Dat is één van die foute woorden die de bewoners veel hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zit nu al de hele tijd nog te denken. Een pacht is toch een stuk landschap dat je leent van een eigenaar.
Pack/bond/pacht/verbindennis .....hmm. Ben in de war.
Me ned is niet zo goed denk ik.![]()
visa versaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is één van die foute woorden die de bewoners veel hebben gebruikt.
Net als "fifo" (first in first out) als ze eigenlijk bedoelden dat de laatste er het eerst uit moest.
Ja de wijven zijn naar bed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:07 schreef Shayndel het volgende:
Het lijkt of ze nu meer lol hebben dan bij die andere karaoke sessie.
Een verbindennis is een speciale Dennixquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zit nu al de hele tijd nog te denken. Een pacht is toch een stuk landschap dat je leent van een eigenaar.
Pack/bond/pacht/verbindennis .....hmm. Ben in de war.
Me ned is niet zo goed denk ik.![]()
dennis is flink in de war, lijkt hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef pasjesjen het volgende:
O O den haag ... ik ben benieuwd hoe dat klinkt
edit oke jaap kan het dus haags![]()
Zijn fake-amsterdamse accent is opeens onbruikbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dennis is flink in de war, lijkt het
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn fake-amsterdamse accent is opeens onbruikbaar![]()
Nog niet alle wijven. Er zit er nog een.quote:
Hoezo die joodse vlagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef Shayndel het volgende:
Ben blij dat Jaap beetje over nix heen komt met zijn stem
Dank U.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een verbindennis is een speciale DennixZoiets als terrorjaap of emojaap.
Het pack is een pact. En een pacht hoeft niet perse een stuk land te zijn, kan ook een kroeg, restaurant, sportkantine enz zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |