Je hebt best wel gelijk in dit geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
gezien de vele piercings die je kortdurende ex heeft, lijkt het mij een meisje met een zeer moeilijk en labiel karakter. gewoon laten krassen en er ver vandaan blijven.
Bang voor onweer...dan vroeg ze zeker: ow ik vind het eng, kom bij me liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je hebt best wel gelijk in dit geval.
Ze zou wss borderline hebben, maar dat is niet zo.
Verlatingsangst, bang voor onweer etc. Zou dat wat te maken hebben hiermee?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef sailgirl het volgende:
tip: wees eerlijk tegen haar, zonder deurmat te zijn/worden. blijf eerlijk tegen jezelf: wellicht is ze de ideale vrouw voor jou maar kan zij momenteel geen relatie aan. blijf dus vragen stellen: hoe zit het met dat andere stel?, vind zij dat normaal gedrag: gevoelens hebben voor een vriend met kids en daar dus wel mee gaan zitten eten ? vind jij dat normaal of tof ?
opleiding niet bij haar in de buurt doen maar gewoon waar jij die al wilde doen.
achteraf was dat niet na de testen die ze te horen kreeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Bang voor onweer...dan vroeg ze zeker: ow ik vind het eng, kom bij me liggen.
ze wilde neuken!! idioot!
en toen ging jij naar huis....
borderline? neeee dat kan nooit als ik dat gestructureerde verhaal zo van je lees
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef sailgirl het volgende:
tip: wees eerlijk tegen haar, zonder deurmat te zijn/worden. blijf eerlijk tegen jezelf: wellicht is ze de ideale vrouw voor jou maar kan zij momenteel geen relatie aan. blijf dus vragen stellen: hoe zit het met dat andere stel?, vind zij dat normaal gedrag: gevoelens hebben voor een vriend met kids en daar dus wel mee gaan zitten eten ? vind jij dat normaal of tof ?
opleiding niet bij haar in de buurt doen maar gewoon waar jij die al wilde doen.
heeee kom opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
dit topic wordt steeds leuker
zo'n advies geven aan iemand die net 2 weken geleden de ander ontmoet heeft![]()
![]()
niet gemist hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef type_29 het volgende:
tja kut voor je
en dan nog een kans om te neuken gemist
get it while its hot
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef type_29 het volgende:
tja kut voor je
en dan nog een kans om te neuken gemist
get it while its hot
wazige buien en streken zijn goed. halloow nu mag het nog als ze 30 is mag ze normaal gaan doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef deepart het volgende:
Antwoord:
Nooit meer. Zoek een vrouw die niet zo labiel is. Ze heeft een test gehad op borderline, dus ze heeft waarschijnlijk hele wazige buien en streken. Zo'n test hoef je niet zomaa te doen.
Ja goed wazig is leuk ja, maar ziekelijk wazig nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
wazige buien en streken zijn goed. halloow nu mag het nog als ze 30 is mag ze normaal gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |