Of het plafond nou wordt gesteld op 2,5 of 4 miljoen, de afwegingen die jij noemt, zal je altijd moeten maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En wie betaal je dan wel 4 miljoen? En wie niet? Wat mag een eigen opgeleide keeper verdienen? En wat mag een eigen opgeleide middenvelder verdienen? Meer of minder dan een aangekochte middenvelder?
Klopt, maar klinkt bijna als het verhaal van dat kip en het ei. Want als je meer gaat betalen qua salaris, kan je toppers langer behouden en grotere speelrs halen, waardoor je juist meer kans maakt op CL.quote:Op lange termijn betaal je dan iedereen (basis, wissels, jeugd) minimaal 1.500.000 tot 4.000.000 ipv 150.000 tot een enkele 2miljoen+. Hou dat maar eens vol als club die er op zou moeten rekenen een keer in de twee jaar CL te spelen.
Ja, maar als je een lager plafond hebt, dan blijft het wat langer betaalbaar,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of het plafond nou wordt gesteld op 2,5 of 4 miljoen, de afwegingen die jij noemt, zal je altijd moeten maken.
Nee, want je salarissen blijven nog altijd lager dan de Europese toplanden. Een Sneijder zal ook nog na 3 jaar 4 miljoen verdienen, dat 4de jaar die stap willen maken naar een grotere competitie. En met geld koop je geen titels. Kijk maar naar Chelsea, kijk maar naar AZ, kijk maar naar Real.quote:[..]
Klopt, maar klinkt bijna als het verhaal van dat kip en het ei. Want als je meer gaat betalen qua salaris, kan je toppers langer behouden en grotere speelrs halen, waardoor je juist meer kans maakt op CL.
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Onze grens moet niet omhoog, de Europese grens moet omlaag.
Salarisplafond zoals in de NBA zal er toch nooit komen, zeker niet als er geen Europese competitie komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?
Huntelaar zo'n 1,5 miljoen ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat krijgt een Huntelaar per jaar?
Sneijder zat toch rond de 2 mil kan ik me herinneren?
In the Daily Mail fcupdate staat dat hij 2 miljoen euro kost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar wat moet die Luque kosten dan?
Kun je wel lachwekkend doet, maar het loopt de spuigaten uit. Het 'moderne' voetbal begint mij steeds meer het plezier te ontnemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bel jij afd. personeelszaken van Real Madrid, Chelsea etc. even ? Of zal ik het doen?
The Sun meldt dat het om een 'free transfer' gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
In the Daily Mail fcupdate staat dat hij 2 miljoen euro kost.
Huntelaar ook zo'n 2,2 volgens mij..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huntelaar zo'n 1,5 miljoen ofzo?
Ik begrijp wel dat ze Luque 2,2 miljoen willen geven. Wat M0NTANA al zegt, als je amper hoeft te investeren in de transfersom, kan je wel een beetje extra salaris geven.
Ik zie het daar nu ook staan ja, las er over heenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
The Sun meldt dat het om een 'free transfer' gaat.
Die Engelse krant he, niet die gloeiende gasbol aan de hemel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens in the Sun staan.
Ik heb mijn post al geeditquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die Engelse krant he, niet die gloeiende gasbol aan de hemel.
Ik neem aan dat dat alleen Nederlanders betreft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid uit de Sportweek inkomens top 100 van 2006:
20 (28) Wesley Sneijder (voetbal) 2.600.000
De grote, kleine man van Ajax. Zit in de hoogste salarisschaal. Komen premies en reclamecontracten bij.
Een salarisplafond van 2,5 miljoen zou inderdaad leuk zijn. Maar realistisch is 't niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kun je wel lachwekkend doet, maar het loopt de spuigaten uit. Het 'moderne' voetbal begint mij steeds meer het plezier te ontnemen.
ja, de bestverdienende Nederlandse sportersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat alleen Nederlanders betreft?
Omdat Newcastle blij genoeg is nu ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef Chivu het volgende:
Ik zie niet in waarom Luque transfervrij zou mogen vertrekken bij Newcastle. Ik hou gewoon rekening met een miljoen of vijf.
Was idd een inkoppertje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Newcastle blij genoeg is nu ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |