Gelukkig! Ik wist wel dat het aan mij lag!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef remlof het volgende:
Ach welnee, niks aan de hand. Je bent gewoon jaloers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik wist wel dat het aan mij lag!Ik ga meteen mijn excuses aanbieden en zeggen dat ik niet zo stom had moeten doen door huilend bij haar weg te lopen!
![]()
I think I'm love stoned!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef QWERTYLINK het volgende:
ik had erbij gesprongen...maar dat terzijde
Ff sereneus: als ze je na 5 jaar een vriend noemt....wat denk je zelf?!
quote:
Hoezo matig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef ruud.nl het volgende:
webcamseks vreemdgaan? advies gevraagd
Matige lemming.![]()
Gelukkig ben ik niet de enige!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef QWERTYLINK het volgende:
[..]
ik noem dat een blok beton voor je kop hebben
Ik ben niet de enige!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Maak je niet druk, dat gebeurt dagelijks bij iedere man die vroeger van zijn werk thuiskomt....![]()
Tuurlijk, alles voor de medefokker!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige!![]()
Bedankt voor dit hart onder mijn riem!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef bird666 het volgende:
Of dit is grote onzin of je laat over je heen lopen. Ik zou haar direct de deur hebben gewezen.
Exact!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef remlof het volgende:
Ach welnee, niks aan de hand. Je bent gewoon jaloers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef bird666 het volgende:
Of dit is grote onzin of je laat over je heen lopen. Ik zou haar direct de deur hebben gewezen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Mooie lemming.
Ik neem jou ook niets kwalijk! Het is allemaal mijn schuld... Ik had het moeten zien aankomen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef the_jestert het volgende:
ik heb haar ook echt niet gepushed, ze deed zich zelf voor als single die weer eens toe was aan een goeie doorsmeer beurt. als ik je gekwetst heb, sorry mate
Toch bedankt voor je sympathie en medeleven!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef QWERTYLINK het volgende:
[..]
![]()
Da's dan weer t mooie als je net op Fok! komt kijken....
you fooled me, fool!
Top man, zullen we een keer een biertje doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niets kwalijk!
Als jij betaalt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Top man, zullen we een keer een biertje doen?
geen probleem, heb laatst ook wat biertjes uit jullie koelkast gehaaldquote:
Kijk en dat vind ik dus te ver gaan! Mijn vriendin ok, maar van mijn bier blijf je af ja!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:35 schreef the_jestert het volgende:
[..]
geen probleem, heb laatst ook wat biertjes uit jullie koelkast gehaald
Apply where?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef PeZu het volgende:
geloof me maar als ik zeg dat stoepkrijt de beste oplossing biedt voor dit alles
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef enter het volgende:
ik heb geen zin om te lezen maar groepssecks?
Lijstje
PDL
MOEMOE
FRAUBITCH
YVONNE
ijsmeis
Brechtje
vond het zonde om um terug te zetten, je vrouwtje wou graag dat ik een beugel in haar poepertje stopte toen ik haar namquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik dus te ver gaan! Mijn vriendin ok, maar van mijn bier blijf je af ja!![]()
Maar ik ben de lulligste niet, als je er een paar teruggeeft is alles vergeven en vergeten! Volgende keer alleen wel even vragen ok!?!![]()
Ik herkende hem ook bij het lezen van de OP.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef ruud.nl het volgende:
webcamseks vreemdgaan? advies gevraagd
Matige lemming.![]()
Ik vond het een goed verhaal, leuke opbouw, spannende climax en daarna wat vragen om de lezer geboeid te houden! Een schoolvoorbeeld van een fijn verhaal, lekker kort ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook bij het lezen van de OP.![]()
op de strijkplankquote:
How could I miss it!?!quote:
Ik vind jou een mongool.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond het een goed verhaal, leuke opbouw, spannende climax en daarna wat vragen om de lezer geboeid te houden! Een schoolvoorbeeld van een fijn verhaal, lekker kort ook!![]()
@ the_jestert, weet je zeker dat dat bij mij was? Ik heb alleen maar Schutters Pils halve liter blikjes!![]()
En waar baseer je dat op? Chromosoompjes geteld?quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Chromosoompjes geteld?
DOH!quote:
en dit maakt het nog nepper...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niets kwalijk! Het is allemaal mijn schuld... Ik had het moeten zien aankomen!
Op straat word ik ook altijd door vreemden op mijn rug geslagen en bedankt... en.. of ik de groeten aan mijn vriendin wil doen.
Maar het is allemaal mijn schuld, ik heb haar niet genoeg aandacht gegevens. Ik was veel te druk met mijn WoW account, films downloaden en chatten met mijn Startrek chat groep. En als ik dan naar een conventie was, stuurde ik meestal maar 1 kaartje... Ook gaf ik haar te weinig, ze smeekte me om: "al haar gaatjes te vullen" en ik stuurde haar naar de tandartsDie me laatst in de kroeg ook nog bedankte trouwens...
Ik zat gewoon fout!
Jôh.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef Tommmm het volgende:
als het echt zou zijn waarom zou het dan in onzin voor je leven staan?
nah ik ben te goed voor dat vak...ik word de volgende president van verenigde statenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo hee, heb je al gesolliciteerd bij de recherche of begin je liever een eigen bureau?
Het is altijd afwachten of ze het nog moeten leren of dat ze gewoon dom zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat een maffe zijn die newbie's soms he
ik heb anders al wel 217 posts!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is denk ik geen blijvertje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is altijd afwachten of ze het nog moeten leren of dat ze gewoon dom zijn
en de posabiliteit tot defenetratie amplificeertquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ik heb anders al wel 217 posts!!
(inmiddels 218)
WTF?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en de psabiliteit tot defenetratie amplificeert
Ik denk dat het niets wordt met die laagschedelig ultraplatvis.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is altijd afwachten of ze het nog moeten leren of dat ze gewoon dom zijn
Hij had in ieder geval wel het vermogen om echt van nep te onderscheiden! Der zijn er die niet zo ver kwamen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
godverdomme zeg, ben jij soms de verloren inteeltzus van Viswijfje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval wel het vermogen om echt van nep te onderscheiden! Der zijn er die niet zo ver kwamen!![]()
Verder vind ik het zeer schrijnend dat mijn verhaal in twijfel getrokken word! Denk je eens in dat het jou zou overkomen, dan zou je toch ook niet willen dat iedereen het nep vind en er grapjes over gaat maken!
Ik leg hier mijn ziel bloot en die word gewoon bruut anaal verkracht door alle ongelovigen!![]()
Ik heb ook gevoel hoor!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval wel het vermogen om echt van nep te onderscheiden! Der zijn er die niet zo ver kwamen!![]()
Verder vind ik het zeer schrijnend dat mijn verhaal in twijfel getrokken word! Denk je eens in dat het jou zou overkomen, dan zou je toch ook niet willen dat iedereen het nep vind en er grapjes over gaat maken!
Ik leg hier mijn ziel bloot en die word gewoon bruut anaal verkracht door alle ongelovigen!![]()
Ik heb ook gevoel hoor!![]()
Nee, ik ben je zus niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
godverdomme zeg, ben jij soms de verloren inteeltzus van Viswijfje?
hep respect voor de mensen die zeggen dat ik slim ben!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
godverdomme zeg, ben jij soms de verloren inteeltzus van Viswijfje?
1. Godzijdank, ik hoef geen PMS machine in mijn buurt te hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, ik ben je zus niet!![]()
Verder, waarom?
Ik ben bekend met het fenomeen viswijfje, dank u.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. Godzijdank, ik hoef geen PMS machine in mijn buurt te hebben
2. Qua intelligentie en stomzinningheid zitten jullie op dezelfde golflengte
maar ach, een newbie meot zich inlezen
zoek maar eens op topics van viswijfje
Of ga naar R&P als je echt melij en advies wilquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het fenomeen viswijfje, dank u.
De opmerking over intelligentie gaat mijn niveau te boven dus daar ga ik niet verder op in. Ik vraag alleen maar om een klein beetje gevoel ende mededogen. Maar als dat teveel gevraagd is, ga ik weer terug naar mijn vriendinnetje om te vragen of ze me terug wil!![]()
gee wizz, I wonder whyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Tommmm het volgende:
[..]
hep respect voor de mensen die zeggen dat ik slim ben!
dat zijn er namelijk niet zoveel
Ik heb mijn hele topic nog eens doorgelezen (wat een drama, het doet me pijn om het weer te lezen) maar ik heb hem ook nergens "slim" betiteld volgens mij!quote:
Is je moeder trots op je jongen???quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ik heb anders al wel 217 posts!!
(inmiddels 218)
Oligofrenen verzamelpunt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Of ga naar R&P als je echt melij en advies wil
Kijk frollo, dat is advies waar ik wat mee kan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Frollo het volgende:
Ideetje, je moet je gewoon ook door vier jongens laten nemen. Dat zal haar jaloers maken en doen inzien hoeveel pijn ze je gedaan heeft!
En de stand is dan ook weer 'gelijk' zeg maar, zodat jullie op gelijke basis van respect en vertrouwen verder kunnen gaan.
*proest*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Tommmm het volgende:
[..]
hep respect voor de mensen die zeggen dat ik slim ben!
dat zijn er namelijk niet zoveel
wanneer gingen we dat biertje doen?"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb alleen vijf vrijwillegers nodig. Iemand zin?
Ervoor, erna of tijdens? En als jij een kort stootje hebt kun je gelijk mijn vriendin bellen! Is misschien beter ook, dat het een bekende is die haar belt. Dan gelooft ze het misschien eerder!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
wanneer gingen we dat biertje doen?"![]()
Whehe,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Euh Turk, check Painttopic
Betekend dat dat je meedoet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS, ik krijg een acute vagina-angina door je voorstel. Wat leuk.
dat biertje ervoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ervoor, erna of tijdens? En als jij een kort stootje hebt kun je gelijk mijn vriendin bellen! Is misschien beter ook, dat het een bekende is die haar belt. Dan gelooft ze het misschien eerder!![]()
Vet romantisch man!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
dan komt alles weer goed en vraag ik of ze met me wil!
blijkbaar was je inderdaad niet als enige hard onder de riem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige!![]()
Bedankt voor dit hart onder mijn riem!![]()
Rub a lamp.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Betekend dat dat je meedoet?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
Is goed jester, een biertje ervoor, maar misschien kan ik wel iets sterkers gebruiken!
@
Nog maar 3 vrijwillegers!quote:
Heeft ze je verteld dat iuk van Whiskey hou? Of heb je mijn flesje Dimple soms ook ergens ingestopt!?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef the_jestert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook makkelijk om achteraf de gore smaak in je mond mee weg te spoelen
dat zou respectloos zijn, heb um wel verplaatst, je had um in de vensterbank in de zon staan, da's niet goed, staat nu achter je bedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of heb je mijn flesje Dimple soms ook ergens ingestopt!?!![]()
En dan weet je, ik heb een vriend!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:03 schreef the_jestert het volgende:
[..]
dat zou respectloos zijn, heb um wel verplaatst, je had um in de vensterbank in de zon staan, da's niet goed, staat nu achter je bed
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan weet je, ik heb een vriend!![]()
Geen idee, maar als je het eens wil proberen? Ik zoek nog 3 vrijwillgers om mee te bare-backen voor mijn (Sorry Frollo; ons) snode plannetje om mijn vriendin ten huwelijk te vragen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Groepgemeenschap, is dat niet gevaarlijk vanwege de dierkens?
psssssst... hey... psssst.... Antoni....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Bare-backen? Ik zal mijn contactpersoon in Londen eensch vraagen dat voor mij te vertalen.
Als ik weet wat U bedoelt, zal ik U welspoedig een antwoord geven.
Gay-sex?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
psssssst... hey... psssst.... Antoni....
Keiharde gaysex zonder condoom!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gay-sex?
Is dat zeer vrolijke gemeenschap?
Ik zal vragen of mijn vrouwe daarmee instemt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als je mee wil doen zoek ik er nog maar 2!
![]()
Dan is de verassing bijna compleet!
Hey toni, geen probleem ouwe! Zeg maar tegen je vriendin dat je ermee bij "All you need is Love" in de uitzending komt en dan mag het zeker en vast!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ik zal vragen of mijn vrouwe daarmee instemt.
Vriendelijk bedankt voor Uw genereuze aanbod!
Wat de FUCK is datquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:23 schreef RickoKun het volgende:
Moet je gewoon naar de lokale begraafplaats gaan, en een paar verse ontbindende lichamen weghalen, het liefst allemaal mannelijk en onder de leeftijd van 8 jaar.
Nou, en die moet je dan ook op de precies zelfde manier neerleggen en ze dan zo zeg maar anaal penetreren! ROFLS! Moet je dan het hoofd van haar zien geak!
zo kijkt ze dan, als een zuur makreeltje:
[afbeelding]
Dat is de vriendin in kwestie!quote:
Je gelooft het of niet..maar mensen schijnen op die manier inderdaad heel vaak erachter te komen dat hun partner vreemdgaat... denk je even je vrouw te verrassen door eerder naar huis te gaan wat je anders nooit doet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:33 schreef OA het volgende:
Maak je niet druk, dat gebeurt dagelijks bij iedere man die vroeger van zijn werk thuiskomt....![]()
In zo'n koe passen inderdaad 4 lullenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef SicSicSics het volgende:
Even een update:
Pffew, ons snode plannetje hoeft niet meer! We hebben heel lang gepraat bij mij thuis en we zijn er helemaal uit, we gaan gewoon voor elkaar. Ik blijf bij haar en heb het haar vergeven. Het was een zwaar gesprek en heeft minstens de hele avond dat ik met haar was geduurt!![]()
Ze kwam bij het begin van het 8 uur journaal (terwijl ze weet dat ik dat altijd wil zien) en ging pas weer naar huis om "Interactive chart" op TMF te kijken. Het was een heel lang en diep gesprek, ik voel echt dat we nader tot elkaar zijn gekomen door deze hele situatie!
![]()
Ik twijfel nog wel, want wat nou als ik weer een ochtend van huis ben? Zal ze het dan weer doen? Ze zegt van niet en ik wil haar graag geloven maar ik ben er nog niet helemaal overheen. Ze zegt dat ze van me houdt en heeft alle contact verbroken met alle jongens die bij dit incident betrokken waren.
Toen ik haar net belde om te zeggen dat ik van haar hou had ze net een dubbelgesprek met een van die gasten om hem te vertellen dat ze hem niet meer wilde zien! Dus ze had even geen tijd voor me, maar dat snap ik best! Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen.![]()
Al met al wilde ik jullie deze foto van ons met z'n tweeen gelukkig samen niet onthouden!
[afbeelding]
Bedankt voor jullie aandacht en als jullie nog tips hebben dan hoor ik het wel!![]()
He vriend, ik zou toch nog maar eens met het vrouwtje gaan praten, raad eens waar ik zo uitgenodigd ben...........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik twijfel nog wel, want wat nou als ik weer een ochtend van huis ben? Zal ze het dan weer doen? Ze zegt van niet en ik wil haar graag geloven maar ik ben er nog niet helemaal overheen. Ze zegt dat ze van me houdt en heeft alle contact verbroken met alle jongens die bij dit incident betrokken waren.
Nee!?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:03 schreef the_jestert het volgende:
[..]
He vriend, ik zou toch nog maar eens met het vrouwtje gaan praten, raad eens waar ik zo uitgenodigd ben...........![]()
Dan is mijn vrouw wel ubertof! Die wil er het liefst 4 tegelijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:21 schreef kraakvandaal het volgende:
Een beetje toffe vrouw die is gek op een 2 lullen of zelfs 3 tegelijk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:53 schreef the_jestert het volgende:
vriend, een mogelijke oplossing voor jou als ze je echt gekwetst heeft.
[afbeelding]
jij vriendin is ontrouw, en dan ga jij nog wel naar kantoor???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Ik zit op kantoor en moest hardop lachen, nou keken mijn collega's me altijd al raar aan maar hier wordt het niet beter van!![]()
Ja, dan kan ik mijn collega's in de gaten houden en weet ik in ieder geval zeker dat zij het niet doen! HA!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef the_jestert het volgende:
[..]
jij vriendin is ontrouw, en dan ga jij nog wel naar kantoor???
maar tijdens de wurgseks moet je ook niet te laat komen...................quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:08 schreef kraakvandaal het volgende:
Je moet daar geen grapjes met maken, door wurgseks komen er regelmatig meldingen en ook te laat.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:14 schreef the_jestert het volgende:
[..]
maar tijdens de wurgseks moet je ook niet te laat komen...................
Tuurlijk is dit vreemdgaan man.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb bijna 5 jaar een relatie, en ben dolgelukkig. Echter, vandaag ging ik de stad in en ik kwam wat vroeger terug. Ik kwam dus plots de kamer binnen, en daar zat zij op handen en voeten met een meisje en 4 jongens, waarvan ik alleen hun piemels kon zien. Ze stuurde iedereen snel weg (ja alsof ik blind ben zeg) en zei dat het niks was. Haar camera stond overigens ook niet meer op de gebruikelijke plek bovenop het beeldscherm, maar stond aanzienlijk lager gericht (ja je raadt wel waarop).
Toen ik haar uithoorde over wat ik gezien had, zei ze dat het niks was, en dat het meisje en die 4 jongens net een relatie achter de rug hadden, en eenzaam waren, en dat zij verteld had dat zij een vriend heeft, en zelf geen initiatief had genomen.
Maar... ik heb haar smsjes bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en zij was iedereen telkens aan het pushen om langs te komen, en of ze ze haar konden strelen, en dat zij aan hun dacht, en ze had nergens verteld dat ze een relatie heeft. :'(
Ik voel mij gekwetst, en voor mij is het het gevoel dat ze is vreemdgegaan en dat ik niet weet of ik haar kan vertrouwen. Ben ik nu aan het zeiken, of...?
Meningen? Advies?
hihihi anders mis jij even:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit vreemdgaan man.Dumpen die slet en verdergaan.
Hetzlefde als die mensen die vinden dat ze vreemd kunnen gaan als ze maar genoeg zuipen of blowen.
bedoel je dat je dit allemaal uit je duim gezogen hebt??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hihihi anders mis jij even:
1: Waar het topic staat.
2: De rest van het topic.
3: Een stel hersens wat je de mogelijkheid geeft om fatsoenlijk na te denken, je denkt toch niet echt dat ik er aan twijfel of dat vreemdgaan is he?
Maar toch bedankt voor je reactie, ik waardeer het enorm!
Nee, absoluut niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:00 schreef the_jestert het volgende:
[..]
bedoel je dat je dit allemaal uit je duim gezogen hebt??
wiens mokkel heb ik dan gruwelijk zitten uitwonen???
en jij ziet niet dat ze af en toe moeilijk zit/loopt ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt wel voet bij stuk dat ze het niet heeft gedaan met een neger van 2 meter met een even zo grote neger-lul, dus ik weet niet of jij het was met mijn vriendin!
Die is flink vertieft natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef the_jestert het volgende:
hoe gaat het nu met jullie relatie?
Nee, dat kan niet, dan wordt mijn vriendin jaloers! Maar verder gaat alles toch heel goed hoor. Dus ik heb het niet nodig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik krijg medelijden met je. Wil je even uithuilen bij me?
Ik ben gewoon erg goed in het laten gaan van mijn vrouwelijke kant... Daar word ik soms een beetje irrationeel en emotioneel van.. Ik weet ook niet waarom!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:45 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat kan jij over reacten zeg , natuurlijk gaat ze niet vreemd en moet jij nu gelijk naar dr toe en op je knietjes je excuus aanbiden
wat voor een vent ben je wel niet , jalours ofzo ?
eentje maar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef Maarten02 het volgende:
hahaha wat een grap, meesterlijk. OWNED! gewoon een ander nemen om haar terug te pakken
Zeer vrolijke gemeenschap? Jazeeker, doch niet met andere vrouwmenschen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ik zal vragen of mijn vrouwe daarmee instemt.
Vriendelijk bedankt voor Uw genereuze aanbod!
HOAXquote:Op zaterdag 3 november 2007 06:52 schreef borbit het volgende:
Hallo fokkerts
Ik ben de vriendin van SicSicSic, ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie mijn mannetje zo goed geholpen hebben
Ik hou heel van je hoor schatje en ik bloof plechtig nooit meer sex te hebben met ander mensen![]()
Ik ben vandaag even want een paar vrienden van me zijn een beetje eenzaam, je kent ze wel ze hebben de badkamer van de buren zo leuk verbouwd. Ik moet even met hun praten over hun eenzaamheid.
Tot Zondag lief bosratje van me
p.s. nog extra kusje omdat ik je morgen niet zal kunnen zien
Neequote:
@SicSicSicquote:Op zaterdag 3 november 2007 06:52 schreef borbit het volgende:
Hallo fokkerts
Ik ben de vriendin van SicSicSic, ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie mijn mannetje zo goed geholpen hebben
Ik hou heel van je hoor schatje en ik bloof plechtig nooit meer sex te hebben met ander mensen![]()
Ik ben vandaag even want een paar vrienden van me zijn een beetje eenzaam, je kent ze wel ze hebben de badkamer van de buren zo leuk verbouwd. Ik moet even met hun praten over hun eenzaamheid.
Tot Zondag lief bosratje van me
p.s. nog extra kusje omdat ik je morgen niet zal kunnen zien
Ik heb liever niet dat je mijn maatje op dergelijke ideeen wijstquote:Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef SuCom het volgende:
[..]
. Vraag gewoon geld aan die gasten die je vriendin penetreren. Het is tenslotte jou vriendin en dan heb jij daar ook nog wat aan![]()
Wie ik!?! Goed van geloof? Als jij het zegt...quote:Op maandag 26 november 2007 11:06 schreef SuCom het volgende:
@SicSicSic
Jij bent echt TE goed van geloof!!![]()
Ik zit hier gewoon vol ongeloof dit topic te lezen en ik moest even reageren. Je laat je gewoon hard naaien! Je vriendin laat de bouwvakkers lekker douchen terwijl zij zich in een geil lingeriesetje op bed bevindt..![]()
Vervolgens plaatst ze hier een post dat ze nooit meer sex heeft met andere mensen maar dat ze dan gaat praten over eenzaamheid met een stel gasten.. je betrapte haar toch in de eerste instantie op haar handen en knieen met het excuus dat die gasten zo eenzaam waren?
Ik zeg, of neuk haar nog eens hard en schop haar de deur uit of verhuur haar. Vraag gewoon geld aan die gasten die je vriendin penetreren. Het is tenslotte jou vriendin en dan heb jij daar ook nog wat aan![]()
Zeg, wil je niet zulke taal tegen mijn vriendin uitslaan! Je kan te ver gaan he!quote:@Borbit
Wat heb jij een mazzel. Als ik je had betrapt had ik je arm gebroken![]()
Maak je geen zorgen jestert. Jij zou toch korting krijgen wegens groot verbruik!quote:Op maandag 26 november 2007 15:19 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je mijn maatje op dergelijke ideeen wijst
Vriend!quote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen jestert. Jij zou toch korting krijgen wegens groot verbruik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |