Dat is 1x per 8 uur. Dus op een normale werkdag hoor je het nummer 1 keerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
die radiostations die het élke, dag 3x draaien.
WTF is een Jeroen van der Boom?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Jeroen van der Boom staat op nummer 1 in Nederland en jij huilt over Mika? Gast!
Een eh. "hip"gekleed metroseksuel gaylord-figuur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF is een Jeroen van der Boom?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
ken die gast (zo te lezen GELUKKIG) niet ...
Jij huilt nergens over, dus jij vind het wel goed zo zeker?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Jeroen van der Boom staat op nummer 1 in Nederland en jij huilt over Mika? Gast!
Je stelt je gepwnd op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij huilt nergens over, dus jij vind het wel goed zo zeker?!Homomuis
Jaquote:
Ja jij hebt ook Marilyn Manson in je Avatarquote:
Wedden dat je hem wel kent. Liegbeestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
ken die gast (zo te lezen GELUKKIG) niet ...
Hij jou nietquote:
Open lekker zelf een KLB topic danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wedden dat je hem wel kent. Liegbeest
Oja: mensen met [:r] in hun TT
Dat is toch die gast die vroeger Explosief presenteerde? En nog wat andere crappy programma's op SBS6 ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF is een Jeroen van der Boom?
Ja idd, ik hoorde die intro en had eigenlijk Cutting Crew verwacht..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef PastorRichards het volgende:
Bij dat nieuwe nummer van hem heb ik steeds de neiging om "I just died in your arms tonight" erdoor heen te schreeuwen.
Relax, take it easy.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Gatverdamme wat een baggermuziek
Ongeďnspireerde teksten, irritante deuntjes en een óntzettende, ontzettende gay stem.
Welke klapmongool heeft ooit bedacht om hem een platencontract te geven, en erger nog: die radiostations die het élke, godvergeten, dag 3x draaien ( JA dit is óók een sneer jegens 3FM en Radio 53Bochtmet hun KUTMUZIEK ).
Klacht: Mika die nog leeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar z`n concert in november en heb hem ook al gezien op Lowlands. De eerste keer dat ik hem hoorde op vh1 was ik meteen fan
WTF.quote:Geslacht Man
110 euro voor een ticket zie ik ze op internet, is dat niet bizar veel geld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar z`n concert in november en heb hem ook al gezien op Lowlands. De eerste keer dat ik hem hoorde op vh1 was ik meteen fan
Jij luistert liever naar depressieve emo muziek?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef Devlinsect het volgende:
Mika betekent toch hoer in het Roemeens?
Had nog een betekenis in een andere taal.
Idd, gaye blije kutmuziek
nee, die halve dollar en tekkel een geit zijn briljante "artiesten"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef jpg97 het volgende:
Mensen, laten we het wel een klaagtopic houden!
Mika-lovers en ander schorem kunnen hun eigen topic aanmaken om hun wansmaeck tentoon te stellen aan fok!kend Nederland.![]()
Dank u
Sowieso, zowiezo, zo-wie-zo, zo ie zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef Sunaebo het volgende:
Artiesten die Queen na gaan doen moeten zowiezo gevierendeelt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |