Dat ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:40 schreef Crack_david het volgende:
tsja.. of het vreemd gaan is.. het is in ieder geval erg zielig
dat ook natuurlijk, maar een topic met absolute potentiequote:
Ja ze is wel meerderjarig :p Maar ja, ik vraag me gewoon af hoe veel vaker dit dan voorkomt als ik er niet ben (hij beweert dat het de eerste keer was...). En ik ga eerdaags voor langere periode naar het buitenland, en wat moet ik dan verwachten??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:42 schreef Canisfire het volgende:
Hoe oud is dat meisje ? als hij meerderjarig is kan je hem gelijk aanklagen
En dat zou dan voor mij echt de druppel zijn. Ik zou me bedrogen voelenquote:Maar... ik heb zijn log bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en hij was haar telkens aan het pushen om haar borsten te laten zien, en of ze ze kon strelen, en dat hij aan haar dacht, en hij had nergens verteld dat hij een relatie heeft.
Neem een laptop met webcam mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef Raelyn het volgende:
En ik ga eerdaags voor langere periode naar het buitenland, en wat moet ik dan verwachten??
over the top? Tja, ik kan er ook niet meer van maken. Zo is het nu eenmaal. Alles is al gepland, hij zou een paar keer langskomen daar.. Maar nu na dit webcamgedoe heb ik het idee dat ik hem niet kan vertrouwen. Ik was een paar uurtjes weg, en echt, ik was net 15 minuten weg, of hij begon al te chatten met dat meisje, en 2 en een half uur later was hij nog aan het chatten en aan het cammen met haar. Als ik nog niet eens 3 uur kan weggaan, hoe zit het dan met maanden aaneen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Crack_david het volgende:
jammer.. het buitenland verhaal is nét over the top
nee gewoon hetero. (ik denk dat m'n profiel automatisch werd ingesteld op "man"... maar ik ben dus echt een vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef GambitRS2 het volgende:
Is je vriend bi of homoseksueel? Misschien mist hij gewoon een vrouwelijk persoon in zijn leven.
Onzinstatementquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef Frumzel het volgende:
Daarom, relaties
Het beperkt je in je vrijheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |