abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:17:35 #176
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57307017
Heemskerk
Van der Vaart

Niet naar Juve aub
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:02:01 #177
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57307840
Hij is toch wel weer goed opgebloeid bij HSv hoor, had ik eigenlijk niet helemaal verwacht toen hij die kant op ging...
pi_57308105
quote:
"Ajax blijft mijn club en ik zou er ooit weer willen spelen. Nu nog niet, maar als ze me over een aantal jaren willen hebben sta ik daar open voor. Mocht ik terugkeren naar Nederland dan zal dat alleen voor Ajax zijn, voor geen enkele andere club. Ook voor PSV maak ik geen uitzondering als Stevens daar dan nog trainer is." De liefdevolle manier waarop hij over Ajax spreekt valt op. "Ik heb alles aan Ajax te danken", verklaart de 25-jarige.
!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57308330
Raffie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57399865
Door de Daily Star genoemd als de vervanger van Lampard voor 15 miljoen pond.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:44:40 #181
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57400012
ik acht premiership niet geschikt voor zijn spel en fysieke gesteldheid
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57426820
Idd, m.n. zijn fysieke gesteldheid à la Robben en Van Persie...
pi_57428504
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door de Daily Star genoemd als de vervanger van Lampard voor 15 miljoen pond.
Lekker veel centen voor Ajax

Toch beter als hij naar Italie gaat.
pi_57618155
quote:
'Van der Vaart vertrekt voor habbekrats bij Hamburger SV'
Datum: 26-mrt-2008 10:54

Rafael van der Vaart (foto) hoopt zich deze zomer tijdens het EK in de kijker te spelen van Europese topclubs. De 25-jarige middenvelder kan op basis van het Webster-arrest voor een schijntje weg bij zijn huidige club Hamburger SV, meldt het AD dinsdag.

Zaakwaarnemer Sören Lerby: 'Rafael valt deze zomer onder de bepalingen in het arrest, maar juristen bekijken nog hoe het arrest precies moet worden geïnterpreteerd.' In januari sprak HSV al met Juventus over een eventuele overgang van de ex-Ajacied.

Het Webster-proces, vernoemd naar de Schotse verdediger Andrew Neil Webster, houdt in dat een speler een contract na drie jaar eenzijdig kan opzeggen. Voor spelers ouder dan 28 is dit al na twee jaar. (DH)
pi_57618323
Lijkt me niet dat ze dat doen?
pi_57618358
Als het mogelijk is, dan heeft HSV weinig te willen hoor.
pi_57618444
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja maar ik denk niet dat VdV dat gaat doen want dan is de voetballerij weer verneukt. Tot nu toe is het nog maar amper vorogekomen dat iemand met het Webster arrest weggaat, en daar zaten geen topspelers bij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 11:32:00 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57618463
tis juridisch allemaal nogal ingewikkeld aangezien er nog maar weinig gebruik van wordt gemaakt en een aantal clubs er via clausules in de contracten denkt te ondervangen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 maart 2008 @ 11:33:05 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57618489
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat VdV dat gaat doen want dan is de voetballerij weer verneukt. Tot nu toe is het nog maar amper vorogekomen dat iemand met het Webster arrest weggaat, en daar zaten geen topspelers bij.
als je het laat onderzoeken dan ben je van plan het in te zetten als het mogelijk is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57618525
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als je het laat onderzoeken dan ben je van plan het in te zetten als het mogelijk is
VdV kan ook makkelijk weg zonder dat Webster arrest.
pi_57618594
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Precies. Ik denk dat dit gebruikt zal worden door zn zaakwaarnemer om te zorgen dat HSV de vraagprijs bij interesse van andere clubs wat laat zakken. Probleem is volgens mij wel dat er een opzegtermijn is, ik dacht dat ie twee weken na zn laatste wedstrijd zn contract op moet zeggen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57619154
Maak je je als voetballer niet echt geliefd mee, zoals toen ook met het poseren met het Valencia shirt en het door z'n rug gaan.
Als hij goed speelt dit EK, zal hij toch wel naar een topclub kunnen, ook voor de hoofdprijs.
Dan zien ze 'm bij HSV als een held.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57619206
Zou triest zijn als hij het arrest gaat gebruiken. Dan zakt hij ook gigantisch in aanzien bij mij.
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:36:12 #194
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57620050
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef Blawh het volgende:
Zou triest zijn als hij het arrest gaat gebruiken. Dan zakt hij ook gigantisch in aanzien bij mij.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58454784
quote:
Van der Vaart weggestuurd bij training HSV
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 3-mei-2008 14:29

De emoties liepen hoog op bij de vrijdagtraining van HSV. Rafael van der Vaart (foto, links) maakte de training in ieder geval niet af. Hij mocht voortijdig gaan douchen na een emotionele reactie op het veld.

HSV heeft al zes wedstrijden niet gewonnen en dat zorgt voor frustraties bij de spelers. Van der Vaart zei in een reactie op het trainingsincident dat er weinig aan de hand was. 'Ik reageerde gewoon iets te emotioneel. Het was een goede training. Dit kan wel eens gebeuren. Je wilt honderd procent geven, ook op de training, en dan kun je wel eens over het randje gaan.' (BR)
quote:
'FC Barcelona gaat bieden op Van der Vaart'
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 3-mei-2008 09:44

FC Barcelona onderneemt op korte termijn een poging om Rafael van der Vaart (foto, rechts) los te weken bij Hamburger SV. Dat bericht de toonaangevende Catalaanse krant El Mundo Deportivo in haar zaterdageditie.

De interesse van FC Barcelona in Van der Vaart dateert al van 2005, toen de international nog uitkwam voor Ajax. Technisch directeur Txiki Begiristain heeft de aanvoerder van HSV een aantal keren bekeken, en raakte vooral geïmponeerd door zijn optreden in de interland tegen Kroatië begin februari.

Van der Vaart weigerde in de winterstop zijn in 2010 aflopende verbintenis bij HSV te verlengen. Als die Hanseaten nog willen cashen voor de Nederlander is een verkoop deze zomer wenselijk: in 2009 kan Van der Vaart voor een gelimiteerde transfersom van anderhalf miljoen euro vertrekken. (MA)
quote:
Van der Vaart ziet Jol wel zitten als Hamburger SV-coach
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 2-mei-2008 19:48

Door Remco Regterschot

In Hamburg zingt het gerucht rond dat Martin Jol een oriënterend gesprek met de clubleiding heeft gehad om Huub Stevens op te volgen. Aanvoerder Rafael Van der Vaart (foto): “Ik hoorde dat hij in beeld is. Tja, waarom niet? Nederlandse trainers staan hier hoog aangeschreven. Maar je hoort hier zoveel namen. Mij maakt dat persoonlijk allemaal niet zoveel uit, ik laat mijn keuzes daar niet vanaf hangen.”

Heb je al een keuze gemaakt?
Met een mysterieuze knipoog: “Soms worden die voor je gemaakt.”
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:22:36 #196
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58454900
Een hoop nieuws op 1 dag. Barcelona zou wel geweldig zijn. echt 10 x beter dan Valencia.
#FreeHat
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:12:07 #197
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58455606
Barcelona is volgens mij altijd al de droomclub van VDV geweest. Zou ik wel puik vinden. Daarna weer terug bij Ajax.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58675037
quote:
'EK winnen? Natúúrlijk kan dat'
Door STEFAN RAATGEVER

HAMBURG - Sinds gisteren is het officieel: Martin Jol wordt de nieuwe trainer van Hamburger SV. Na Huub Stevens weer een Nederlandse coach in Noord-Duitsland. Op aanraden van HSV's sterspeler Rafael van der Vaart?

Nee, benadrukt hij meteen. ,,Ik heb alleen goede berichten over Jol gehoord, maar ken hem niet persoonlijk. Daarom heb ik de club niet geadviseerd. Zo'n vijf maanden terug vroeg HSV me wel wat ik van Louis van Gaal en Co Adriaanse dacht. Met hen heb ik wel gewerkt. Ik heb eerlijk geantwoord: allebei toppers.

,,Waarom ze niet zijn gekomen? Weet ik niet. Van Gaal wilde AZ niet kwijt, vermoed ik. Van Adriaanse heb ik geen idee.''

Jol komt, zo verzekert de middenvelder, in elk geval bij een mooie club in een schitterende stad terecht. Met zichtbaar plezier flaneert Van der Vaart deze middag door de Hamburgse winkelstraten. In de drukke Spitalerstrasse giechelen beugelpubers achter hun telefooncamera's. De dapperen onder hen bietsen een handtekening bij de voetballer die in Noord-Duitsland nog altijd een publiekslieveling is.

Hij meldt het zo gemeend, dat het lijkt of het rumoer rond zijn 'bijna vertrek' naar Valencia en de krantenfoto in het shirt van de Spaanse club nooit heeft bestaan. Ook nu – een transfer naar een mediterrane topclub is opnieuw nabij – lijkt Van der Vaart (25) wel een promotiemedewerker van de lokale VVV. ,,Ook de buurt waar Sylvie (Meis, zijn echtgenote, red.) en ik wonen is geweldig. Rustiger dan het centrum, maar prachtig wonen. We voelen ons hier thuis.''

Ook zijn werkgever lijkt – zelfs nu Hamburger SV in de slotfase van de competitie nauwelijks meer een wedstrijd kon winnen – de affaire vergeten. ,,Natuurlijk waren ze even boos, maar da's niet erg,'' zegt Van der Vaart aan tafel in een rustige koffiebar. ,,Die foto in het Valencia-shirt was niet slim, maar spijt heb ik niet. Ik wilde gewoon graag. ''

Dubbel om dan zo over Hamburg en zijn huidige club te spreken? ,,Ach, misschien wel, ja. Maar ik stel als sporter doelen. Eén daarvan is spelen bij een mooie club in een grote competitie. Daarin ben ik eerlijk. Misschien wel de reden dat dat tumult me niet wordt nagedragen. In het voetbal zijn dingen soms snel vergeten. Als ik hier dit seizoen geen knikker had geraakt, was dat misschien anders geweest.''

Niettemin werkt Van der Vaart achter de schermen opnieuw aan een overgang. Afgelopen winter ging een transfer naar Juventus niet door. ,,Aan mij lag dat niet,'' zo is de middenvelder duidelijk. ,,De clubs kwamen er niet uit. Er werd te veel geld voor mij verlangd, ja. Nu staan die contacten even op een laag pitje.''

Waar hij wel heen gaat? ,,Ik weet het niet. Er is nog niets zo concreet dat ik er nerveus van word. Ja, Spanje heeft extra voordelen, omdat een deel van mijn familie er woont. Maar als er niets verandert, blijf ik rustig hier. Dat is geen straf. Ik heb ook geen moeite gehad om me dit seizoen te motiveren. Het is een mannenwereld, hoor. Dan moet je niet zeiken of sikkeneuren, maar gewoon goed voetballen en zorgen dat je weer plezier hebt. Dat heb ik allebei gedaan.''

Hij heeft, gezien het desastreuze jaar van Valencia, ook weinig gemist, geeft hij lachend toe. Bovendien vindt hij dat H SV een goed seizoen had. ,,Natuurlijk is het jammer dat we ons goede begin geen vervolg konden geven, maar vergeet niet dat we voordat Huub Stevens kwam degradatievoetbal speelden.''

Het vertrek van de coach naar PSV noemt Van der Vaart 'jammer, maar logisch'. ,,PSV is zijn jeugdliefde. En ook zijn privésituatie (Stevens' vrouw is al geruime tijd ziek en verblijft in Nederland, red.) is een reden.''

De kans dat Van der Vaart volgend seizoen met Stevens' opvolger samenwerkt vindt hij 'moeilijk in te schatten'. Net als de termijn waarop zijn toekomst duidelijk wordt. Wat hij wel zeker weet: zijn gezin staat achter zijn keuze. ,,Voor Sylvie maakt het niet uit waar we heen gaan. Wij kunnen overal aarden.''

'Wij' staat in dit geval voor de drie-eenheid die Sylvie en hij sinds een kleine twee jaar vormen met zoontje Damián. Zijn komst heeft van de voetballer een ander mens gemaakt, zegt hij.

,,Van tevoren vond ik zulke woorden altijd overdreven, maar het is echt waar. Ik krijg soms kippenvel als ik alleen maar aan hem dénk.

,,Als Damián ons in alle vroegte wakker maakt door op ons bed te springen is dat het mooiste gevoel dat er is. Of als dat mannetje ineens 'papa' tegen je zegt. Niet te omschrijven.''

In Damián ('Denk aan het streepje op de a!') herkent de vader meer van zichzelf dan van zijn eega. ,,Damián is heel onrustig. Hij moét voetballen of spelen met z'n papa. Een boek? Geef ik hem wel eens, hoor. Je moet zo'n kind toch wat nuttigs bijbrengen, maar hij is er na een paar seconden al mee klaar. Ik herken dat wel, ben ook een ongeduldig type.

,,Sylvie is veel kalmer. Die kan uren de bladen doorspitten. Daar heeft Damián straks ook geen rust voor, zie ik nu al. Ik hoop dat hij wel het voetbaltalent van z'n vader heeft. Natuurlijk moet hij vooral doen wat hij leuk vindt, maar ik zou het wel erg leuk vinden als hij ook gaat voetballen!

,,Onze rolverdeling bij het opvoeden? Sylvie is streng, ik ben meer het type 'speelbal'. Als ik eens thuis ben, wil ik iets leuks met hem doen. Damián weet inmiddels wat er bij zijn moeder wel en niet kan en waarin zijn vader daarvan afwijkt. Bij mij krijgt hij vaak dat ene snoepje wel. 'Toe maar. En papa neemt er ook één,' zeg ik dan.

,,Rechtlijnig zijn? Ach, dat proberen we wel, maar omdat ik er zo weinig ben, vind ik het zielig om streng te doen. Aan de andere kant: als hij een loopje met me neemt, treed ik op. Dan weet hij dat het menens is.''

Gezinsuitbreiding is volgens Van der Vaart zeker een wens, maar 'nu nog niet'. ,,Het mooist zou het zijn als er ongeveer vier jaar tussen Damián en zijn broertje of zusje zit.''

Waar de geboorte van zijn zoon twee jaar terug middenin de voorbereiding van het Nederlands elftal op het WK viel, kan Van der Vaart zich nu in alle rust prepareren op het EK. Hij heeft zin in het toernooi. ,,Het is heerlijk om te trainen voor zoiets groots en moois. Ik was vroeger al een Oranje-fan. Met familie en vrienden wedstrijden kijken in de tuin. Oranje pruik op en een barbecue er bij. Eén groot feest.''

Over de kansen van ons land op de titel is hij duidelijk. ,,We gaan er heen om te winnen. Natuurlijk zijn we daartoe in staat. Het Nederlands elftal in goeden doen kan elk toernooi winnen. Alleen: elke ploeg heeft die instelling. We hebben wat geluk nodig. Dat we in de poule al tegen topploegen spelen, vind ik een voordeel. Als we nu de groep doorkomen, hebben we die landen tenminste gehad en maken we een goede kans.''
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:39:17 #199
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_58730069
Laatste wedstrijd nog even 1 goal en 3 assists
Geef mij maar Amsterdam
pi_58730159
Fantastisch gespeeld .
Hakjes, overzicht, assists, doelpunt.
Heel mooi dat zo'n speler in vorm is als het EK gaat beginnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')