ik doe niet aan goede voeding. 8 sneetjes bruin brood over de hele dag, minstens een liter melk, en avondeten. Daar doet deze ecto het op en het gaat nog best aardig. Niet zo snel, maar het gaat. En ik wil helemaal niet zwaarder worden.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef no-look het volgende:
... zegt hij die een uitéénspattende druppel sperma als avatar heeft
Peter Beense is buffer dan iedereen die in dit topic post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Skazminko het volgende:
Peter Beense is vrij gay.
Ok "joopie31" hahaha man wat een naam ook, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef LedZep het volgende:
Baffer is niets dan een slaaf van Peter Beense, sorry als ik hiermee de mythe van heroïsche bafferbuildervoorzitter omgooi.
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb maandag spieroefeningen gedaan, vandaag wil ik weer maar nog beetje spierpijn, kan ik dan gewoon doorgaan? Of heeft dit een averechts effect?
Ah ja het betreft de borst, en dan zeg maar het gedeelte naar de oksel. Maar hoor ook wel eens dat een dag rust genoeg is en spierpijn dan gewoon is en gewoon door kan gaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.
Een uur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef no-look het volgende:
er zijn ook andere dingen die je kunt trainen dan alleen de borst. Ga maar lekker een uurtje deadliften, squaten of rug trainen. Of een combinatie daarvan.
Apparaten? honderen oefeningen kun je doen met alleen barbells/dumbellsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Een uur?![]()
Maar ik ga idd wel eens wat andere dingen uitproberen, het is alleen dat bij de meeste apparaten bij ons je veel de borst nodig hebt.![]()
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Frautie het volgende:
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa
'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.
Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
4,2 kJ = 1 kcalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hier naast mij staan: Hero Fruitontbijt. Per 250 ml / portie zit er 600 Kj in. Er zit 0.75L in per fles.. ofteweel 1800 Kj. Zit nu aan de 2e fles.. waarmee je dus al over de 2500 kj per dag zit.. dat en nog avondeten, spaghetti, ongezouten noten (ook 250 gram van op vandaag) moet genoeg zijn toch? Ook nog 1 liter yoghurt elke dag btw.
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Videopac het volgende:
[..]
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)
Woon in Vlissingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantDus doordeweeks weinig last van
Al die rotzooi van Fruitontbijt ed. moet je zeker niet kopen, dan ben je binnen no-time zwerver omdat het erg duur is (maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:55 schreef XiChico het volgende:
Hmm.. valt tegen dan dat Hero Fruitontbijt. Dan maar naar wat anders op zoek, dit spul is ook nog eens vrij prijzig (1.50 per flesje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |