Maar het mobieltje was toch later teruggevonden in de WC van die bus?quote:Op zondag 2 september 2007 13:46 schreef Xurk het volgende:
LJ heeft in seizoen één een foto gemaakt van Kellerman die met een pistool op hem [of zijn moeder / stiefvader, weet het niet meer] richtte, met zijn mobiel.
Is dit allemal niet heel erg overbodig? Aangezien kellerman alles voor de rechter al heeft toegegeven, en lincoln hierdoor vrijgesproken is, en ook LJ (ookal word dit niet echt vermeld)quote:Op zondag 2 september 2007 15:10 schreef magnifor het volgende:
Maar die foto heeft hij naar een e-mail adres gestuurd.
Mjah daar word ik niet echt wijzer vanquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef Meddo het volgende:
kijk die 17 minuten maar eens....
ik dacht dat ik hem gezien had.. misschien was het ook wel in de promoquote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Mjah daar word ik niet echt wijzer van![]()
Of mis ik nu iets?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)iew-17min_shortfilms
whehe,quote:Op woensdag 5 september 2007 12:37 schreef miss-scofield het volgende:
Zometeen de DVDbox halen van seizoen 2
60 euro bij de mediamarkt!
Iddquote:Op woensdag 5 september 2007 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
whehe,prisonbreak is me veel waard maar geen 60 euro.
ah das goeie infoquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:03 schreef 24heroesfan het volgende:
[..]
Maandag 17 september in de USA, dus vanaf dinsdag de 18e binnen te halen in NL![]()
nah kan me haast niet voorstellen, denk dat die gemaskerde mannen gewoon "the company" waren, en hem kwamen afknallen voor zijn getuigenis.quote:Op zondag 2 september 2007 20:52 schreef GlazenKaak het volgende:
Is Kellerman nou doooooood?
Het lijkt overduidelijk, met hem afgevoerd in dat busje en toen die gemaskerde mannen met hun wapens die maar bleven schieten maar het is en blijft Prison BreakStraks zijn die mannen Kellerman's matties ofzo en kwamen ze hem redden door de guards neer te schieten.
Ik hoop hetKellerman
![]()
Staat nog op youtube. Deel 1 / deel 2quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:25 schreef netto_m het volgende:
Jammer van die 17 min preview:
content rejected (this video has been removed due to a breach of the terms of use)
Weet iemand anders nog een plekje waar deze te zien is?
thx,quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Staat nog op youtube. Deel 1 / deel 2
En wacht 3 jaar en...quote:Op woensdag 5 september 2007 17:00 schreef satecl het volgende:
Wacht 2 jaar en je neemt 3 seizoens-boxen mee voor 45 euro
Serieus?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Turquoise het volgende:
Maandag Went bij Jensen!
Haha, ik ook, vandaag toevallig laatste 3 episodes van seizoen 5 gekekenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:41 schreef Razor21 het volgende:
(heb mijn tijd dat PB niet werd uitgezonden kunnen verdoen met de 1ste 5 seizoenen van 24 wat een serie zeg, dank aan Usenet)
Cool, leuke twist ook, mischien toch maar het seizoen gaan volgen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:12 schreef EvilMarc het volgende:
http://stage6.divx.com/us(...)-Orientation-Vc.html promo in hoge kwalitieit (Stage6 DivX)
Wel even de DivX web player plug-in installeren.
Deze afleveringen worden niet gehost door MySeries.nl. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor deze afleveringen.quote:Op zondag 9 september 2007 12:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een site zeg....nog hoge kwaliteit ook en NL subs.
Balen zeg voor mijn zus die net SE2 heeft gekocht.
Maar dat dit zomaar online kan blijven staan ivm copyright....
23e in usaquote:Op maandag 10 september 2007 23:03 schreef Jasza het volgende:
Wanneer begint het nou?
quote:
die kende we alquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:12 schreef EvilMarc het volgende:
http://stage6.divx.com/us(...)-Orientation-Vc.html promo in hoge kwalitieit (Stage6 DivX)
Wel even de DivX web player plug-in installeren.
Mwah vond Scofield een behoorlijke zoutzak. Dominic had veel meer inbreng.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:59 schreef Jamie_sb het volgende:
Ik zag hem ook toenstraks bij Jensen!
Echt grappig, maar ik vond het gisteren leuker!!
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:47 schreef Greetings het volgende:
LOL ik zie net dat Dominic Purcell zelfs nog in Heartbreak High heeft gespeeld![]()
Damnquote:Op woensdag 12 september 2007 01:29 schreef Greetings het volgende:
WTF.... doet myseries.nl het opeens niet meer? owner account suspended?![]()
Hier kan je nog wel kijken: www.tv-links.co.uk maar wel mindere kwaliteit. Maar nog wel te doen IMOquote:Op woensdag 12 september 2007 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Damninderdaad
![]()
Was net seizoen 1 aan het checken, die had ik nog niet gezien.
"suspended" klinkt niet als goed nieuws.
myseries.nl host die afleveringen niet zelf. Je zou even kunnen kijken op stage6.com, daar komen ze vandaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hier kan je nog wel kijken: www.tv-links.co.uk maar wel mindere kwaliteit. Maar nog wel te doen IMO
Vond hem ook maar een beetje overkomen als een vaag mannetje.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah vond Scofield een behoorlijke zoutzak. Dominic had veel meer inbreng.
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Dominic gezien bij Jensen? "Fuckfuckfuckfuckfuckfuck, fucking cunt!"
Moest mij kapot lachen.![]()
je zag hoe verbaasd hij wasquote:Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef Suijk het volgende:
In Nederland mag je Fuck op tv zeggen, daar maakte hij even gebruik van.
Scofield, Tbag, Mahone en Bellick in 1 gevangenis.......quote:Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben echt benieuwd wat ze er nog van kunnen maken...
Ik ook. Ze gaan wel back to the roots, dus dat is goed, aangezien ik S1 veel beter vond dan S2. Aan de andere kant had Scofield alles uitgebreid gepland in S1, maar nu moet hij alles improviseren.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben echt benieuwd wat ze er nog van kunnen maken...
Yup.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef MaxPower het volgende:
Hadden ze na seizoen 1 moeten stoppen.
Te laat.....quote:Op donderdag 13 september 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond het wel goed van Wentworth dat ie bij Jensen zei van dat ze er voor moesten zorgen dat de serie op het juiste moment stopte. En niet eindeloos uitgemolken gaat worden... Hoop dat ze dat ook doen..
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef MaxPower het volgende:
Hadden ze na seizoen 1 moeten stoppen.
ja??quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oorspronkelijk was prisonbreak zelfs als miniserie gepland.
Wentworth had wel zo'n "weer zo'n saai interview" mentaliteit, maar het was met Jensen dus dat neem ik hem niet kwalijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
De interviews van Wentworth en Dominic waren wel leuk om te zien, vooral Dominic.
Hij heeft een opleiding in Canada gevolgd.quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier zijn trouwens de interviews terug te vinden :
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Die Jensen spreekt verdomd goed engels zeg, hij heeft er toch ook gewoond?
Voor ons is het dinsdag.quote:Op zondag 16 september 2007 13:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Morgen hè?
Deze Engelse is wel tof: http://www.youtube.com/watch?v=KHPbdUthDxoquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Er niet echt trailers hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |