Je vroeg het wel niet aan mij maar hier precies hetzelfde.. Van ellende mijn 6 jaar oude ICQ account weer nieuw leven ingeblazen.. Dan weet je wel hoe laat het is.. Weer net zo snel afgesloten.. Wat een ranstroep geworden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed, rustig, lichtelijk verveeld. En daar?
Lada Samaraquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Paulusssttt het volgende:
Is toch een Lada..??
Er staan er twee interessante te koop, beide op de veluwe. Een voor 350 bij een particulier, en een voor 500 bij een handelaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef Crack_david het volgende:
En wat moet je voor zoiets betalen?
Tsja.. Goede argumenten, niks tegen in te brengen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef Dangel het volgende:
Technisch erg goed, het merk op zich past goed bij me (RussischEn Lada is de Russische Godin van de LIefde
) en doordat ze eenslechte naam hebben (iets met angst voor communisme en zo) kost het allemaal geen drol.
Wat vond je er van? Ook qua comfort en zo? Was ie vaak kapot?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef MaxMark het volgende:
Wij (mijn ouders) hebben een rode Lada Samara gehad, vroegah. Ik zou er zelf nooit eentje kopen
Kan het me niet goed meer herinneren, maar we hadden er niet overdreven vaak last van dat 'ie kapot was. En van comfort merk je toch niks als je nog klein bent, dus dat kan ik je niet vertellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat vond je er van? Ook qua comfort en zo? Was ie vaak kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |