Dat is 1x per 8 uur. Dus op een normale werkdag hoor je het nummer 1 keerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
die radiostations die het élke, dag 3x draaien.
WTF is een Jeroen van der Boom?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Jeroen van der Boom staat op nummer 1 in Nederland en jij huilt over Mika? Gast!
Een eh. "hip"gekleed metroseksuel gaylord-figuur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF is een Jeroen van der Boom?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
ken die gast (zo te lezen GELUKKIG) niet ...
Jij huilt nergens over, dus jij vind het wel goed zo zeker?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Jeroen van der Boom staat op nummer 1 in Nederland en jij huilt over Mika? Gast!
Je stelt je gepwnd op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij huilt nergens over, dus jij vind het wel goed zo zeker?!Homomuis
Jaquote:
Ja jij hebt ook Marilyn Manson in je Avatarquote:
Wedden dat je hem wel kent. Liegbeestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
ken die gast (zo te lezen GELUKKIG) niet ...
Hij jou nietquote:
Open lekker zelf een KLB topic danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wedden dat je hem wel kent. Liegbeest
Oja: mensen met [:r] in hun TT
Dat is toch die gast die vroeger Explosief presenteerde? En nog wat andere crappy programma's op SBS6 ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF is een Jeroen van der Boom?
Ja idd, ik hoorde die intro en had eigenlijk Cutting Crew verwacht..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef PastorRichards het volgende:
Bij dat nieuwe nummer van hem heb ik steeds de neiging om "I just died in your arms tonight" erdoor heen te schreeuwen.
Relax, take it easy.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Gatverdamme wat een baggermuziek
Ongeďnspireerde teksten, irritante deuntjes en een óntzettende, ontzettende gay stem.
Welke klapmongool heeft ooit bedacht om hem een platencontract te geven, en erger nog: die radiostations die het élke, godvergeten, dag 3x draaien ( JA dit is óók een sneer jegens 3FM en Radio 53Bochtmet hun KUTMUZIEK ).
Klacht: Mika die nog leeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar z`n concert in november en heb hem ook al gezien op Lowlands. De eerste keer dat ik hem hoorde op vh1 was ik meteen fan
WTF.quote:Geslacht Man
110 euro voor een ticket zie ik ze op internet, is dat niet bizar veel geld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar z`n concert in november en heb hem ook al gezien op Lowlands. De eerste keer dat ik hem hoorde op vh1 was ik meteen fan
Jij luistert liever naar depressieve emo muziek?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Devlinsect het volgende:
Mika betekent toch hoer in het Roemeens?
Had nog een betekenis in een andere taal.
Idd, gaye blije kutmuziek
nee, die halve dollar en tekkel een geit zijn briljante "artiesten"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef jpg97 het volgende:
Mensen, laten we het wel een klaagtopic houden!
Mika-lovers en ander schorem kunnen hun eigen topic aanmaken om hun wansmaeck tentoon te stellen aan fok!kend Nederland.![]()
Dank u
Sowieso, zowiezo, zo-wie-zo, zo ie zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef Sunaebo het volgende:
Artiesten die Queen na gaan doen moeten zowiezo gevierendeelt worden.
Nee, ik koop het nog in het legale circuit, ofwel 29 euriesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef Slasher het volgende:
[..]
110 euro voor een ticket zie ik ze op internet, is dat niet bizar veel geld?
Nee, muziek met inhoud en gevoel. Wat niet al eens gedaan is (mika is vast fan van saturday night fever, bee gees, beach boys en prince). Wat niet de constante 4/4 maat heeft. Wat niet continu is opgebouwd uit chorus / verse / chorus / bridge / verse.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar depressieve emo muziek?
quote:
Duidelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Kutmuisquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:52 schreef jpg97 het volgende:
NOGMAALS dit is een Mika BASH topic, niet een onterecht verheelijk-mika-topic.
Dus volgt mij allen als ik zeg: Mika
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Mika = t3h stylz
Je bent een sjembek dat zeurrrt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, muziek met inhoud en gevoel. Wat niet al eens gedaan is (mika is vast fan van saturday night fever, bee gees, beach boys en prince). Wat niet de constante 4/4 maat heeft. Wat niet continu is opgebouwd uit chorus / verse / chorus / bridge / verse.
Jij luistert dus graag wat op 3FM hip is?
[..]
![]()
Heb je het al gehoord? Kaiser Chiefs komt naar Nederland! Ik zou kaarten halen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurrrt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef ibaneX het volgende:
MaikuuulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wist het !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Misschien heb ik wel een usericonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenik wist het !!!
Helder licht
![]()
Mensen die dit goede muziek vinden hebben gewoon geen smaak en dat moet je duidelijk aan ze maken en ze het liefst nog slaan ook.You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.![]()
Schuppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die dit goede muziek vinden hebben gewoon geen smaak en dat moet je duidelijk aan ze maken en ze het liefst nog slaan ook.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Mika is voor stiekeme darkroom homo's die niet uit de kast durven te komen en daardoor dit soort muziek regelrecht op de nummer 1 positie van de top 40 () kopen.
Driewerf doodsverwensing aan het adres van die mensen.Inter Arma Enim Silent Leges![]()
Waarom zeggen altijd de metal/hardrock figuren dat dit slechte muziek is ?
Ik vind het wel chill, en daar hebben jullie gothics niks mee te maken !!! blijf van mijn mening af vuillakken !!!!
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donker
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het wel chill, en daar hebben jullie gothics niks mee te maken !!! blijf van mijn mening af vuillakken !!!!![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Wat is de definitie van muziek? Een stel computermongolen die een deuntje maken waarop een kale youtube kneus er een apart dansje op doet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het wel chill, en daar hebben jullie gothics niks mee te maken !!! blijf van mijn mening af vuillakken !!!!
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donker
Een latente nicht met een ballenknijper die een goede producer in handen neemt en de truukjes van de muziek afkijkt en er zelf iets mee doet? In de hoop dat er genoeg 'muziekliefhebbers' zijn die zijn CD kopen?
Muziek is gevoel. De één heeft dit verder weten te ontwikkelen. De ander luistert naar 538 / 3FM en kijkt naar Jump op MTV.
Groeten,
een niet metal hardrock figuur![]()
Luister, klapmongool, jouw mening zal me worst wezen. En ik haat Gothics al net zo erg als jij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donkerInter Arma Enim Silent Leges![]()
Mika zuigt, omdat ie homo is_
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]![]()
ik las milka_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
hahahahahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die dit goede muziek vinden hebben gewoon geen smaak en dat moet je duidelijk aan ze maken en ze het liefst nog slaan ook.![]()
![]()
En dat moet een fanboi van "egte haardcore gitaalverkrachtpunk" nodig zeggen. "ja maar dat is goeie muziek want er zit een boodschap in en die gitarist is ech wel beter als satriani/fruschiante/may/hammet/slash/buckethead/<insert random gitaarvirtuoos>". tuurlijk jong, ga lekker verder met proberen de wereld overtuigen van het gelijk van wageningen, dan zet ik lekker nog ff "mika - grace kelly", en daarna nog "metallica - welcome home (sanitarium)" en "jones & stephenson - the 4rth rebirth" op.
[ Bericht 1% gewijzigd door harrypiel op 23-08-2007 23:34:49 ]![]()
Aha ! dus iedereen die geen commerciele zenders luisterd heeft een goede smaak
Dat is altijd de stylz van Fok! "Iedereen kan deuntjes op de pc maken dus dat is geen muziek..."
Mensen die je proberen te overtuigen van hun gare muzieksmaakcare !
Jullie zullen ook zeker nooit naar cafe's/discotheken gaan he omdat ze daar ""pcmuziek" draaien
Paolo is flikker man.
O Mika ook. Nouja.
Mag ik zeggen dat ik echte punkers bij Mika zag staan? Ze vermaakten zich ook nog!![]()
Mika gezien op Lowlands. B-A-G-G-E-R.
'Jongens' die dit leuk vinden willen allemaal maar wijven neuken met Mika als kutexcuus en zen anders zijn het gewoon verkapte homo's![]()
Hetzelfde kunnen we van alle hypocriete voetbalnichten zeggen die gelijk "vuile kkflikker" schelden op mensen die Freddy Mercury een steengoeie zanger vinden, maar zelf keihard met hun bezopen koppen "we are the champions" en "we will rock you" mee zitten te bleren als hun favo elftal knuffelaars heeft gewonnen.![]()
Freddy Mercury had tenminste een echt goede stem. Mika heeft geen persoonlijkheid in z'n stem ofzo..het klinkt meer als gejengel![]()
![]()
Mika mag idd wel wat meer stemVOLUME ontwikkelen ja. Met zn bereik en zuiverheid zit het wel goed snor.![]()
Het voelde al verkeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:26 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Sowieso, zowiezo, zo-wie-zo, zo ie zo
En verder is Mika gewoon cool.
Look at people, Judge them all, judge them all before they judge us.![]()
Laat ze, ze zijn gewoon dom en oppervlakkigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Aha ! dus iedereen die geen commerciele zenders luisterd heeft een goede smaak
Dat is altijd de stylz van Fok! "Iedereen kan deuntjes op de pc maken dus dat is geen muziek..."
Mensen die je proberen te overtuigen van hun gare muzieksmaakcare !
Jullie zullen ook zeker nooit naar cafe's/discotheken gaan he omdat ze daar ""pcmuziek" draaienMuziek niet leuk vinden omdat het commercieel, met de computer gemaakt of populair is, is de meest domme redenatie die ooit bestaan heeft. Die mensen doen hun uiterste best om tof gevonden te worden door hun alto vriendjes. Je kan het niet leuk vinden omdat het je smaak niet is, en andere reden is gewoon dom gezwets.
[ Bericht 4% gewijzigd door BobbyB op 23-08-2007 17:08:34 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oh my gosh, Kaiser Chiefs zijn so niet-leuk. Ik ga al naar Mika en Rihanna.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Kaiser Chiefs komt naar Nederland! Ik zou kaarten halen als ik jou was.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Als je zelf androgyne trekjes hebt zal je dit soort muziek misschien wel lekker vinden. Een wijvennaam, wijvenmuziek en toch nog gasten die het goede muziek vinden. Ernstig.![]()
Ja je mocht eens aan de hand van een paar nummers met de complete drakroom-scene geassocieerd worden heh? "echte" "mannen" schijnen daar nogal allergisch voor te zijn, en dus gaan ze die "bedreiging" van hun machocultuur en wereldbeeld middels het oh zo stoere potenrammen te lijf. Trouwens, het is wel opvallend dat veel outsiders het hele gebeuren in veels te strakke slipjes en geoliede zonnebanklichamen nogal "gay" vinden.
![]()
En zelf heb je geen metroseksuele kenmerken? Aangezien je wel 'Supermod DBB' bent...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Ericr het volgende:
Als je zelf androgyne trekjes hebt zal je dit soort muziek misschien wel lekker vinden. Een wijvennaam, wijvenmuziek en toch nog gasten die het goede muziek vinden. Ernstig.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Ik weet me te kleden maar verder geen metrosexuele trekjes. Maar heb verder niks tegen verwijfde kereltjes hoor, als jullie naar een eunuch willen luisteren is dat jullie keuze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En zelf heb je geen metroseksuele kenmerken? Aangezien je wel 'Supermod DBB' bent...![]()
hoe bedoel je; last van het "not in my backyard"-syndroom? Wel zeggen dat je niks tegen homosexualiteit hebt, maar tegelijk zoveel mogelijk de link "voldoet niet aan bekrompen machodogma's" dus verwijfd, en dus homo, willen leggen? Ik heb zelf ook niet veel op met die overdreven extravaganza, maar dat wil nog niet zeggen dat het 1 automagisch uit het ander volgt.
Offtopic: Over "curing the gay"; dat hebben ze in de vroege 20ste eeuw ooit eens geprobeerd; met testosteron injecties homo's proberen te genezen, maar helaasch pindakaasch (you can leave the smartass comments out).
True, Mika schijnt idd een rugridder te zijn, maar laat dat nou lekker aan mn arie oxideren.![]()
OMG kwam er eerder in me op.quote:
Mika moet idd dood, alleen al omdat ie Sky Radio artiest is, alles wat met Sky te maken heeft moet ook dood.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Trouwen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:39 schreef harrypiel het volgende:
hoe bedoel je; last van het "not in my backyard"-syndroom? Wel zeggen dat je niks tegen homosexualiteit hebt, maar tegelijk zoveel mogelijk de link "voldoet niet aan bekrompen machodogma's" dus verwijfd, en dus homo, willen leggen? Ik heb zelf ook niet veel op met die overdreven extravaganza, maar dat wil nog niet zeggen dat het 1 automagisch uit het ander volgt.
Offtopic: Over "curing the gay"; dat hebben ze in de vroege 20ste eeuw ooit eens geprobeerd; met testosteron injecties homo's proberen te genezen, maar helaasch pindakaasch (you can leave the smartass comments out).
True, Mika schijnt idd een rugridder te zijn, maar laat dat nou lekker aan mn arie oxideren.![]()
![]()
neuh...dan zou ik toch wel ietsjes enthousiaster reageren lijkt me, maar dat kan ook mn boerenverstand zijn hoor O:)
@meneer-koffie: een artiest haten alleen omdat hij ook op een bepaald radiostation gedraaid wordt is al helemaal pauper![]()
![]()
Heejoh, ik lieft ook metal, maar ook Mika xDquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Als ze maar talent hebben ^^
Mika rocks
Are you suffering?![]()
Ik snap het niet, maar ik ben dan ook een vrouw
Al voel ik me wel heel gay nu ik al de hele dag 'Lollipop' draai. Alleen die dubbelzinnige teksten van Mika blijf ik vreemd vinden. 'Suck too hard on my lollipop'? En de hele tekst van Relax, ik denk altijd aan anale seks.![]()
Now that puts matters in a completely different perspectivequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap het niet, maar ik ben dan ook een vrouw
Het kan nog vele malen erger hoorquote:Al voel ik me wel heel gay nu ik al de hele dag 'Lollipop' draai. Alleen die dubbelzinnige teksten van Mika blijf ik vreemd vinden. 'Suck too hard on my lollipop'? En de hele tekst van Relax, ik denk altijd aan anale seks.![]()
![]()
![]()
![]()
Mika haalt zn geld binnen door een exacte kopie van Freddie Mercury te zijn. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke band heeft waar ie in speelt, en zn teksten van een in-en in triest niveau zijn. En wat helemaal alle symphatie voor hem weghaalt is dat zn nummers elke dag wel 100 x te horen zijn op de radio
Hallowed be my name![]()
daarom koester ik de stille wens dat hij wat aan stemvolume wint en dat de rest van Queen besluit hem erbij te nemen. Nog een goeie songwriter erachter en gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Ferdie88 het volgende:
Mika haalt zn geld binnen door een exacte kopie van Freddie Mercury te zijn. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke band heeft waar ie in speelt, en zn teksten van een in-en in triest niveau zijn. En wat helemaal alle symphatie voor hem weghaalt is dat zn nummers elke dag wel 100 x te horen zijn op de radio![]()
En ja, elk nummer dat grijs gedraaid wordt wordt ook verkracht en gaat op een gegeven moment irritant/vervelend worden.![]()
tjah, als de israelisch iets vergeten waren te bombarderen was het wel de libanees mika.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het nummer 'Relax' begint heel leuk, vooral op Lowlands (nouja, wat ik op Youtube zie dan) maar dan die stem erdoorheen
![]()
Eerste keer leuk, maar hoor hem op mn werk zeker 4 x voorbij komen, oja, verplicht naar Star-FM luisteren op je werk![]()
Echt iedere dag, elk uur, dezelfde kut nummer....![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef Edie86 het volgende:
Het nummer 'Relax' begint heel leuk, vooral op Lowlands (nouja, wat ik op Youtube zie dan) maar dan die stem erdoorheen
![]()
Eerste keer leuk, maar hoor hem op mn werk zeker 4 x voorbij komen, oja, verplicht naar Star-FM luisteren op je werk![]()
Echt iedere dag, elk uur, dezelfde kut nummer....![]()
![]()
er zit een knop op hoor. of stekker...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Speakers hangen aantal meters hoog, radio / versterker staat ergens waar ik niet weer waar, lullo..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
er zit een knop op hoor. of stekker...![]()
Wat is dat toch? Mensen die denken dat je gewoon op werk naar de radio kan lopen, en hem op een andere zender kan zetten zonder dat je gezijk van je mede-collega's krijgt?
Hallowed be my name![]()
als je je laat beinvleoden door dat gezeik ben je een mega groot mietje en verdien je kutmuziekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef Ferdie88 het volgende:
Wat is dat toch? Mensen die denken dat je gewoon op werk naar de radio kan lopen, en hem op een andere zender kan zetten zonder dat je gezijk van je mede-collega's krijgt?_!
Simpel weg omdat je geen smaak hebt Maik, niet slecht bedoelt tegenover jou als persoon, maar het is gewoon eenmaal zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donkerAch virtuositeit betekend ook niet dat je een briljant nummer in elkaar kunt zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
En dat moet een fanboi van "egte haardcore gitaalverkrachtpunk" nodig zeggen. "ja maar dat is goeie muziek want er zit een boodschap in en die gitarist is ech wel beter als satriani/fruschiante/may/hammet/slash/buckethead/<insert random gitaarvirtuoos>". tuurlijk jong, ga lekker verder met proberen de wereld overtuigen van het gelijk van wageningen, dan zet ik lekker nog ff "mika - grace kelly", en daarna nog "metallica - welcome home (sanitarium)" en "jones & stephenson - the 4rth rebirth" op.
Ja want zodra iemand een geruite broek en een hanekam heeft zijn ze Punk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef frame-saw het volgende:
Paolo is flikker man.
O Mika ook. Nouja.
Mag ik zeggen dat ik echte punkers bij Mika zag staan? Ze vermaakten zich ook nog!Ja want als je Nightwish luisterd hou je van Metal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef RebelFairy het volgende:
[..]
Heejoh, ik lieft ook metal, maar ook Mika xD
Als ze maar talent hebben ^^
Mika rocks![]()
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
laat hem freddie nog maar eens wat meer nadoen en ook lekker kapot gaan aan aids de bruindouwer
liefst morgen
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten![]()
en gvd wrom moeten er ook steeds meer idioten in van die strakke natte mika broeken lopen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze, ze zijn gewoon dom en oppervlakkigMuziek niet leuk vinden omdat het commercieel, met de computer gemaakt of populair is, is de meest domme redenatie die ooit bestaan heeft. Die mensen doen hun uiterste best om tof gevonden te worden door hun alto vriendjes. Je kan het niet leuk vinden omdat het je smaak niet is, en andere reden is gewoon dom gezwets.
Alto's dat woord wilde ik gister ook zeggen maar het viel me niet te binnen
Alto's
Offspring figuur hier boven me
Sinds wanneer kan jij beoordelen of iemand smaak heeft ? Alsof The Offspring zo geweldig isdamn
Maar nu ga ik hier niet meer in posten ( alhoewel het is wel kk verleidelijk weetzelluf ). Maar zoals gezegd, je zult dan ook wel nooit naar een discotheek in de stad gaan alleen naar die underground feestjes waar jongens op gitaren staan te slaan ?
Niet dat daar wat mee mis is maar mijn gevoel zegt dat jij dat wel doet
niet bij mij komen klagen als die BrEeZaH-slet jou afgelopen weekend met syfilis heeft opgescheeptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef hamkaastosti het volgende:
laat hem freddie nog maar eens wat meer nadoen en ook lekker kapot gaan aan aids de bruindouwer
liefst morgen![]()
![]()
Metalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenik wist het !!!
![]()
![]()
ja malibu van jou weten we dat je maar al te graag je bekrompen sociale "norm" (hier gedefinieerd als: hetgeen wat je door de grijze goegemeente geacht wordt willoos/hersenloos leuk te vinden/na te streven) aan anderen wil opdringen met de "kknerd"-preek als stok achter de deur.
[ Bericht 0% gewijzigd door harrypiel op 24-08-2007 19:35:14 ]![]()
Mensen waar hun leven om voetbal draait.quote:
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.![]()
Laat ze eens optyfen met hun kut-geschreeuw dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef harrypiel het volgende:
ja malibu van jou weten we dat je maar al te graag je bekrompen sociale "norm" (hier gedefinieerd als: hetgeen wat je door de grijze goegemeente geacht wordt willoos/hersenloos leuk te vinden/na te streven) aan anderen wil opdringen met de "kknerd"-preek als stok achter de deur.![]()
Dat is aardig beperkt er zijn tientallen genres waar niet in wordt gegrunt zoals Progressieve, Heavy, Power, Neo-Classical, Thrash etc etc.You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.![]()
Als we nou allemaal respect hebben voor andermans muziekkeuze. Relax, Take It Easy is een tof nummer, naar mijn mening. En met metal en speedcore etc, heb ik niks. Maar ik kraak die muziek niet af. Laat ze lekker grunten in de mosspit.ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar![]()
Dit topic is op zich wel terecht, alleen waarom is er nog geen topic over dat tenenkrommende been-there-done-that^oneindig-nummer genaamd How To Save A Life?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen waar hun leven om voetbal draait.
Zeg jij nou maar niks.quote:
Gregor Salto.
Luister dan naar Richie Hawthin of Dave Clarke. Dat is goede shit![]()
![]()
mensen die gaan lopen zijken op andere mensen met een andere levenstijl...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen waar hun leven om voetbal draait.
en ja, het leven draaid om voetbal, misschien om wat anders, om mij
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
gregor salto maakt zeker ook wel lekkere muziek en zit in het uber fijne sneakerz projectquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg jij nou maar niks.
Gregor Salto.
Luister dan naar Richie Hawthin of Dave Clarke. Dat is goede shit [afbeelding]There's a virus in my system
Eén van de redenen waarom ik géén radio meer luister
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: