haj,
ik heb 2 weken geleden (
![]()
) een meid leren kennen via chatten.nl het klikte vrijwel meteen die avond. De volgende dag hadden we afgesproken, zelfs d'r moeder, broertje en een vriend wisten ervan dat ik zou komen.
Ja, de klik was enorm goed, zelfs zo goed dat ze wilde dat ik bleef slapen die nacht, maar dat vond ik niet echt een goed plan. Diezelfde avond naar huis gegaan.
Op de volgende dag weer afgesproken dat we as weekend ( vorig weekend ) weer wat zouden gaan doen.
Afgl. weekend bij haar geweest, zijn we uit geweest met een 20tal vrienden van haar.
Naar de duinen geweest waar we flink hebben gepraat, tevens is er ook een relatie ontstaan ( we voelden teveel voor elkaar, we zeiden al 'ik hou van jou' tegen elkaar. Terwijl dat normaal toch een half jaar duurt, hetzelfde geldt ook voor haar. Ze kwam er zelfs mee dat ik maar bij haar in de buurt moest gaan wonen, dan kon ze bij me intrekken.
Die zondag met een vriend en een vriendin en hun kind, van haar naar de mac geweest. hadden het gezellig gehad.
Tot het nieuws van afgelopen maandag: Het gaat niet goed met die vriend en vriendin in de relatie
Gisteren krijg ik te horen wat er allemaal aan de hand is.
Ik vroeg haar al eerder: Vind je het niet jammer dat je geen contact meer hebt met je vader?
'zij' nee ik vind het wel prima zo.
Donderdag krijg ik dus te horen van haar:
-Ik vind het jammer dat mijn pa geen contact meer legt met mij.
-Ze vond het allemaal te snel gaan
![]()
(dat wonen gedoe, terwijl ze er zelf mee kwam)
-Die vriend met 't kind, zegt dat ze mijn (ex nu) leuk vind
![]()
ze hadden een relatie van 4 jaar!
-Mijn ex zegt opeens dat ze meer voelt voor hem?
-Het begon met koetjes en kalfjes en dat we elkaar nooit meer kwijt wouden.... en dan flikt ze zoiets?
We hebben ruim 400 smsjes lopen sturen in nog geen 2 weken ( nouja, zoiets
![]()
).
Vanochtend maar gesmst van: dat ik haar nooit kwijt wilde raken als goede vriendin, daarvoor voelde ik teveel voor. En dat ik graag gewoon elke dag nog wil smsen / bellen met haar. etc en dat ik behoorlijk kut geslapen heb.
krijg ik terug: integendeel tot jou heb ik juist wel lekker geslapen.
![]()
sorry, maar zoiets zeg je toch niet? ( denk haast wel dat die vriend bij d'r is blijven slapen... ) en dat ze maar tijd nodig heeft om erover na te denken
En we zouden as weekend ook nog naar de Gildefeest gaan...
![]()
Denk niet dat ik daar zo'n zin in heb.
Vrouwen....
Dan heb ik toch wel een paar vraagjes...
Haar vest ligt nog hier, what do to?
Is het wel mogelijk om haar terug te krijgen? Dan bedoel ik met , dat ik een opleiding ga volgen in haar buurt... Want ze wilde immers wel dat ik wat dichterbij kwam.
Euhm ja, veel mensen zouden nu zeggen, laat haar varen. Maar deze meid is toch wel ietwat speciaal voor mij..
Mja, misschien eventuele tips?
She and me in better times
![]()
ik baal hier toch wel van hoor
-edit. Foto verwijderd.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nosh op 23-08-2007 22:10:52 ]