En zelf heb je geen metroseksuele kenmerken? Aangezien je wel 'Supermod DBB' bent...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Ericr het volgende:
Als je zelf androgyne trekjes hebt zal je dit soort muziek misschien wel lekker vinden. Een wijvennaam, wijvenmuziek en toch nog gasten die het goede muziek vinden. Ernstig.
Ik weet me te kleden maar verder geen metrosexuele trekjes. Maar heb verder niks tegen verwijfde kereltjes hoor, als jullie naar een eunuch willen luisteren is dat jullie keuze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En zelf heb je geen metroseksuele kenmerken? Aangezien je wel 'Supermod DBB' bent...
OMG kwam er eerder in me op.quote:
Trouwen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:39 schreef harrypiel het volgende:
hoe bedoel je; last van het "not in my backyard"-syndroom? Wel zeggen dat je niks tegen homosexualiteit hebt, maar tegelijk zoveel mogelijk de link "voldoet niet aan bekrompen machodogma's" dus verwijfd, en dus homo, willen leggen? Ik heb zelf ook niet veel op met die overdreven extravaganza, maar dat wil nog niet zeggen dat het 1 automagisch uit het ander volgt.
Offtopic: Over "curing the gay"; dat hebben ze in de vroege 20ste eeuw ooit eens geprobeerd; met testosteron injecties homo's proberen te genezen, maar helaasch pindakaasch (you can leave the smartass comments out).
True, Mika schijnt idd een rugridder te zijn, maar laat dat nou lekker aan mn arie oxideren.
Heejoh, ik lieft ook metal, maar ook Mika xDquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zeggen altijd de metal/hardrock figuren dat dit slechte muziek is ?
Ik vind het wel chill, en daar hebben jullie gothics niks mee te maken !!! blijf van mijn mening af vuillakken !!!!
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donker
Now that puts matters in a completely different perspectivequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap het niet, maar ik ben dan ook een vrouw
Het kan nog vele malen erger hoorquote:Al voel ik me wel heel gay nu ik al de hele dag 'Lollipop' draai. Alleen die dubbelzinnige teksten van Mika blijf ik vreemd vinden. 'Suck too hard on my lollipop'? En de hele tekst van Relax, ik denk altijd aan anale seks.
daarom koester ik de stille wens dat hij wat aan stemvolume wint en dat de rest van Queen besluit hem erbij te nemen. Nog een goeie songwriter erachter en gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Ferdie88 het volgende:
Mika haalt zn geld binnen door een exacte kopie van Freddie Mercury te zijn. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke band heeft waar ie in speelt, en zn teksten van een in-en in triest niveau zijn. En wat helemaal alle symphatie voor hem weghaalt is dat zn nummers elke dag wel 100 x te horen zijn op de radio![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:45 schreef Edie86 het volgende:
Het nummer 'Relax' begint heel leuk, vooral op Lowlands (nouja, wat ik op Youtube zie dan) maar dan die stem erdoorheen
![]()
Eerste keer leuk, maar hoor hem op mn werk zeker 4 x voorbij komen, oja, verplicht naar Star-FM luisteren op je werk![]()
Echt iedere dag, elk uur, dezelfde kut nummer....![]()
Speakers hangen aantal meters hoog, radio / versterker staat ergens waar ik niet weer waar, lullo..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
er zit een knop op hoor. of stekker...
als je je laat beinvleoden door dat gezeik ben je een mega groot mietje en verdien je kutmuziekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef Ferdie88 het volgende:
Wat is dat toch? Mensen die denken dat je gewoon op werk naar de radio kan lopen, en hem op een andere zender kan zetten zonder dat je gezijk van je mede-collega's krijgt?
Simpel weg omdat je geen smaak hebt Maik, niet slecht bedoelt tegenover jou als persoon, maar het is gewoon eenmaal zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zeggen altijd de metal/hardrock figuren dat dit slechte muziek is ?
Ik vind het wel chill, en daar hebben jullie gothics niks mee te maken !!! blijf van mijn mening af vuillakken !!!!
En ze vinden alle tmf muziek ook maar bagger ! snel ga naar de kelder muziek maken !!!! lekker int donker
Ach virtuositeit betekend ook niet dat je een briljant nummer in elkaar kunt zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
En dat moet een fanboi van "egte haardcore gitaalverkrachtpunk" nodig zeggen. "ja maar dat is goeie muziek want er zit een boodschap in en die gitarist is ech wel beter als satriani/fruschiante/may/hammet/slash/buckethead/<insert random gitaarvirtuoos>". tuurlijk jong, ga lekker verder met proberen de wereld overtuigen van het gelijk van wageningen, dan zet ik lekker nog ff "mika - grace kelly", en daarna nog "metallica - welcome home (sanitarium)" en "jones & stephenson - the 4rth rebirth" op.
Ja want zodra iemand een geruite broek en een hanekam heeft zijn ze Punk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef frame-saw het volgende:
Paolo is flikker man.
O Mika ook. Nouja.
Mag ik zeggen dat ik echte punkers bij Mika zag staan? Ze vermaakten zich ook nog!
Ja want als je Nightwish luisterd hou je van Metal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef RebelFairy het volgende:
[..]
Heejoh, ik lieft ook metal, maar ook Mika xD
Als ze maar talent hebben ^^
Mika rocks![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze, ze zijn gewoon dom en oppervlakkigMuziek niet leuk vinden omdat het commercieel, met de computer gemaakt of populair is, is de meest domme redenatie die ooit bestaan heeft. Die mensen doen hun uiterste best om tof gevonden te worden door hun alto vriendjes. Je kan het niet leuk vinden omdat het je smaak niet is, en andere reden is gewoon dom gezwets.
niet bij mij komen klagen als die BrEeZaH-slet jou afgelopen weekend met syfilis heeft opgescheeptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef hamkaastosti het volgende:
laat hem freddie nog maar eens wat meer nadoen en ook lekker kapot gaan aan aids de bruindouwer
liefst morgen
Metalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenik wist het !!!
Mensen waar hun leven om voetbal draait.quote:
Laat ze eens optyfen met hun kut-geschreeuw dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef harrypiel het volgende:
ja malibu van jou weten we dat je maar al te graag je bekrompen sociale "norm" (hier gedefinieerd als: hetgeen wat je door de grijze goegemeente geacht wordt willoos/hersenloos leuk te vinden/na te streven) aan anderen wil opdringen met de "kknerd"-preek als stok achter de deur.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen waar hun leven om voetbal draait.
Zeg jij nou maar niks.quote:
mensen die gaan lopen zijken op andere mensen met een andere levenstijl...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mensen waar hun leven om voetbal draait.
gregor salto maakt zeker ook wel lekkere muziek en zit in het uber fijne sneakerz projectquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeg jij nou maar niks.
Gregor Salto.
Luister dan naar Richie Hawthin of Dave Clarke. Dat is goede shit [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |