Het is raadzaam om het nog even uit te latenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Giggio het volgende:
Kan het geluid weer aan zonder gevaar?
Hoe was de show van Kennix mijn stoere HELD ????
Ja man, ik ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
Oh wat maakt Dennis me emotioneel vanavond. Ik zit hier
met de tranen in mijn ogen !!
Effe deppen dan en de waarheid onder ogen zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
gelukkig is er nog één iemand die hij in zijn hart raakt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Als hun mogen baggeren, mag ik dat dan ook![]()
Het hangt volgens mij ook van de enorme alcoholbeperking af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt een zoutzak vanavond.Vroeger had hij op de tafel gestaan.Echt jammer dat zijn spontaniteit minder is geworden.
Misschien is er wel een knop om als je gaat van een onbekende einddatum naar nog een relatiegf korte periode waarin je weer vrij bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt een zoutzak vanavond.Vroeger had hij op de tafel gestaan.Echt jammer dat zijn spontaniteit minder is geworden.
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het hangt volgens mij ook van de enorme alcoholbeperking af.
Jaap profileert zich ook in toenemende mate als zoutzak. Hij heeft 5 minuten gefietst, en zit nu te lezen in de fitnesszaal.![]()
Dennis en Nadia nu uitvoerig in beeld gebracht door de redactiequote:
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef riri het volgende:
dit liedje zingt dennix alke avond in zijn slaapkamer voor zijn spiegelbeeld in de spiegel voor hij zijn bed in stapt ....![]()
Jij hebt echt een grondige hekel aan Jaap gekregenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij zit gewoon een boekje te lezen en gaat straks zeker weer vertellen dat hij hard heeft getraind .....
[afbeelding]
Juf Judith...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Ik vond Amanda wel leuk klinken.
Dennis niet
Voor mij is het duidelijk dat Amanda dus duidelijk baat heeft bij de technische lessen van Juf Judith, terwijl Dennis die hard nodig heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Hello, is it TEA you're looking for![]()
[afbeelding]
Plus het feit dat niets mag. Alle plannetjes, waardoor je weer energie krijgt, worden afgekeurd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.
Je zag het ook bij Bart.
Komt volgens mij ook omdat alles verboden wordt. Huub had een plan rond Japio's dieet (afgekeurd), een pla om Dennix te bashen (afgekeurd) en ze zouden drankjes mogen shaken (afgekeurd). Vanzelf wordt je dan sikkeneurig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.
Klopt.Maar Bart weigerde om een marionet te zijn van achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.
Je zag het ook bij Bart.
ja maar nu is het al echt heel lang zo. De leuke momenten wegen nauwelijks meer op tegen alle saaie momenten waarin hij weer achter de pc zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grondige hekel aan Jaap gekregenDit soort perioden heeft hij toch al vanaf het begin gehad.
Ik meen me te herinneren dat hij de eerste 6 weken echt geen moer uitvoerde ....tot hij TerrorJaap mocht spelen, En zelfs toen kende hij dit soort periodes dat hij in zijn eentje zat.
Ik denk niet dat het aan Lieke ligt, maar aan de verveling.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net hardop in mijn woning geapplaudiseerd voor Dennis, en daar schaam ik me niet voor.
Ze zijn veel te bang dat het weer mis gaat en dan moet de stekker er al uit.Fons had gewoon tegen de media moeten zeggen soms loopt het mis ga zelf maar eens opgesloten zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook omdat alles verboden wordt. Huub had een plan rond Japio's dieet (afgekeurd), een pla om Dennix te bashen (afgekeurd) en ze zouden drankjes mogen shaken (afgekeurd). Vanzelf wordt je dan sikkeneurig.
Het grote verschil tussen Japio toen en nu is, dat hij het spel helemaal blokkeert. Daarmee maakt hij alles kapot.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grondige hekel aan Jaap gekregenDit soort perioden heeft hij toch al vanaf het begin gehad.
Ik meen me te herinneren dat hij de eerste 6 weken echt geen moer uitvoerde ....tot hij TerrorJaap mocht spelen, En zelfs toen kende hij dit soort periodes dat hij in zijn eentje zat.
Ze doet nu haar best, en dat is best wel aandoenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Meganog het volgende:
Technisch niet perect, maar Amanda is best schattig zo.
Ik zit NOG STEEDS met kippevel !! Jezus wat kan Dennis goed zingen zeg.......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net hardop in mijn woning geapplaudiseerd voor Dennis, en daar schaam ik me niet voor.
Eens, ik brandde hem in die eerste periode ook behoorlijk af vanwege zijn passiviteit toen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar nu is het al echt heel lang zo. De leuke momenten wegen nauwelijks meer op tegen alle saaie momenten waarin hij weer achter de pc zit.
Ik mag hem wel hoor. Maar hij is zo een acteur.
Het is wel zo dat hij een stuk prettiger klinkt zonder die trillende-emotie-stem die hij in andere liedjes zo vaak gebruikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
-------------quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zit NOG STEEDS met kippevel !! Jezus wat kan Dennis goed zingen zeg.......
---------------quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met een natte rug.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met een natte rug.
ja, iets met "we kunnen niet controleren als je naar de tandarts gaat en je daar vol vreet" of zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:46 schreef Py het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. De dieet wedenschap is over?
evilsharequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
(voor de niet-streamers)
"Dennis zingt Lionel Richie's Hello (inclusief rondzingers en medemiljonairs)"
http://www.evilshare.com/4fc2f668-a311-102a-9fc6-0002b38e63a9
En gaan daar gewoon door met zingen ....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:47 schreef riri het volgende:
moet je in de kroegjes komen in amsterdam....zovelen die hetzelfde zingen en hopen dat ze ooit doorbreken...meestal eindigen ze als alcoholist in een ontwenningskliniek![]()
![]()
Mocht niet van de febo dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, iets met "we kunnen niet controleren als je naar de tandarts gaat en je daar vol vreet" of zo.
Huub en Japio zeiden beiden dat 'achter' niet blij was met de weddenschap. Er zou geen verhaallijn van gemaakt worden en het zou niet op TV komen. Op die manier heeft 'achter', denk ik, de zaak laten afblazen. Dat 'controleren bij de tandarts' is een leuke smoes om alles aan op te hangen. Het was immers heel makkelijk om Lieke gewoon mee te laten gaan, ze moet immers zelf ook naar diezelfde tandarts !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, iets met "we kunnen niet controleren als je naar de tandarts gaat en je daar vol vreet" of zo.
Dat had hartstikke leuk kunnen worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub en Japio zeiden beiden dat 'achter' niet blij was met de weddenschap. Er zou geen verhaallijn van gemaakt worden en het zou niet op TV komen. Op die manier heeft 'achter', denk ik, de zaak laten afblazen. Dat 'controleren bij de tandarts' is een leuke smoes om alles aan op te hangen. Het was immers heel makkelijk om Lieke gewoon mee te laten gaan, ze moet immers zelf ook naar diezelfde tandarts !
Ach als je genoeg drank op hebt kan het leuk zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:12 schreef Desii het volgende:
ik baal van die jordaanse troep.. dat vind ik echt niets
Jij moet scout wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:11 schreef riri het volgende:
ik weet nu het beroep wat dennix moet uit gaan oefenen wanneer hij uit de kooi is....karaoke avondjes organiseren op nederlandse campings![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Ik slinger de streams maar weer eens aan voor de verandering, maar ik weet hoe snel ik ze weer uit moet slingeren, godsamme, wat een ellende..............![]()
1x is leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:12 schreef Desii het volgende:
ik baal van die jordaanse troep.. dat vind ik echt niets
Ja...en Lieke kwam nog wel met het idee dat ze mee zou gaan met Japie....ze zei.."Ík heb nog wel een politiepakje liggen"...dat van die stripteaseavond...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub en Japio zeiden beiden dat 'achter' niet blij was met de weddenschap. Er zou geen verhaallijn van gemaakt worden en het zou niet op TV komen. Op die manier heeft 'achter', denk ik, de zaak laten afblazen. Dat 'controleren bij de tandarts' is een leuke smoes om alles aan op te hangen. Het was immers heel makkelijk om Lieke gewoon mee te laten gaan, ze moet immers zelf ook naar diezelfde tandarts !
Ja maar dat ruften en boeren laten is een deel van de samenleving. Heb jij enig idee hoeveel mensen dat ook gewoon openlijk doen? Teveel naar mijn mening dus helaas dat is een goede reden om Jaap erin te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon exit sturen zou ik zeggen. Draagt niet bij in het spel, stagneert zelfs alles. En dat ruften en boeren laten hebben we inmiddels al wel gezien.
[afbeelding]
Vooral Nadia, die denkt dat ze schattig doet als ze vals blert.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef Desii het volgende:
Girls just wanne have fun...... gaaf nummer om lekker mee te brullen
Kom Amanda je kannut
Willen nada en nix hun klepper dicht houwe
ben het niet met je eens... ze doen best leuk meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef rooie3 het volgende:
Vind die gasten gewoon luie verwende gasten.Word er een keer iets leuks gedaan en dan hangen ze nog op die bank.En iedereen kraakt het weer af.Geen wonder dat ze ermee stoppen .Ze doen het toch nooit goed daar.Op zich was karaoke een goed plan en was beter dan naar hangende mensen te kijken.Helaas werken die verwende gasten weer niet mee.
Dat nasale van Amanda vind ik echt vreselijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:24 schreef Shayndel het volgende:
Lieke en Nada gillen en schreeuwen meer. Das geen zingen. Amanda komt daar beste mee weg. Ook al kan ze niet goed zingen.
Huub komt weer tot leven als hij bebashed wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Nou Huub loopt alles belachelijk te maken.Jaap zit op kantoor.En de meesten zaten met hun luie reet vanaf de bank te zingen.Dat is echt leuk mee doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het niet met je eens... ze doen best leuk mee
Alleen jammer dat er zo veel Jordaanse smartlappen gezongen worden.
Zingen kan Amanda ook niet, maar van de 3 vind ik haar best klinken. Zover je het klinken mag noemen dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat nasale van Amanda vind ik echt vreselijk!
En Nadia moet een muilkorf krijgen![]()
Absoluut, zij is toonvast en zou best aardig klinken als ze niet alles door haar neus zou persen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:30 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Zingen kan Amanda ook niet, maar van de 3 vind ik haar best klinken. Zover je het klinken mag noemen dan.
Te boeken voor bruiloften en partijen, meer zal het niet wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis probert zichzelf dus in de markt te zetten als een Amsterdamse volkszanger.
Zeer overtuigend en geloofwaardig...
Heb je het door?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:31 schreef Meganog het volgende:
Dennis probert zichzelf dus in de markt te zetten als een Amsterdamse volkszanger.
Zeer overtuigend en geloofwaardig...
Ben net thuis, maar die gozer stoort me nu alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Rot op Nix ik wil Elly horen. Een echte Amsterdamse!!!
En dat hoor je wel, dat is echt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Rot op Nix ik wil Elly horen. Een echte Amsterdamse!!!
hij vroeg zelf aan haar of ze zo zou komen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Lieke zal zo wel weer komen storen.
Heb je gelijk in, maar toch hoor ik zo langzamerhand steeds hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef riri het volgende:
Ik vind Huub zijn gesprekken heel prettig...deze gast heeft een horizon die verder reikt dan die van de meeste bewoners in dat huis
Zonder air van ik ben beter of zo moet het, heerlijk om naar te luisteren vind ik dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef riri het volgende:
Ik vind Huub zijn gesprekken heel prettig...deze gast heeft een horizon die verder reikt dan die van de meeste bewoners in dat huis
Dat hele verhaal van zijn jaar in Amerika was heerlijk om te horen...ben er zelf geweest en vond het heel prettig zoals hij zijn verblijf daar beschreef....deze gast onthoud veel...heeft een geheugen waar velen een puntje aan kunnen zuigen....voor zijn leeftijd heeft hij heel veel gelezen en een hele grote kennis van veel zaken vergeleken met de andere bewonersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar toch hoor ik zo langzamerhand steeds hetzelfde verhaal.
Nu verteld hij het misschien iets gedetaileerder, maar bij Huub komt het wel vaak op hetzelfde neer.
In het begin hing ik aan zijn lippen. Nu denk ik. Dit heb ik al eens gehoord.
Lieke is een sportvrouw. Een vrouw die tot het uiterste gaat. Een perfectioniste.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef Shayndel het volgende:
Wat me opvalt bij lieke is dat ze gevoelloos lijkt. Ze begrijp niet dat ze soms kan storen en neemt dingen heel makkelijk op zonder dat ze er iets van laat merken wat het haar doet of wat ze ervan vind. Die ogen blijven zo koud staan.
Dat is ook niet te ontkennen, maar toch hoor ik hem vaak hetzelfde vertellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van zijn jaar in Amerika was heerlijk om te horen...ben er zelf geweest en vond het heel prettig zoals hij zijn verblijf daar beschreef....deze gast onthoud veel...heeft een geheugen waar velen een puntje aan kunnen zuigen....voor zijn leeftijd heeft hij heel veel gelezen en een hele grote kennis van veel zaken vergeleken met de andere bewoners
Ja he beter als over haarkleurtjes en ander gezemelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef riri het volgende:
Lieke is verademend in haar gedrag vergeleken bij die andere tienermeisjes in dat huis....geestdodend gedrag van die tweequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef Shayndel het volgende:
Wat me opvalt bij lieke is dat ze gevoelloos lijkt. Ze begrijp niet dat ze soms kan storen en neemt dingen heel makkelijk op zonder dat ze er iets van laat merken wat het haar doet of wat ze ervan vind. Die ogen blijven zo koud staan.
Dat valt me ook al een tijdje op. Ze leeft zich niet makkelijk in in een ander. Zij neemt aan hoe het zit en dat is het. Dat zegt ze ook vaak tegen Huub in discussies, ze neemt dan aan waarom hij dingen zegt, bijv. om haar te kleineren of om zichzelf beter te praten. Ze kan niet begrijpen dat mensen soms om andere redenen dingen zeggen dan wat zij al bedacht heeft. En ze wijkt vervolgens niet of nauwelijks van dat vooroordeel af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef Shayndel het volgende:
ik ook; dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:58 schreef Lady-night het volgende:
Ik zie liever Lieke dan die andere twee oppervlakkige meiden..
Niets. Ze lachte ook als een boer met kiespijn. Jaap pikte het leuk op en een lol dat die twee weer haddenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:03 schreef Desii het volgende:
Leuk die naaistreek van Huub ri. Joris..
Huub met nog een stel hebben de roddel de wereld in geholpen dat Joris vervroegd terugkwam uit Amerika, omdat hij de dochter van de coach zwanger van hem was.
Zij moest een abortus plegen en hij werd uit het honkbalteam verwijderd.
Mooie humor vind ik dat.
Lieke kan de humor er niet van inzien en taait af... (weinig humor heeft tie griet toch)
of ze moeten wat bespreken off streamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen zin meer in de te-dikke verhlen van Huub ?
[afbeelding]
ach...er zijn zoveel mensen die denken te kunnen weten aan een gezichtsuitdrukking ik weet niet hoeveel te zien...meestal zitten die mensen er volkomen naastquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Als Lieke nu maar niet gaat zeuren.Haar kop staat er wel naar.
waarvoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:14 schreef Maria44 het volgende:
Thx redactie
Nix heeft onderhand wel een leuke smoes bedacht.. het daten is een test voor zichzelf of hij echt van nadia houdt en ook kan houden als de buitenwereld 'involved' is... Of hij haar in de buitenwereld ook zou willen... Zou hij dan nog niet doorhebben dat hij in de kooi zit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:08 schreef riri het volgende:
verlos ons van dat gesprek van die dennix....het leidt tot NIX....herhaling herhaling herhaling zonder er ook maar iets over te leren...het is van een domheid die zo groot is dat het ronduit belachelijk is....
deze mensen hebben met hun leven tot nu toe nog niets en dan ook niets geleerd
Meestal als Lieke ze doet is er wat.Huub was ook niet echt lief vanavond.Ze wilde met hem zingen maar hij wilde met Amanda.Misschien zit haar dat dwars.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
ach...er zijn zoveel mensen die denken te kunnen weten aan een gezichtsuitdrukking ik weet niet hoeveel te zien...meestal zitten die mensen er volkomen naast
Ik denk dat ze zich nu buiten gesloten voelt, want ze is altijd haantje de voorste dus die ruzie zou vannacht misschien nog wel eens kunnen gaan komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meestal als Lieke ze doet is er wat.Huub was ook niet echt lief vanavond.Ze wilde met hem zingen maar hij wilde met Amanda.Misschien zit haar dat dwars.
Zou niet onlogisch zijn. Lieke geeft al maanden huppeltje de borst en wast z'n strontluiers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meestal als Lieke ze doet is er wat.Huub was ook niet echt lief vanavond.Ze wilde met hem zingen maar hij wilde met Amanda.Misschien zit haar dat dwars.
Ja hoor die flipt echt nog wel een keer......wandelende tijdbom.....kwestie van tijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik ben vet raar hoor als ik eruit ga, ik ben rustig.
Amanda: geef je een beetje om mij dan?
Ze zullen ook wel ingelicht zijn over het eind van de kooi.
Brian begrijpt van zichzelf wel waarom hij er nog is.
Amanda: nog 3 maanden?
brian: hmm, snap je?
Nog 4 maanden en 8 dagen zegt hij![]()
Brian: ik weet waar ik nu sta en tot het einde, ik voel me krachtiger nu.
Hij piept er niet tussenuit dus.
Nuh, na een jaar niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja hoor die flipt echt nog wel een keer......wandelende tijdbom.....kwestie van tijd
mooi stukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
Van Dijkshoorn in Nu.nl
http://www.nu.nl/news/1204854/1203/De_Nieuwe_Leegheid.html
Ja, dat klopt. "die blonde" leek een wilder type, beetke sletterig (leek mij). Charlotte is een oud-vriendin van Dennix - hij kent haar al lang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
Brian bespreekt de dates van Dennis
Volgens hem zal hij kiezen tussen Charlotte en "die blonde pop"
Klopt dat?
dat snap ik ook nog steeds niet. En ik ben een vrouw en ik heb een hartquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik zei tegen Dennis, je weet nog steeds niet hoe je een hart zn vrouw breekt!
Het is raar met die streams, pas na 2minuten dat ik deze tekst las hoorde ik het op de streams; ergo ik loop achterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik zei tegen Dennis, je weet nog steeds niet hoe je een hart zn vrouw breekt!
De vraag is: heeft jouw hart een vrouw?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:30 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dat snap ik ook nog steeds niet. En ik ben een vrouw en ik heb een hart![]()
Teruglezend lees ik dat Charlotte een vriend heeft (Otto)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. "die blonde" leek een wilder type, beetke sletterig (leek mij). Charlotte is een oud-vriendin van Dennix - hij kent haar al lang.
Zou die wel ooit een vrouw gehad hebben? Hij lijkt me een type die eeuwig bij papie en mamie blijft wonen. Geen zorgen en hij hoeft zich nergens voor in te leven. Past goed bij hem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Die Otto was een los-vast vriendje. Beetje vaag verhaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Teruglezend lees ik dat Charlotte een vriend heeft (Otto)![]()
Maar ik kan niets over het gesprek met Lois vinden. Wat voor een type was dat?
(die Samantha die Nadia afkraakte leek me wel leuk)
Zit je nog steeds met Jaap.Brian is liever Jaap kwijt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian wil Dennis en Nadia wel uit elkaar, dan is Dennis makkelijker weg te stemmen
Heeft hij gisteren van de pakkenman gekregen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft Brian een Pipo de Clown jasje aan?
Omdat het een Pipo de clown is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laila tov.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:44 schreef Shayndel het volgende:
Gaan maar weer janken nada. Je mondje laten hangen en je ogen alvast laten uitlopen.![]()
Ze laat haar oogpotlood toch altijd uitschieten dus dat jankt effect heeft ze alvast.
Hij heeft ook een bijpassend pipobroekje, schattig tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu het programma nog maar paar maandjes duurt zal er wel wat hulp van de Febo komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met Jaap.Brian is liever Jaap kwijt.
en Amanda vond het heel mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren van de pakkenman gekregen.![]()
Wat een dramaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren van de pakkenman gekregen.![]()
Inderdaad, ze functioneert niet zonder een mannetje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Nadia "Echt hoor. Só. Hij heeft mij helemaal geplayed. Ik ben verliefd geworden... hij heeft me pijn gedaan.... Hij is een echte player"dramaqueen
Amanda "jij bent zó veel beter.... alsjeblieft..... NOKKEN..... het duurt al 2 weken"
Nadia "maar in mijn hart zit hij nog wel. Als ik hem hoor zingen.... Hij is zo romantisch.... (...) flabberguested (...) ... hij gaat maar door, hij gaat maar door"
(en nog veul meer...)ik vind nadia de player, hoor
nix zou Jaap nooit laten gaan, omdat die nog steeds in die bond geloofd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met Jaap.Brian is liever Jaap kwijt.
als ze de keuze moest maken tussen een stijltang en Dennis, waar zou ze voor kiezen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Inderdaad, ze functioneert niet zonder een mannetje.
Dat heet een pachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:52 schreef Shayndel het volgende:
[..]
nix zou Jaap nooit laten gaan, omdat die nog steeds in die bond geloofd.
Dat kans dat Jaap nix laat gaan is iets groter, maar dan moet Jaap wel genoeg vertrouwen
hebben dat een ander hem backupt.
Stijltang .Dat ding kan alles en Dennis kan niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:54 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
als ze de keuze moest maken tussen een stijltang en Dennis, waar zou ze voor kiezen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Nadia echt verliefd zijn of ben ik nu heel naief dat ik dit moet vragen![]()
![]()
f..k en nix is er ook alweer bij. Neeeeeeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:58 schreef Desii het volgende:
Voor de nachtsteamers gaan Huub en Jaap zingen: "dans je de hele nacht met mij"
Ik zit nu al de hele tijd nog te denken. Een pacht is toch een stuk landschap dat je leent van een eigenaar.quote:
Volgens Natasia en Brian is het een pacht en die zullen het toch wel weten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zit nu al de hele tijd nog te denken. Een pacht is toch een stuk landschap dat je leent van een eigenaar.
Pack/bond/pacht/verbindennis .....hmm. Ben in de war.
Me ned is niet zo goed denk ik.![]()
Ach maakt toch niet uit.Het is nu effe lachen met Japio.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
RTL nivo: het snappie lied op karaoke
Dat is één van die foute woorden die de bewoners veel hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zit nu al de hele tijd nog te denken. Een pacht is toch een stuk landschap dat je leent van een eigenaar.
visa versaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is één van die foute woorden die de bewoners veel hebben gebruikt.
Net als "fifo" (first in first out) als ze eigenlijk bedoelden dat de laatste er het eerst uit moest.
Ja de wijven zijn naar bed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:07 schreef Shayndel het volgende:
Het lijkt of ze nu meer lol hebben dan bij die andere karaoke sessie.
Een verbindennis is een speciale Dennixquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
dennis is flink in de war, lijkt hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef pasjesjen het volgende:
O O den haag ... ik ben benieuwd hoe dat klinkt
edit oke jaap kan het dus haags![]()
Zijn fake-amsterdamse accent is opeens onbruikbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dennis is flink in de war, lijkt het
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn fake-amsterdamse accent is opeens onbruikbaar![]()
Nog niet alle wijven. Er zit er nog een.quote:
Hoezo die joodse vlagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef Shayndel het volgende:
Ben blij dat Jaap beetje over nix heen komt met zijn stem
Dank U.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een verbindennis is een speciale DennixZoiets als terrorjaap of emojaap.
Het pack is een pact. En een pacht hoeft niet perse een stuk land te zijn, kan ook een kroeg, restaurant, sportkantine enz zijn.
ik ben bang van wel, ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
Moeten ze zo zeker stoppen.
ja half 3 bedtijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef pasjesjen het volgende:
Ze hebben het over een klok moeten ze zo stoppen ?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De girltalk gaat voortaan wel ver op de feiten vooruit lopen .......
[afbeelding]
En ze haalde het uit de kast?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Nadia "mag ik hier in slapen?"
Amanda "dat mag wel, maar het is niet om te slapen"
Nadia "wat?"
A "het is gewoon een shirt"
N "maar hij is zwart?"
A "nee, hij is gewoon vies"
Want de koffieman laat niet met zich sollenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:21 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap denkt dat ie niet meer op de streams is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |