Hallo iedereen,
Ik heb bijna een jaar een relatie, en ben dolgelukkig. Echter, vandaag ging ik de stad in en ik kwam wat vroeger terug. Ik kwam dus plots de kamer binnen, en daar zat hij te webcammen met een meisje, waarvan ik alleen twee borsten kon zien. Hij klikte het scherm snel weg (ja alsof ik blind ben zeg) en zei dat het niks was. Zijn camera stond overigens ook niet meer op de gebruikelijke plek bovenop het beeldscherm, maar stond aanzienlijk lager gericht (ja je raadt wel waarop).
Toen ik hem uithoorde over wat ik gezien had, zei hij dat het niks was, en dat het meisje net een relatie achter de rug had, en eenzaam was, en dat hij verteld had dat hij een vriendin heeft, en zelf geen initiatief had genomen.
Maar... ik heb zijn log bekeken, en daar stond ik omschreven als "een vriend", en hij was haar telkens aan het pushen om haar borsten te laten zien, en of ze ze kon strelen, en dat hij aan haar dacht, en hij had nergens verteld dat hij een relatie heeft.
Ik voel mij gekwetst, en voor mij is het het gevoel dat hij is vreemdgegaan en dat ik niet weet of ik hem kan vertrouwen. Ben ik nu aan het zeiken, of...?
Meningen? Advies?
Meden Agan