nee, 1 weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:28 schreef cohen het volgende:
hahaah, I love you na een uur of 2??
En als die chick vraagt of je blijft slapen moet je niet naar huis gaan idioot!!!
Vast wel, ze heeft er zelf 10 ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef cohen het volgende:
wel vette oorbel, misschien is ze daarvoor gevallen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef nietzman het volgende:
Mén, als je een image had, had je het nu zó hard om zeep geholpen.
Dus die vriend vindt jou leuk??? Begin je toch wat met hemquote:-Die vriend met 't kind, zegt dat ze mijn (ex nu) leuk vind ze hadden een relatie van 4 jaar!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef nietzman het volgende:
Mén, als je een image had, had je het nu zó hard om zeep geholpen.
hij doet gewoon een japanner na hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef jaspah het volgende:
hoeveel had je geblowed op die foto?
Japanners blowen nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef cohen het volgende:
[..]
hij doet gewoon een japanner na hoor
Je hebt best wel gelijk in dit geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
gezien de vele piercings die je kortdurende ex heeft, lijkt het mij een meisje met een zeer moeilijk en labiel karakter. gewoon laten krassen en er ver vandaan blijven.
Bang voor onweer...dan vroeg ze zeker: ow ik vind het eng, kom bij me liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je hebt best wel gelijk in dit geval.
Ze zou wss borderline hebben, maar dat is niet zo.
Verlatingsangst, bang voor onweer etc. Zou dat wat te maken hebben hiermee?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef sailgirl het volgende:
tip: wees eerlijk tegen haar, zonder deurmat te zijn/worden. blijf eerlijk tegen jezelf: wellicht is ze de ideale vrouw voor jou maar kan zij momenteel geen relatie aan. blijf dus vragen stellen: hoe zit het met dat andere stel?, vind zij dat normaal gedrag: gevoelens hebben voor een vriend met kids en daar dus wel mee gaan zitten eten ? vind jij dat normaal of tof ?
opleiding niet bij haar in de buurt doen maar gewoon waar jij die al wilde doen.
achteraf was dat niet na de testen die ze te horen kreeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Bang voor onweer...dan vroeg ze zeker: ow ik vind het eng, kom bij me liggen.
ze wilde neuken!! idioot!
en toen ging jij naar huis....
borderline? neeee dat kan nooit als ik dat gestructureerde verhaal zo van je lees
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef sailgirl het volgende:
tip: wees eerlijk tegen haar, zonder deurmat te zijn/worden. blijf eerlijk tegen jezelf: wellicht is ze de ideale vrouw voor jou maar kan zij momenteel geen relatie aan. blijf dus vragen stellen: hoe zit het met dat andere stel?, vind zij dat normaal gedrag: gevoelens hebben voor een vriend met kids en daar dus wel mee gaan zitten eten ? vind jij dat normaal of tof ?
opleiding niet bij haar in de buurt doen maar gewoon waar jij die al wilde doen.
heeee kom opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
dit topic wordt steeds leuker
zo'n advies geven aan iemand die net 2 weken geleden de ander ontmoet heeft![]()
![]()
niet gemist hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef type_29 het volgende:
tja kut voor je
en dan nog een kans om te neuken gemist
get it while its hot
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef type_29 het volgende:
tja kut voor je
en dan nog een kans om te neuken gemist
get it while its hot
wazige buien en streken zijn goed. halloow nu mag het nog als ze 30 is mag ze normaal gaan doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef deepart het volgende:
Antwoord:
Nooit meer. Zoek een vrouw die niet zo labiel is. Ze heeft een test gehad op borderline, dus ze heeft waarschijnlijk hele wazige buien en streken. Zo'n test hoef je niet zomaa te doen.
Ja goed wazig is leuk ja, maar ziekelijk wazig nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
wazige buien en streken zijn goed. halloow nu mag het nog als ze 30 is mag ze normaal gaan doen
Ja misschien wel misschien ook weer niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Jullie ging wel erg snel, misschien had je haar eerst beter leren kennen, dan had je dit al kunnen zien aan komen. Succes ermee
net of ze breezer drinktquote:
hij geeft aan het iets serieus te vinden , wie ben ik dan om dat niet te doen ??? helaas heb ik niet alle waarheid in pacht zoals vele op fok van zichzelf wel denken!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
dit topic wordt steeds leuker
zo'n advies geven aan iemand die net 2 weken geleden de ander ontmoet heeft![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef sailgirl het volgende:
[..]
hij geeft aan het iets serieus te vinden , wie ben ik dan om dat niet te doen ??? helaas heb ik niet alle waarheid in pacht zoals vele op fok van zichzelf wel denken!!
( btw romeo en julia is het meest klassieke liefdesverhaal dat er bestaat, enne volgends mij kende die elkaar ook niet echt lang )
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef sailgirl het volgende:
( btw romeo en julia is het meest klassieke liefdesverhaal dat er bestaat, enne volgends mij kende die elkaar ook niet echt lang )
Als Julia gewoon teruggegaan was naar haar ex had dat hele gifbekerdrama nooit plaatsgevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef sailgirl het volgende:
[..]
hij geeft aan het iets serieus te vinden , wie ben ik dan om dat niet te doen ??? helaas heb ik niet alle waarheid in pacht zoals vele op fok van zichzelf wel denken!!
Ja, en dat liep wel zo ontzettend goed afquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef sailgirl het volgende:
[..]
spoiler !!!!!!!!!!!!!!! ze is pas halverwege het boekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ja, en dat liep wel zo ontzettend goed af![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef milagro het volgende:
[..]
spoiler !!!!!!!!!!!!!!! ze is pas halverwege het boek
heb je zin in rietzeilen vanavond?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef sailgirl het volgende:
hahhahhahahahaha zie je wel : meerdere mensen hier op fok nemen vreemde dingen erg serieus![]()
(voor de duidelijkheid : nee niemand hoeft dood !!!wellicht idd een niet handig gekozen voorbeeld )
ja idd, we mailen d'r even een linkje , is het hele probleem gelijk opgelostquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef Nosh het volgende:
Weet zij dat jij die foto heeft geplaatst, en meteen met diagnoses loopt te strooien?
wel als we hardcore penis in kut zien. trouwens zo is het al leuk genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:39 schreef Cheiron het volgende:
Wat je in ieder geval NIET moet doen is haar foto online gooien en zeggen dat je dr geneukt hebt. Over het algemeen wordt dat niet aantrekkelijk gevonden.
In de afvalbak ermee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef weasel85 het volgende:
Haar vest ligt nog hier, what do to?
Je morgen in de kroeg een ander gewillig mokkel opzoeken, deze wil niet meer.quote:Mja, misschien eventuele tips?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef doppelgänger het volgende:
een mokkel dat na nog geen 2 weken al begint te draaikonten..?
... da's geen draaikontenquote:krijg ik terug: integendeel tot jou heb ik juist wel lekker geslapen.
alleen als je het wil, hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef ioko het volgende:
He bah, zit die gozer niet zo te pesten. Jullie vervelen je misschien maar het kan een echt probleem zijn!![]()
Ja, maar óók heel oppervlakkig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef weasel85 het volgende:
[..]
nee, 1 week![]()
maar kom op mensen... 't was liefde op 't eerste gezicht![]()
Ik ben iig blij dat we deze jongen niet toestaan zich te laten meeslepen hierin, das dan weer positief. En ik vind dat je gelijk hebt trouwens, maar een beetje lief doen mag wel hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen als je het wil, hoor.
verliefd, soit, dat kan, maar kom op zeg, twee weken en dan al dubben over wat je wil/kan/zal opgeven, kinderen, verhuizen, spreken over liefde
het is lust, schat, en dat kan je stevig in de greep hebben en je domme dingen laten doen, maar na 2 weken zulke dingen overwegen als hier gedaan wordt
nu ja zeg, doe eens normaal, met je lief doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat we deze jongen niet toestaan zich te laten meeslepen hierin, das dan weer positief. En ik vind dat je gelijk hebt trouwens, maar een beetje lief doen mag wel hoor!![]()
Jij zat als puber nog op de kleuterschool?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dat ik je leeftijd heb gezien.
Anders:Puberliefdes van een paar uur!
![]()
Op de kleuterschool had ik ook afgesproken om te gaan trouwen en om kindjes te nemen.
Dat hadden we allemaal afgesproken in de pauze achter de fietsenstalling.![]()
opleiding veranderen? nee, me beslissing stond al voordat ik haar kende hoor =) tevens de school waar ze ook in de buurt woontquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef doppelgänger het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon laten krassen en er ver vandaan blijven.
Onder het mom van: negatieve aandacht is ook aandacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef weasel85 het volgende:
[..]
maaruh, mensen ga vooral door met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |