Het is raadzaam om het nog even uit te latenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Giggio het volgende:
Kan het geluid weer aan zonder gevaar?
Hoe was de show van Kennix mijn stoere HELD ????
Ja man, ik ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
Oh wat maakt Dennis me emotioneel vanavond. Ik zit hier
met de tranen in mijn ogen !!
Effe deppen dan en de waarheid onder ogen zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
gelukkig is er nog één iemand die hij in zijn hart raakt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Als hun mogen baggeren, mag ik dat dan ook![]()
Het hangt volgens mij ook van de enorme alcoholbeperking af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt een zoutzak vanavond.Vroeger had hij op de tafel gestaan.Echt jammer dat zijn spontaniteit minder is geworden.
Misschien is er wel een knop om als je gaat van een onbekende einddatum naar nog een relatiegf korte periode waarin je weer vrij bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt een zoutzak vanavond.Vroeger had hij op de tafel gestaan.Echt jammer dat zijn spontaniteit minder is geworden.
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het hangt volgens mij ook van de enorme alcoholbeperking af.
Jaap profileert zich ook in toenemende mate als zoutzak. Hij heeft 5 minuten gefietst, en zit nu te lezen in de fitnesszaal.![]()
Dennis en Nadia nu uitvoerig in beeld gebracht door de redactiequote:
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef riri het volgende:
dit liedje zingt dennix alke avond in zijn slaapkamer voor zijn spiegelbeeld in de spiegel voor hij zijn bed in stapt ....![]()
Jij hebt echt een grondige hekel aan Jaap gekregenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij zit gewoon een boekje te lezen en gaat straks zeker weer vertellen dat hij hard heeft getraind .....
[afbeelding]
Juf Judith...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Ik vond Amanda wel leuk klinken.
Dennis niet
Voor mij is het duidelijk dat Amanda dus duidelijk baat heeft bij de technische lessen van Juf Judith, terwijl Dennis die hard nodig heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Hello, is it TEA you're looking for![]()
[afbeelding]
Plus het feit dat niets mag. Alle plannetjes, waardoor je weer energie krijgt, worden afgekeurd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.
Je zag het ook bij Bart.
Komt volgens mij ook omdat alles verboden wordt. Huub had een plan rond Japio's dieet (afgekeurd), een pla om Dennix te bashen (afgekeurd) en ze zouden drankjes mogen shaken (afgekeurd). Vanzelf wordt je dan sikkeneurig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat zo is bij Huub.Maanden geleden stond hij lachend op en ging lachend naar bed.Was gewoon jaloers hoe vrolijk hij in het leven stond.Hij kon amper stil zitten en huppelde daar als een puppy rond.Nu hangt hij maar en heeft soms nog een opkikkertje.Maar sinds Lieke er is zijn die steeds minder geworden.
Klopt.Maar Bart weigerde om een marionet te zijn van achter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het langere tijd opgesloten zitten zijn tol gaat eisen.
Je zag het ook bij Bart.
ja maar nu is het al echt heel lang zo. De leuke momenten wegen nauwelijks meer op tegen alle saaie momenten waarin hij weer achter de pc zit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt echt een grondige hekel aan Jaap gekregenDit soort perioden heeft hij toch al vanaf het begin gehad.
Ik meen me te herinneren dat hij de eerste 6 weken echt geen moer uitvoerde ....tot hij TerrorJaap mocht spelen, En zelfs toen kende hij dit soort periodes dat hij in zijn eentje zat.
Ik denk niet dat het aan Lieke ligt, maar aan de verveling.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net hardop in mijn woning geapplaudiseerd voor Dennis, en daar schaam ik me niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |