etenstijd ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
... en in dit tempo gaat dat dus echt niet lukken.. Waar is iedereen?
wat lief van jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
Ik kon hem niet vinden
En nu ga ik Brad z'n Bread brengen
Ik sport tegenwoordigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
... en in dit tempo gaat dat dus echt niet lukken.. Waar is iedereen?
Hmmmz.. je wilt zeggen dat fok!ken geen leven is dus.. Ga je schamen maedelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sport tegenwoordig![]()
wat een héérlijke topictitel dreamer!![]()
En gefeliciteerd allemaal enzo![]()
Tegen de tijd dat we op de FP komen zullen we wel bejaard zijn, met dit posttempo.
Nou ja, wil alleen maar zeggen dat we ook nog iets van een leven hebben
Puur eigenbelang hoorquote:
Je wilde hem graag zien? Nog steeds liefquote:
Ben je allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Maar wel heel lekker...
Ik heb juist een hele productiieve avond, heb geen tijd voor snoepsels
Ja, 't is privé, wat bankzaken aan het regelen :-D. Ervoor zorgen dat de belangrijkste vaste lasten betaald blijven worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ben je allemaal aan het doen?
(of ist privé?)
(ik heb de ë en de é gevonden!!)
Ik heb liever dat ie gezonde boterhammen eet dan vette hap, en ik krijg ook lichaamsbewegingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilde hem graag zien? Nog steeds lief
Dat klinkt een stuk zakelijker dan zoals ik het zei..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie gezonde boterhammen eet dan vette hap, en ik krijg ook lichaamsbeweging
Ik heb ze op mijn werk gezocht, ik heb een hele llijst, ik weet alleen niet meer wat die ringelS was, die heb ik ook opgezocht, verder heb ik nooit iets nodig, misschien voor he?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, 't is privé, wat bankzaken aan het regelen :-D. Ervoor zorgen dat de belangrijkste vaste lasten betaald blijven worden.
Enneh.. Alt+137 en Alt+130.. Mocht je er meer zoeken..
Ja, Kijk, nu zou het moeten gaan dan, hè.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je Word op je pc, JB?
Als je Word opent, en dan in de menubalk "Insert", daarna "Symbol" dan krijg je het lijstje tekens waar je uit kunt kiezen. Als je nu 1x klikt op het juiste symbool, dan geeft Word onderin de popup de shortcut key weer. Probeer maar eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, Kijk, nu zou het moeten gaan dan, hè.![]()
Nee, wat betekent die ook alweer? Alleen twijfel ik nu of die op de comp misschien wel zo is...quote:
Ik deed mijn best om niet lief over te komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk zakelijker dan zoals ik het zei..
*mompelt iets over jezelf openstellen voor de energie van anderen*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik deed mijn best om niet lief over te komen
Overigens lijkt het er steeds meer op dat ik zijn humeur en gedachten aanvoel of zo.
Nou, ik heb er niet zo'n behoefte aan om dat bij anderen ook te hebben, maar tegenwoordig hebben we dus minstens een keer per dag dat we op hetzelfde idee komen enzo. En vanmiddag vroeg hij hoe ik me voelde en ineens realiseerde ik me dat ik vrolijk was, dat was ik vanochtend nog niet. En het bleek dus dat hij net iets naar tevredenheid had afgerond, dus hij was ook vrolijk. Maar dat had ik nog niet (bewust) gemerkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*mompelt iets over jezelf openstellen voor de energie van anderen*
Dat ken ik. Fijn is dat hèquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik heb er niet zo'n behoefte aan om dat bij anderen ook te hebben, maar tegenwoordig hebben we dus minstens een keer per dag dat we op hetzelfde idee komen enzo. En vanmiddag vroeg hij hoe ik me voelde en ineens realiseerde ik me dat ik vrolijk was, dat was ik vanochtend nog niet. En het bleek dus dat hij net iets naar tevredenheid had afgerond, dus hij was ook vrolijk. Maar dat had ik nog niet (bewust) gemerkt.
We zijn gewoon erg "in sync"
Best wel jaquote:
Of, Alt Gr (die rechts van je spatiebalk) en dan gewoon de squote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
Alt+0223 ß
Maar dat werkt dan denk ik alleen met de VS Internationaal layout.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Of, Alt Gr (die rechts van je spatiebalk) en dan gewoon de sß
"e = ë
'e=é
Hetzelfde met a, u,i, o.
*checkt fobo*quote:
*strap-on uitreikt*quote:
ik dacht dat jij meer het leidende typje was dan. Als je met dingetje29 aan de gang gaat met die strap onquote:
Niet voor mij! Ik ben monogaamquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer het leidende typje was dan. Als je met dingetje29 aan de gang gaat met die strap on
Ik denk dat mijn Mrs. het ook niet zo geweldig vindt als ik tiepje29 met een strap-on bewerk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor mij! Ik ben monogaamVoor de lesbo die "ja" zegt op zijn uitnodiging"
Ach, iemand afstraffen voor zo'n respectloze uiting kan best leuk zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn Mrs. het ook niet zo geweldig vindt als ik tiepje29 met een strap-on bewerk.
Ik denk dat ik er zelf trouwens ook niks aan vind.![]()
Voila mevrouw,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Water doe maar!
Ik heb nog de smaak van mijn yoghurtontbijt in mijn mond, dat wil ik niet verpesten met koffie of thee.
zal ik even vertellen waar je mijn sleutel vindquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je.
Ik ga zo even wat hokken schoonmaken, vloer poetsen, bed opmaken...
Tja, tis mijn vrije dag vandaag hè...
Ik ben bang dat ik vandaag maar heel einig tijd heb, ik moet ook nog weg..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik even vertellen waar je mijn sleutel vind![]()
dat geeft dan een soort van geur af dat die kat laat denken dat hij in het territorium van een ander is ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vandaag maar heel einig tijd heb, ik moet ook nog weg..
En ik moet eigenlijk nog meer doen hier in huis, maar ik zie wel of ik dat haal.
De W doet het niet zo goed, merk ik.
Eerst maar de vloer doen, ik heb tee katten, aarvan eentje zo vriendelijk is om af en toe op de vloer te plassen, nu heb ik spul gehaald dat ik erop moet spuiten zodat ie het niet meer doet, maar dan moet eerst de vloer helemaal schoon zijn(op die plek dan hè) Ben benieuwd of het werkt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef NanKing het volgende:
Psst, JB meestal is er een reden dat een kat op de vloer pist, heb je alle medische redenen al uitgesloten?
Hoi hier trouwens, 150
.
"reikt NanKing een nieuw pakje tissues aan"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef NanKing het volgende:
Ik had nooit gedacht dat we de 150 zouden halen * NanKing traantje wegpinkt.
weten we ook van welke gebruikers die zijn, of kan Wonderer ons daar straks meer over vertellen en zonodig aanpassen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef NanKing het volgende:
Twee icoontjes in de L doen 't niet meer volgens mij.
Ik heb geen idee van wie de icoontjes zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weten we ook van welke gebruikers die zijn, of kan Wonderer ons daar straks meer over vertellen en zonodig aanpassen ?
Als je aan de zuip gaat moet je wel een bodem kweken dus niet zeuren om een kein stukjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou een klein stukje dan, want ik moet vanaaf ook al op de zuip met BBQ![]()
Wonderer heeft de OP L toch op haar site staan ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie de icoontjes zijn.
okay kom maar op met een royale puntquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je aan de zuip gaat moet je wel een bodem kweken dus niet zeuren om een kein stukje.
Kersenvlaai goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay kom maar op met een royale punt![]()
Hij heeft niks, en de bak is niet vies en ik heb zijn favoriete kattenbakkorrels en altijd hetzelfde eten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef NanKing het volgende:
Psst, JB meestal is er een reden dat een kat op de vloer pist, heb je alle medische redenen al uitgesloten?
Hoi hier trouwens, 150
.
Heb je feliwayspray?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft niks, en de bak is niet vies en ik heb zijn favoriete kattenbakkorrels en altijd hetzelfde eten...
Volgens mij doet ie t om te laten weten dat ie naar buiten wil ofzo. Maar t blijft irritant.
Mmmm, wat is dat voor spul? En vooral, is het duur?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Het heet catitude.
Hij heeft niet in huis geplast, maar ik moet nog kijken of het zo blijft.
das tegen sproeienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef wonderer het volgende:
Castreren helpt toch?
Ah. Wist niet dat er iets anders bedoeld werdquote:
Vanitasvanitatumetomniava heeft ook al eens gezegd dat men een computer(rij)bewijs zou moeten bezitten en Ja daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dat mensen een internet-examen moeten afleggen voor ze op een computer met internet mogen.
w'rom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dat mensen een internet-examen moeten afleggen voor ze op een computer met internet mogen.
hier wel.. hoe komt het dat die bij jou niet werkt dan? Tja, als je dat wist, hoefde je niet zo moeilijk te doen natuurlijk, dan loste je het wel op..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:00 schreef JamesBrownie het volgende:
en de manier van maedel werkt hier nietZou op zic ook wel handig zijn.
en nu wat gespecificeerder? ik vind voorbeelden altijd fijner dan een algemene zinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er zoveel onkunde onder gebruikers is, die onverantwoord bezig zijn
mensen moeten uitleggen dat knippen plak functies overal in windows en onderliggende applicaties hetzelfde isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en nu wat gespecificeerder? ik vind voorbeelden altijd fijner dan een algemene zin
Omdat er zoveel kneuzen rondlopen die een potentieel gevaar zijn. Als ik mensen vraag welke browser ze gebruiken en ik dan hoor "wat is een browser? Oh, je bedoelt welk internet ik gebruik? Windows Explorer", dan denk ik "je wist toch ook wat een versnellingspook was voor je in een auto stapte??"quote:
Omdat ze hun computer wijd openzetten voor trojans en virussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef liefie_ het volgende:
maar hoezo zijn die mensen dan een "potentieel gevaar" of "onverantwoord"?
wat is daar gevaarlijk aan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ze hun computer wijd openzetten voor trojans en virussen.
Het is vooral mensen zelf gevaarlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan?
stom oke, onhandig true, lastig dat soort dingen maar hoe is t gevaarlijk?
Er zijn best wel schadelijke virussen in de omloop. Onbeschermde computers worden misbruikt als spammachines, spyware maakt servers traag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat is daar gevaarlijk aan?
stom oke, onhandig true, lastig dat soort dingen maar hoe is t gevaarlijk?
En dat ook ja, die phishing dingen. Dat was ik zelfs nog vergeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is vooral mensen zelf gevaarlijk.
Voorbeelden ervan zijn bijv. mensen die een mailtjes krijgen van de postbank met de vraag of ze wachtwoord en inlognaam willen geven, en dat dan klakkeloos doen.
Of mensen die allerlei privegegevens via p2p programma's delen (via limewire) zoals dagboeken, bankgegevens, inlognamen.
dat is waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is vooral mensen zelf gevaarlijk.
Voorbeelden ervan zijn bijv. mensen die een mailtjes krijgen van de postbank met de vraag of ze wachtwoord en inlognaam willen geven, en dat dan klakkeloos doen.
Of mensen die allerlei privegegevens via p2p programma's delen (via limewire) zoals dagboeken, bankgegevens, inlognamen.
Mwah aan de ene kant is 't eigen schuld dikke bult, maar het is ook gewoon pure ontwetendheid van mensen die geen idee hebben hoe 't allemaal werkt, een computer bijna eng vinden en niets durven 'want er zou misschien ooit wel eens iets mis kunnen gaan'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
ik dacht dat ze bedoelde dat het gevaarlijk was voor de samenleving of zo
hierin ben ik meer geneigd iets te zeggen in de trant van eigen schuld dikke bult
Als ik weer eens een doorstuurmailtje krijg van "het gevaarlijkste virus ooit" heb ik er ook last van. Mijn website is een paar weken geleden offline gehaald omdat er te veel idioten kwamen die spyware hadden geinstalleerd en de serverload vertienvoudigden. Ik krijg dagelijks minstens twintig mailtjes met een virus erin van mensen die klakkeloos op linkjes klikken of bestanden openen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is waar
ik dacht dat ze bedoelde dat het gevaarlijk was voor de samenleving of zo
hierin ben ik meer geneigd iets te zeggen in de trant van eigen schuld dikke bult
Ik bedoelde idd gewoon plassen, niet sproeien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. Wist niet dat er iets anders bedoeld werd![]()
Plantenspuit?
Ik weet niet welke pop up blocker je hebt, maar ik denk inderdaad dat hij alleen maar telt hoeveel hij er al geblockt heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet je wat ik niet goed begrijp?
Ik heb een pop-up blocker en er staat bovenin mijn scherm: 864 blacked.
Kan ik daariets aan doen, dat het weggaat ofzo, of telt ie gewoon.
En ik zei al, ik kon eerst de maal niet eens vinden, maar dat as gewoon stommigheid en had weinig met internet te maken.
Ik ben ook gen held trouwens.
Stad ben ik vanmiddag geeest!!
Jippie!
Okee, dan moet ik er maar mee leren levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke pop up blocker je hebt, maar ik denk inderdaad dat hij alleen maar telt hoeveel hij er al geblockt heeft.
Hij denkt dat ie het snapt en ik denk dat hij het niet snapt en zomaar wat doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk zijn mensen die denken dat ze het allemaal snappen nog erger.
Dan kijk je even wat er ligt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik ben vergeten wat we nodig hebben, afgezien van mueslirepen.
Het was ook geen verwijt of zo. Ik had mijn vader in gedachten toen ik dat tiktequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie het snapt en ik denk dat hij het niet snapt en zomaar wat doet.![]()
En ik weet dat ik het niet snap, maar denk dat ik het beter snap dan dat hij het snapt.
Dat vergt opstaan. En daar heb ik even geen zin inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan kijk je even wat er ligt.
Eerappels, boontjes, speklappen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik ben vergeten wat we nodig hebben, afgezien van mueslirepen.
Wil je me doodhebben of zo? Vanavond pastasalade met kipquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eerappels, boontjes, speklappen...
Dat weet ik, ik wilde even openlijk mijn vriend beschuldigen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was ook geen verwijt of zo. Ik had mijn vader in gedachten toen ik dat tikte
[..]
Das ook veel gezelliger.quote:Dat vergt opstaan. En daar heb ik even geen zin inIn ieder geval melk, maar eigenlijk hebben we dat allemaal pas maandag nodig. Dus we kunnen ook gewoon morgen samen boodschappen doen.
Daar krijg je ook geen inhoud van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je me doodhebben of zo? Vanavond pastasalade met kip
Met mijn pastasalade hoef je de rest van de avond geen eten meer hoor (volkorenpasta ftw).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar krijg je ook geen inhoud van.
En daarbij moet je werkende man ook het nodige binnen krijgen om niet om te vallen.
jou ies frouw!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met mijn pastasalade hoef je de rest van de avond geen eten meer hoor (volkorenpasta ftw).
Oh ja, en suggereer je nu dat ik niet werk soms?
Ik liep altijd op nog veel hogere hakken. Plateauzolen en al, de hoogste hakken die ik had, waren 14 cmquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Dat je daar op kan lopen...
Dat kan nooit goed voor je (geweest) zijn...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik liep altijd op nog veel hogere hakken. Plateauzolen en al, de hoogste hakken die ik had, waren 14 cm![]()
Maar ik heb al jaren geen hakken aangehad, ben het nog niet verleerd trouwens, gaat nog steeds vanzelf(ik ben in hakken gegroeid zeg maar, droeg ze al toen ik twaalf was)
Was ook niet goed, ik heb altijd last van mijn rug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed voor je (geweest) zijn...
Ik vind ze op zich wel mooi trouwens, dat grijze suede enzo.
zijn dat de hoofdingrediënten voor Chocolate Chicken ??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eerappels, boontjes, speklappen...
Volgens mij mis je daar voor de chocolade en de kip nog...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn dat de hoofdingrediënten voor Chocolate Chicken ??
Ahh. Anders kun je morgen ook nog toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef liefie_ het volgende:
omdat ik niet weet of ik nog energie heb als ik in amsterdam aan kom straks en het zelfde geld voor de vriendin van mn vader (met wie ik dan zou gaan) want die is net terug uit parijs
Van alles in huis gehaald?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef NanKing het volgende:
Ik ben echt zó lomp.
Ik dacht dat ik dit weekend (vanaf vandaag dus) loge's zou krijgen....is 't volgende week!!!!
Nou gelukkig viel het mee met wat ik huis heb gehaaldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Van alles in huis gehaald?![]()
Van de andere kant, beter dan dat ze onverwacht voor de deur staan
Ach, heb je onverwacht een weekendje vrij, best lekker toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou gelukkig viel het mee met wat ik huis heb gehaald.
Normaal gesproken ben ik wel heel uitbundig met limonade en chips halen, nu gelukkig niet.
Het kwartje viel pas toen ik de loge in kwestie online zag staan op msn!
Mrs. Maedel:"Doos".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef NanKing het volgende:
Het kwartje viel pas toen ik de loge in kwestie online zag staan op msn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |