Nee.quote:
Lekker veilig, hoe lang geleden had je hem voor het laatst gebruikt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Oeps, de glazenzetter vroeg mij vriendelijk of ik wist dat de frituurpan nog aanstond....
En ik me al afvragen waarom het zo naar frituur bleef ruiken in huis(pan staat op het balkon..)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef m'n doppies terug!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh? Ik ben nog niet eens op m'n werk en krijg nu al de schuld van dingen die ik niet heb gedaan?
Je was stoned! Daar lag het aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
ehm, woensdagavond.. Hij stoned dus ook al anderhalve dag aan..
ChipsZak-san.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
nee, ik moet het niet aan vriendje overlaten om de pan uit te zetten, ook al haalt hij als laatste er wat uit..quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen.. Nog 7 uurtjes werken en dan naar Groningen!!
Vannacht ook alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:31 schreef maok het volgende:
moi, grongen was vanmorgen kwijt in de mist
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, ik moet het niet aan vriendje overlaten om de pan uit te zetten, ook al haalt hij als laatste er wat uit..
Dat komt niet goed...
Ik hoop het ook, is er eigenlijk een ander verzamelpunt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:08 schreef teigan het volgende:
zou het skaten vanavond doorgaan? Ik hoop van wel..
Hebben jullie de patienten (of cliënten of hoe je ze ook noemt) ontslagen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ik zit op mijn werk! En er zit een collega naast me te MSNnen.
ik voel me niet eens schuldig, want er is verder ook helemaal geen flikker te doen hier
Nog nooit zo rustig geweest sinds ik er werk.
quote:
Hehe, schuldig voelen voor het niet doen van je werk, is not donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ik zit op mijn werk! En er zit een collega naast me te MSNnen.
ik voel me niet eens schuldig, want er is verder ook helemaal geen flikker te doen hier
Nog nooit zo rustig geweest sinds ik er werk.
Nee, dat niet :d Maar ze wonen gewoon. En dat kunnen ze ook goed zelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:42 schreef maok het volgende:
[..]
Hebben jullie de patienten (of cliënten of hoe je ze ook noemt) ontslagen?![]()
Nee precies.. Hou op zeg..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Hehe, schuldig voelen voor het niet doen van je werk, is not done.,
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dat niet :d Maar ze wonen gewoon. En dat kunnen ze ook goed zelf
En normaal voel ik me dus wél schuldig als ik eigenlijk iets anders moet doen, maar zit te internetten.
Nu is er simpelweg niets te doen, dus het is dit of uit mn neus eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |