wat hij zegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef -Mellow- het volgende:
drugs gebruiken
we have a winner!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:40 schreef Schlumberger het volgende:
Schutters Bier.
Je hebt er een paar gekken tussen lopen in deze wereld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
dat vinden andere mensen kut?![]()
pardon? hij?quote:
U heeft een punt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:58 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
broccoli vreten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:54 schreef thedude0 het volgende:
rukken op extreem geweldadige filmpjes zoals onthoofdingen
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
duurde 2 minuten om dit te posten ?
staat toch duidelijk in de titel dat het gaat om dingen die de meeste mensen kut vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:09 schreef BaajGuardian het volgende:
MMorpg's
De kledij van de nazi's
pubermeisjes
Meloen
Geen telefoon, en radio hebben.
BG.
Naakte pubermeisjes danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:11 schreef thedude0 het volgende:
[..]
staat toch duidelijk in de titel dat het gaat om dingen die de meeste mensen kut vinden
lijkt me dus niet echt in dit topic passen
Past prima man, ga jij nou maar muggenneukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:11 schreef thedude0 het volgende:
[..]
staat toch duidelijk in de titel dat het gaat om dingen die de meeste mensen kut vinden
lijkt me dus niet echt in dit topic passen
Maak ze dood of neuk ze, erover klagen is zooooo 2002quote:
Ik zit toch niet in de Klaagbaak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maak ze dood of neuk ze, erover klagen is zooooo 2002![]()
Nee, das ook weer zo, muggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:32 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik zit toch niet in de Klaagbaak?![]()
Hetzelfde bij pubermeisjes!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maak ze dood of neuk ze, erover klagen is zooooo 2002![]()
Je slaat de plank nu aardig mis gok ik .quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hetzelfde bij pubermeisjes!
toch?![]()
Inderdaad je zit fout.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef RecomServ het volgende:
misschien zit ik wel abuis, en was de vraag precies andersom...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef VonHinten het volgende:
Ik wil de mensen om mij heen nog wel eens lastig vallen met onzinnige (maar daarom niet minder interessante) weetjes en feitjes
Hij/zij: "Aaah, al die klotemuggen hier!"
Ik: "Muggen? Wist jij dat muggen.."
Hij/zij: "Hou je muil!"
Vind ik ook niet erg. Mits ik muziek bij me heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef arneaux het volgende:
in de bus zitten.
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef PeZu het volgende:
kopieermachine
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Geur van bezine.
Is lekker, voor een korte duur. Keer jerrycan met benzine voor in bootje laten staan in de auto in de zon. Met als gevolg dat de auto nog een paar weken naar benzine rook. En dat is niet lekker meer als je er koppijn van krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Geur van bezine.
Ai ai aiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Deppressiviteit. Ik lijk er nogal veel last van te hebben.
Jottem
Ik bén geen gothicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ai ai ai. Dus jij vindt het niet erg om een depressieve gothic te zijn
?
Wel waar. Je geeft net toe dat je gothics geen verpesting van de maatschappij vindt én dat je zelf chronisch depressief bent. Nouja, dat zegt toch echt genoegquote:
"Dingen die de meeste mensen kut vinden, maar jij niet"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wel waar. Je geeft net toe dat je gothics geen verpesting van de maatschappij vindt én dat je zelf chronisch depressief bent. Nouja, dat zegt toch echt genoeg.
maar maar je had wel je pootje er voor mij afgesneden enzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
"Dingen die de meeste mensen kut vinden, maar jij niet"
Ik vind gothics dus niet kut, capiche?
Dat wil niet zeggen dat ik er een ben.
*Zucht. Dan zou ik dus 'emo' zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar maar je had wel je pootje er voor mij afgesneden enzo![]()
Oké emo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
"Dingen die de meeste mensen kut vinden, maar jij niet"
Ik vind gothics dus niet kut, capiche?
Dat wil niet zeggen dat ik er een ben.
Hahaha, je snapt er ook niks van hequote:
neeeee dat bedoelide ik gaar niet zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
*Zucht. Dan zou ik dus 'emo' zijn.
En ik wou je alleen helpen met de 13e
Je stelt me teleur.
oja, ik de geur van chloorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Geur van bezine.
quote:
Deze 2 dingen vind ik ook heel vet ( eigenlijk bijna alles van de nazis vind ik vet op dat dood alle minderwaardigen gedeelte na danquote:
mij ? :pquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:55 schreef VonHinten het volgende:
Kruisigt hem! Barabas! Barabas!
Heb je in de zomer ook .... en als je sneeuw wilt koop je maar een sneeuwmaakmachine of je koopt een ijsje dat lijkt eropquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef Ladidadida het volgende:
De herfst en de winter![]()
Oh boy oh boy, regen, sneeuw, kou.. dan ben ik in m'n element!
Of jij houdt gewoon je mond en laat mij genieten van de winterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je in de zomer ook .... en als je sneeuw wilt koop je maar een sneeuwmaakmachine of je koopt een ijsje dat lijkt erop
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb je in de zomer ook .... en als je sneeuw wilt koop je maar een sneeuwmaakmachine of je koopt een ijsje dat lijkt erop
winter is leuk hoor alleen die wind he.... regen kou sneeuw boeit me allemaal niet maar als ik dan met windkracht 8 tegen naar huis moet fietsen word ik toch is chagoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of jij houdt gewoon je mond en laat mij genieten van de winter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |