Hallo iedereen,
Ik heb bijna 5 jaar een relatie, en ben dolgelukkig. Echter, vandaag ging ik de stad in en ik kwam wat vroeger terug. Ik kwam dus plots de kamer binnen, en daar zat zij op handen en voeten met een meisje en 4 jongens, waarvan ik alleen hun piemels kon zien. Ze stuurde iedereen snel weg (ja alsof ik blind ben zeg) en zei dat het niks was. Haar camera stond overigens ook niet meer op de gebruikelijke plek bovenop het beeldscherm, maar stond aanzienlijk lager gericht (ja je raadt wel waarop).
Toen ik haar uithoorde over wat ik gezien had, zei ze dat het niks was, en dat het meisje en die 4 jongens net een relatie achter de rug hadden, en eenzaam waren, en dat zij verteld had dat zij een vriend heeft, en zelf geen initiatief had genomen.
Maar... ik heb haar smsjes bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en zij was iedereen telkens aan het pushen om langs te komen, en of ze ze haar konden strelen, en dat zij aan hun dacht, en ze had nergens verteld dat ze een relatie heeft. :'(
Ik voel mij gekwetst, en voor mij is het het gevoel dat ze is vreemdgegaan en dat ik niet weet of ik haar kan vertrouwen. Ben ik nu aan het zeiken, of...?
Meningen? Advies?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.