abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52439672
Hallo iedereen,

Ik heb bijna een jaar een relatie, en ben dolgelukkig. Echter, vandaag ging ik de stad in en ik kwam wat vroeger terug. Ik kwam dus plots de kamer binnen, en daar zat hij te webcammen met een meisje, waarvan ik alleen twee borsten kon zien. Hij klikte het scherm snel weg (ja alsof ik blind ben zeg) en zei dat het niks was. Zijn camera stond overigens ook niet meer op de gebruikelijke plek bovenop het beeldscherm, maar stond aanzienlijk lager gericht (ja je raadt wel waarop).
Toen ik hem uithoorde over wat ik gezien had, zei hij dat het niks was, en dat het meisje net een relatie achter de rug had, en eenzaam was, en dat hij verteld had dat hij een vriendin heeft, en zelf geen initiatief had genomen.
Maar... ik heb zijn log bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en hij was haar telkens aan het pushen om haar borsten te laten zien, en of ze ze kon strelen, en dat hij aan haar dacht, en hij had nergens verteld dat hij een relatie heeft.

Ik voel mij gekwetst, en voor mij is het het gevoel dat hij is vreemdgegaan en dat ik niet weet of ik hem kan vertrouwen. Ben ik nu aan het zeiken, of...?

Meningen? Advies?
Meden Agan
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:39:41 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52439695
dumpen...meteen

dat je er uberhaupt nog over twijfelt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52439700
tsja.. of het vreemd gaan is.. het is in ieder geval erg zielig
Hajeto!
pi_52439721
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen, hij geeft geen goede uitleg dus je vertrouwen is weg.
Dan is er ook nog de keuze dat je accepteert dat hij dat soort dingen doet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_52439735
Hoe oud is dat meisje ? als hij meerderjarig is kan je hem gelijk aanklagen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52439743
Ik denk dat je hem in ieder geval moet gaan confronteren met wat je gelezen hebt in zijn log.
Verder vind ik dat zolang hij niet met anderen het bed in duikt je wel gewoon moet doorgaan met je relatie, maar het is maar net waar je je grenzen stelt natuurlijk.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:42:47 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52439746
ze was eenzaam...hoe nobel

want we weten allemaal dat er niets zo goed helpt tegen eenzaamheid als je borsten laten zien!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52439754
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:40 schreef Crack_david het volgende:
tsja.. of het vreemd gaan is.. het is in ieder geval erg zielig
Dat ook
pi_52439784
Leuke kloon en leuk verzonnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:46:06 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52439802
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
Leuke kloon en leuk verzonnen.
dat ook natuurlijk, maar een topic met absolute potentie
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:47:24 #11
189055 Raelyn
Angel Inside
pi_52439825
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:42 schreef Canisfire het volgende:
Hoe oud is dat meisje ? als hij meerderjarig is kan je hem gelijk aanklagen
Ja ze is wel meerderjarig :p Maar ja, ik vraag me gewoon af hoe veel vaker dit dan voorkomt als ik er niet ben (hij beweert dat het de eerste keer was...). En ik ga eerdaags voor langere periode naar het buitenland, en wat moet ik dan verwachten??
Meden Agan
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:48:18 #12
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_52439840
Of dat vreemdgaan is? Ja. Seks is seks, of dat nu via een webcam is of in het echt.
quote:
Maar... ik heb zijn log bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en hij was haar telkens aan het pushen om haar borsten te laten zien, en of ze ze kon strelen, en dat hij aan haar dacht, en hij had nergens verteld dat hij een relatie heeft.
En dat zou dan voor mij echt de druppel zijn. Ik zou me bedrogen voelen .
pi_52439937
jammer.. het buitenland verhaal is nét over the top
Hajeto!
pi_52439960
Het is vreemdgaan! Hij is op dat moment seksueel, en emotioneel met iemand anders bezig!
Of dat nou door een stuk plastic is, of gewoon in het echt.
Dat het zeer triest is staat nog buiten kijf.

Wie weet was zij niet eens de enige?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:55:23 #15
187600 JunkStyle_MusicAddict
We zinge met ze alle: Lalalala
pi_52439964
Hmm.,als jij je er zo kut over voelt//Lijkt het me dat het wel aardig veel op vreemdgaan gaat lijken..Want als jij afspraken hebtme tje vriend over dit soort dingen en dit zit bij die afspraak van verboden in..Trouwens,,Hij reageerde wel alsof hij donders goed wist dat jij het niet leuk vond, dus jaaah ik vind het echt vreemdgaan in jouw geval
Ik zeg maarzo, geef jezelf een compliment,
een ander krijgt het
z'n strot niet uit
pi_52439969
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:47 schreef Raelyn het volgende:

En ik ga eerdaags voor langere periode naar het buitenland, en wat moet ik dan verwachten??
Neem een laptop met webcam mee.
***** Kraak.....
pi_52439996
Daarom, relaties

Het beperkt je in je vrijheid
Ehm... ok
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:58:20 #18
189055 Raelyn
Angel Inside
pi_52440022
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:53 schreef Crack_david het volgende:
jammer.. het buitenland verhaal is nét over the top
over the top? Tja, ik kan er ook niet meer van maken. Zo is het nu eenmaal. Alles is al gepland, hij zou een paar keer langskomen daar.. Maar nu na dit webcamgedoe heb ik het idee dat ik hem niet kan vertrouwen. Ik was een paar uurtjes weg, en echt, ik was net 15 minuten weg, of hij begon al te chatten met dat meisje, en 2 en een half uur later was hij nog aan het chatten en aan het cammen met haar. Als ik nog niet eens 3 uur kan weggaan, hoe zit het dan met maanden aaneen?
Meden Agan
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:00:17 #19
187600 JunkStyle_MusicAddict
We zinge met ze alle: Lalalala
pi_52440060
Als hij zulke dingen doet is hij jou toch eigenlijk niet waard of vind je zelf van wel? Klinkt moeilijk maar get over it en zoek iemand die jou wel waardeert
Ik zeg maarzo, geef jezelf een compliment,
een ander krijgt het
z'n strot niet uit
pi_52440110
Is je vriend bi of homoseksueel? Misschien mist hij gewoon een vrouwelijk persoon in zijn leven.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:06:15 #21
189055 Raelyn
Angel Inside
pi_52440168
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef GambitRS2 het volgende:
Is je vriend bi of homoseksueel? Misschien mist hij gewoon een vrouwelijk persoon in zijn leven.
nee gewoon hetero. (ik denk dat m'n profiel automatisch werd ingesteld op "man"... maar ik ben dus echt een vrouw
Meden Agan
pi_52440169
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef Frumzel het volgende:
Daarom, relaties

Het beperkt je in je vrijheid
Onzinstatement .

Maar goed, webcamseks hoeft geen vreemdgaan te zijn, ligt er maar net aan hoe je er zélf over denkt en waar joúw grenzen liggen. Ik zou het in ieder geval niet bepaald waarderen. Nog erger vind ik de leugens erachter en het feit dat je door z'n logs moet spitten om aan de waarheid te komen. Hoera voor de fantastische vertrouwensband.
pi_52440187
mensen
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:09:04 #24
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52440217
Ik ben het eens met de poster JunkStyle-Blabla hierboven.

Je hebt een relatie, vind elkaar lief enzo en dan flikt ie dit.

Sorry, maar als je een relatie met elkaar hebt, doe je dit soort dingen;
- openlijk en laat je elkaar hier vrij in
OF
-je doet dit niet.

En aangezien het eerste niet het geval lijkt (waarom zou ie dan snel moeten wegklikken?) is het dus optie 2.

En dat zou bij mij dus een exit betekenen denk ik. In ieder geval een harde confrontatie.

(keylogger installeren op z'n pc voor de zekerheid een optie?)
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_52440281
Ik kan me voorstellen dat je geen vertouwen meer hebt in je vriend. En als er geen vertrouwen meer is, is er ook geen relatie meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')