Maar het mobieltje was toch later teruggevonden in de WC van die bus?quote:Op zondag 2 september 2007 13:46 schreef Xurk het volgende:
LJ heeft in seizoen één een foto gemaakt van Kellerman die met een pistool op hem [of zijn moeder / stiefvader, weet het niet meer] richtte, met zijn mobiel.
Is dit allemal niet heel erg overbodig? Aangezien kellerman alles voor de rechter al heeft toegegeven, en lincoln hierdoor vrijgesproken is, en ook LJ (ookal word dit niet echt vermeld)quote:Op zondag 2 september 2007 15:10 schreef magnifor het volgende:
Maar die foto heeft hij naar een e-mail adres gestuurd.
Mjah daar word ik niet echt wijzer vanquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef Meddo het volgende:
kijk die 17 minuten maar eens....
ik dacht dat ik hem gezien had.. misschien was het ook wel in de promoquote:Op zondag 2 september 2007 22:53 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Mjah daar word ik niet echt wijzer van![]()
Of mis ik nu iets?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)iew-17min_shortfilms
whehe,quote:Op woensdag 5 september 2007 12:37 schreef miss-scofield het volgende:
Zometeen de DVDbox halen van seizoen 2
60 euro bij de mediamarkt!
Iddquote:Op woensdag 5 september 2007 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
whehe,prisonbreak is me veel waard maar geen 60 euro.
ah das goeie infoquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:03 schreef 24heroesfan het volgende:
[..]
Maandag 17 september in de USA, dus vanaf dinsdag de 18e binnen te halen in NL![]()
nah kan me haast niet voorstellen, denk dat die gemaskerde mannen gewoon "the company" waren, en hem kwamen afknallen voor zijn getuigenis.quote:Op zondag 2 september 2007 20:52 schreef GlazenKaak het volgende:
Is Kellerman nou doooooood?
Het lijkt overduidelijk, met hem afgevoerd in dat busje en toen die gemaskerde mannen met hun wapens die maar bleven schieten maar het is en blijft Prison BreakStraks zijn die mannen Kellerman's matties ofzo en kwamen ze hem redden door de guards neer te schieten.
Ik hoop hetKellerman
![]()
Staat nog op youtube. Deel 1 / deel 2quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:25 schreef netto_m het volgende:
Jammer van die 17 min preview:
content rejected (this video has been removed due to a breach of the terms of use)
Weet iemand anders nog een plekje waar deze te zien is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |