Dat wordt later een hele slimme (en verstandige) meid..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:11 schreef YPPY het volgende:
Hebben jullie de apple van mijn dochter al gezien?
[afbeelding]
Lief he?
Ze moet er nog fatsoenlijk mee leren omgaan..quote:
Dat had ik ook! Het is een complot!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb mn macje niks te vroeg binnnen! windowsbak wil niet meer opstarten![]()
het lijkt er wel op he!quote:
<Appletje><shift> <4>quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:55 schreef Jarno het volgende:
Zijn er eigenlijk ook tools die van je iTunes library een mooi overzichtje (PFD ofzo) kunnen maken van welke albums je allemaal hebt oid?
Nah, dat moet netter kunnen.quote:
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:56 schreef Svyatagor het volgende:
MB verkocht aan schoonmoeders voor 1000 euro.![]()
MBP here I come.![]()
Maar ik vind die witte toch mooierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'![]()
http://www.tunequest.org/(...)cs-options/20060904/quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, helaarssch...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Once you go pro, you can never want to go consumer no mo'![]()
Hoeft niet in pairs. Maar met 2 gig kan je voorlopig wel echt prima uit de voeten. Ik heb alleen in After Fx een keer de boel echt overvol kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nu te kijken bij Mailamac naar de 2,33 ghz met 160GB.
Er zit standaard 2 GB in, heeft het zin om er één reepje van 2GB bij te zetten, of moet dat ook weer in pairs?
quote:Apple ontwikkelt iPod met Mac OS X aan boord
Door Peter de Boer, vrijdag 24 augustus 2007 10:01, bron: AppleInsider
Verschillende bronnen melden dat Apple volgende maand zal aankondigen dat een aangepaste versie van Mac OS zijn weg zal vinden naar de iPod. De muziekspeler is het laatste belangrijke product van Apple dat nog niet onder het eigen OS draait.
Apple is al enkele jaren bezig al zijn producten rond het eigen besturingssysteem te bouwen. De iPhone, Apple TV en uiteraard de computers zijn al uitgerust met al dan niet aangepaste versies van Mac OS. De populaire muziekspeler draait echter nog op een speciale versie van Pixo.
Behalve een ander besturingssysteem zouden er voor dit najaar ook nieuwe uitvoeringen van de iPod op het programma staan. Er zou een 'full-screen'-variant van de iPod op de markt komen, met een aangepaste versie van de software die op de iPhone draait.
Naast de geruchten over nieuwe uitvoeringen van de iPod is er ook sprake van een volledig nieuwe iPhone. De tweede versie van de telefoon moet naar verluidt al dit najaar zijn weg naar de consument vinden, en zal volgens insiders fors afwijken van het huidige ontwerp. De bron van de geruchten, elektronicaproducent Foxconn, is echter niet verantwoordelijk geweest voor de eerste generatie iPhones. In hoeverre deze verhalen op waarheid berusten, zal dus nog moeten blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |