Nee.quote:
Lekker veilig, hoe lang geleden had je hem voor het laatst gebruikt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Oeps, de glazenzetter vroeg mij vriendelijk of ik wist dat de frituurpan nog aanstond....
En ik me al afvragen waarom het zo naar frituur bleef ruiken in huis(pan staat op het balkon..)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef m'n doppies terug!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh? Ik ben nog niet eens op m'n werk en krijg nu al de schuld van dingen die ik niet heb gedaan?
Je was stoned! Daar lag het aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
ehm, woensdagavond.. Hij stoned dus ook al anderhalve dag aan..
ChipsZak-san.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
nee, ik moet het niet aan vriendje overlaten om de pan uit te zetten, ook al haalt hij als laatste er wat uit..quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Nog 7 uurtjes werken en dan naar Groningen!!
Vannacht ook alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:31 schreef maok het volgende:
moi, grongen was vanmorgen kwijt in de mist
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, ik moet het niet aan vriendje overlaten om de pan uit te zetten, ook al haalt hij als laatste er wat uit..
Dat komt niet goed...
Ik hoop het ook, is er eigenlijk een ander verzamelpunt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
zou het skaten vanavond doorgaan? Ik hoop van wel..
Hebben jullie de patienten (of cliënten of hoe je ze ook noemt) ontslagen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ik zit op mijn werk! En er zit een collega naast me te MSNnen.
ik voel me niet eens schuldig, want er is verder ook helemaal geen flikker te doen hier
Nog nooit zo rustig geweest sinds ik er werk.
quote:
Hehe, schuldig voelen voor het niet doen van je werk, is not donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ik zit op mijn werk! En er zit een collega naast me te MSNnen.
ik voel me niet eens schuldig, want er is verder ook helemaal geen flikker te doen hier
Nog nooit zo rustig geweest sinds ik er werk.
Nee, dat niet :d Maar ze wonen gewoon. En dat kunnen ze ook goed zelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:42 schreef maok het volgende:
[..]
Hebben jullie de patienten (of cliënten of hoe je ze ook noemt) ontslagen?![]()
Nee precies.. Hou op zeg..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Hehe, schuldig voelen voor het niet doen van je werk, is not done.,
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dat niet :d Maar ze wonen gewoon. En dat kunnen ze ook goed zelf
En normaal voel ik me dus wél schuldig als ik eigenlijk iets anders moet doen, maar zit te internetten.
Nu is er simpelweg niets te doen, dus het is dit of uit mn neus eten
Je vroeg het wel niet aan mij maar hier precies hetzelfde.. Van ellende mijn 6 jaar oude ICQ account weer nieuw leven ingeblazen.. Dan weet je wel hoe laat het is.. Weer net zo snel afgesloten.. Wat een ranstroep geworden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed, rustig, lichtelijk verveeld. En daar?
Lada Samaraquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Paulusssttt het volgende:
Is toch een Lada..??
Er staan er twee interessante te koop, beide op de veluwe. Een voor 350 bij een particulier, en een voor 500 bij een handelaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef Crack_david het volgende:
En wat moet je voor zoiets betalen?
Tsja.. Goede argumenten, niks tegen in te brengen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef Dangel het volgende:
Technisch erg goed, het merk op zich past goed bij me (RussischEn Lada is de Russische Godin van de LIefde
) en doordat ze eenslechte naam hebben (iets met angst voor communisme en zo) kost het allemaal geen drol.
Wat vond je er van? Ook qua comfort en zo? Was ie vaak kapot?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef MaxMark het volgende:
Wij (mijn ouders) hebben een rode Lada Samara gehad, vroegah. Ik zou er zelf nooit eentje kopen
Kan het me niet goed meer herinneren, maar we hadden er niet overdreven vaak last van dat 'ie kapot was. En van comfort merk je toch niks als je nog klein bent, dus dat kan ik je niet vertellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat vond je er van? Ook qua comfort en zo? Was ie vaak kapot?
Je zat in een kinderzitje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan het me niet goed meer herinneren, maar we hadden er niet overdreven vaak last van dat 'ie kapot was. En van comfort merk je toch niks als je nog klein bent, dus dat kan ik je niet vertellen![]()
Crewil, bij een landbouwmechanisatiebedrijf. 2cv, post hier ook wel eens, is een goede vriend van me, en die werkt daar. Dus een gratis beurt. Nou ja, materiaalkosten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef teigan het volgende:
waar moe tje zijn in de noordoostpolder Alexxxxx?
Ik hoop het scheelt me eenhoop zoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef teigan het volgende:
ah, daar waar je als je de naam uitgesproken hebt, je er al doorheen bent volgens mijn vroegere godsdienstleraar...
Ja, op vakantie ergens. Ik heb ze een keertje aan een vriend gegeven en die heeft ze toen ergens neergelegd in de tent. Maar nu kan ik ze nergens meer vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:22 schreef teigan het volgende:
Aryon
en je hebt geen flauw idee waar je ze kwijtgeraakt kan zijn?
Geef me even de tijdquote:
Tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tada
[afbeelding]Net zoals vorige keer
![]()
Hej, ook een andere piercing? Gaaf kleurtje weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tada
![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef maok het volgende:
[..]
Hej, ook een andere piercing? Gaaf kleurtje weer![]()
Ey! Supertof weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tada
![]()
Wietsquote:
Is dat andere gaatje al weer dicht? Zie je dat nog goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Ik heb mn ene lippiercing erui (werd er een btj zat van. Bovendien, degene die ik het meest haat oid, een échte WANNABE emo, kreeg er net zo eenomdat het bij de 'look' hoort
) dus toen dacht ik
en nu heb ik een eskimo
![]()
Hij is er nog niet zolang uit, maar hijs geloofk al wel weer dicht, maar superveel zie je er niet vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef maok het volgende:
[..]
Is dat andere gaatje al weer dicht? Zie je dat nog goed?
Ik ben er trouwens weer vandoor, zo skaten.![]()
Sletquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef Sebasser het volgende:
fipo
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zei ik ook net tegen haar.+
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef mr.nasty het volgende:
0.o
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Wiets het volgende:
Hehe, hoi iedereen! Ja, ik kon me niet inhouden chipszak, je ziet dr zo schattig uit op die foto.
Maareh, ik lurk altijd wel hoor, maar posten is eng!
En een kusje voor Sebasser
Ja, ik weet over wie je het hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
LARS?![]()
Edit;
JA dus
Freecell--> Dit is die gast die we toen heel avak tegenkwamen.
Die ex van me![]()
![]()
Kusje terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Wiets het volgende:
Hehe, hoi iedereen! Ja, ik kon me niet inhouden chipszak, je ziet dr zo schattig uit op die foto.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, ik weet over wie je het hebt
Lurk je dit topic?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef Wiets het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |