Voila mevrouw,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Water doe maar!
Ik heb nog de smaak van mijn yoghurtontbijt in mijn mond, dat wil ik niet verpesten met koffie of thee.
zal ik even vertellen waar je mijn sleutel vindquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je.
Ik ga zo even wat hokken schoonmaken, vloer poetsen, bed opmaken...
Tja, tis mijn vrije dag vandaag hč...
Ik ben bang dat ik vandaag maar heel einig tijd heb, ik moet ook nog weg..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik even vertellen waar je mijn sleutel vind![]()
dat geeft dan een soort van geur af dat die kat laat denken dat hij in het territorium van een ander is ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vandaag maar heel einig tijd heb, ik moet ook nog weg..
En ik moet eigenlijk nog meer doen hier in huis, maar ik zie wel of ik dat haal.
De W doet het niet zo goed, merk ik.
Eerst maar de vloer doen, ik heb tee katten, aarvan eentje zo vriendelijk is om af en toe op de vloer te plassen, nu heb ik spul gehaald dat ik erop moet spuiten zodat ie het niet meer doet, maar dan moet eerst de vloer helemaal schoon zijn(op die plek dan hč) Ben benieuwd of het werkt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef NanKing het volgende:
Psst, JB meestal is er een reden dat een kat op de vloer pist, heb je alle medische redenen al uitgesloten?
Hoi hier trouwens, 150
.
"reikt NanKing een nieuw pakje tissues aan"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef NanKing het volgende:
Ik had nooit gedacht dat we de 150 zouden halen * NanKing traantje wegpinkt.
weten we ook van welke gebruikers die zijn, of kan Wonderer ons daar straks meer over vertellen en zonodig aanpassen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef NanKing het volgende:
Twee icoontjes in de L doen 't niet meer volgens mij.
Ik heb geen idee van wie de icoontjes zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weten we ook van welke gebruikers die zijn, of kan Wonderer ons daar straks meer over vertellen en zonodig aanpassen ?
Als je aan de zuip gaat moet je wel een bodem kweken dus niet zeuren om een kein stukjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou een klein stukje dan, want ik moet vanaaf ook al op de zuip met BBQ![]()
Wonderer heeft de OP L toch op haar site staan ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie de icoontjes zijn.
okay kom maar op met een royale puntquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je aan de zuip gaat moet je wel een bodem kweken dus niet zeuren om een kein stukje.
Kersenvlaai goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay kom maar op met een royale punt![]()
Hij heeft niks, en de bak is niet vies en ik heb zijn favoriete kattenbakkorrels en altijd hetzelfde eten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef NanKing het volgende:
Psst, JB meestal is er een reden dat een kat op de vloer pist, heb je alle medische redenen al uitgesloten?
Hoi hier trouwens, 150
.
Heb je feliwayspray?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft niks, en de bak is niet vies en ik heb zijn favoriete kattenbakkorrels en altijd hetzelfde eten...
Volgens mij doet ie t om te laten weten dat ie naar buiten wil ofzo. Maar t blijft irritant.
Mmmm, wat is dat voor spul? En vooral, is het duur?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Het heet catitude.
Hij heeft niet in huis geplast, maar ik moet nog kijken of het zo blijft.
das tegen sproeienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef wonderer het volgende:
Castreren helpt toch?
Ah. Wist niet dat er iets anders bedoeld werdquote:
Vanitasvanitatumetomniava heeft ook al eens gezegd dat men een computer(rij)bewijs zou moeten bezitten en Ja daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dat mensen een internet-examen moeten afleggen voor ze op een computer met internet mogen.
w'rom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dat mensen een internet-examen moeten afleggen voor ze op een computer met internet mogen.
hier wel.. hoe komt het dat die bij jou niet werkt dan? Tja, als je dat wist, hoefde je niet zo moeilijk te doen natuurlijk, dan loste je het wel op..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:00 schreef JamesBrownie het volgende:
en de manier van maedel werkt hier nietZou op zic ook wel handig zijn.
en nu wat gespecificeerder? ik vind voorbeelden altijd fijner dan een algemene zinquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er zoveel onkunde onder gebruikers is, die onverantwoord bezig zijn
mensen moeten uitleggen dat knippen plak functies overal in windows en onderliggende applicaties hetzelfde isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en nu wat gespecificeerder? ik vind voorbeelden altijd fijner dan een algemene zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |