel zal lezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgens mij leest hij hier pagina 6.
In BN/De Stem hebben ze het wel over de poging van de bewoners om bij Lieke haar kleren uit te trekken.
Ja, een hele moeilijke kronkel van Brian. Japio gaf niet meteen een stukje krant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:21 schreef pullup het volgende:
Brian zeikt Jaap even af over zijn ' gierigheid'
Waar het precies over gaat is me onduidelijkiets over het gunnen van stukjes krant om te lezen of zo.
Dat klopt, maar of ze dit zinnetje vinden is idd nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde : Je kunt de voorpagina zien, dus kunnen ze het stukje op pagina 2 niet weggehaald hebben. Hij KAN het dus lezen. Alleen is de vraag of hij uberhaupt het 'afscheid'-artikel zal lezen.
Hier hebben Huub en Brian het al over gehad. Jaap op kleine dingen aanpakken in het bijzijn van andere.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een hele moeilijke kronkel van Brian. Japio gaf niet meteen een stukje krant.
Hopelijk gaat het lukken. Maar bij Jaap zullen ze aan Dennis een zware dobber hebben en bij Dennis aan Nadia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef riri het volgende:
Ze willen voor Jaap gaan...daarna Dennix eruit
Gister las ik hier in de COS ergens dat Brian had gezegd nog 4 maanden, 8 dagen en dat hij zich sterk voelde. Lijkt mij dat ze het dan idd wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan bevat dat bericht geen nieuws voor hem want er volgde geen reactie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik ben vet raar hoor als ik eruit ga, ik ben rustig.
Amanda: geef je een beetje om mij dan?
Ze zullen ook wel ingelicht zijn over het eind van de kooi.
Brian begrijpt van zichzelf wel waarom hij er nog is.
Amanda: nog 3 maanden?
brian: hmm, snap je?
Nog 4 maanden en 8 dagen zegt hij![]()
Brian: ik weet waar ik nu sta en tot het einde, ik voel me krachtiger nu.
Hij piept er niet tussenuit dus.
Nadia stemt Denis er volgens mij nooit uit. Eerder Jaap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef Giggio het volgende:
beste optie lijkt mij eerst Kennix mijn stoer HELD eruit...
NatteNaad ompraten Japie als back-up te nemen...
NatteNaad loopt na 23 september vanzelf wel een keer de poort uit
en dan is Japie wegstemmen ook zo gebeurd
van mij mogen die andere 4 dan door t/m de finale!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Vandaag... het volgende:
dennix is boos de fitness uitgelopen waar hij met Nadia aan het trainen was. Nadia zegt niet te weten waarom. Hij heeft wel nog een bal naar haar hoofd gegooid![]()
[afbeelding]
Jammer, Kennix mijn stoer HELD is alleen niet ver genoeg doorgelopen: door de Poort!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Vandaag... het volgende:
dennix is boos de fitness uitgelopen waar hij met Nadia aan het trainen was. Nadia zegt niet te weten waarom. Hij heeft wel nog een bal naar haar hoofd gegooid![]()
[afbeelding]
is dat binnen of buiten de poort?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
En wie ligt er weer alleen?
[afbeelding]
Vertel! Wat zegt ie allemaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef farceman het volgende:
Hahah die Brian verricht wel goed werk nu bij Nadia.
Zou het dan toch echt een exit voor Nix mogelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |