Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:42 schreef murp het volgende:
je heb zeg maar met kerst toch die lampjes die een deuntje naflikkeren? misschien iets voor jou?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.![]()
![]()
Veel mooier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
speciaal voor jou 1 kleur:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn drie lampjes bovenaan het toetsenbord (NumLock, CapsLock en ScrollLock) reageren op de muziek.![]()
![]()
quote:
Wat?!quote:
quote:
Ik haal mijn kuiken er maar weer eens bij (quote:
Zonder welk licht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef ThijsThijs het volgende:
Leuk en grappig gedaan met die wekkerNog wat detail shots zonder licht van dichtbij (A)?
Jouw (enigzins weggestopte) beschermengeltjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
licht van de klok
licht van de PC?
licht van de kamer?
Zonlicht?
de 3 grote heb ik zelf gemaaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef dikkedorus het volgende:
Heb je die drie grote gaten er ook zelf in gemaakt? Want die gaan mooi mee met de casing, en die gaatjes neit.
de lampen in de kast wel ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:42 schreef Devrim_ het volgende:
Kan je die lampjes wel uitzetten als je dat wilt?
Lijkt me echt vervelend al die lampjes aan als je gaat slapen
De voeding heb ik erbij gekocht omdat de standaard voeding die erin zat opgeblazen is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:46 schreef Athmozz het volgende:
'K vind het tof gedaan.
Het is de eerste waar het me opvalt dat je voor de vorm van de "windows in wording" (je ging er nog plexi achter hangen toch?) de vorm van de case zelf gebruikt, wat echt wel mooi uitkomt.
Wat ik me nu afvraag; welke case is dat? Afgaand op de voeding zou ik moeten zeggen een Thermaltake (als het een meegeleverd is toch), maar de case zelf vind ik geen stijlkenmerken van TT hebben (en dat zijpaneel komt overeen met veel van de zijpanelen op noname kastjes, terwijl het doorlopende rack verdacht veel lijkt op het standaardrack van een Tybotech).
edit; pakt die klok zijn voeding rechstreeks uit je PC-voeding, of moet je nog een tweede stekker insteken.
Ik dacht hier in Nederland dat de ORANJE kabel altijd onder spanning staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:49 schreef dikkedorus het volgende:
GMTA, het is een 9volt blokje. Anders gaat de klok uit als je PC uitgaat. (hoewel dat wel te fixen is volgens mij, niet?, er is toch een stand-by kabeltje die altijd onder spanning staat?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |