Ja dat vind ik ook! Hebben ze geen hol mee te maken toch!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:05 schreef MatiCe het volgende:
Alsof jij verantwoording moet afleggen over je tijdsbesteding buiten de AH
Het gaat erom dat er iemand hufterig (Tenminste imho) wordt behandeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
Welk principeJe wil liever niets doen voor je baas?
Het is toch eenmalig, en niet elke zaterdag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Vast geen officiële reden voor ontslag, maar bij de volgende bezuinigingsronde lig jij er als eerste uit, als je snapt wat ik bedoel
Ik vind het trouwens nogal wat, je voltallige personeel bijna verplichten om de vrije zaterdagavond deels op te offeren.
Sorry, maar nee. Dit is geen hufterige behandeling. De baas wil graag wat gedaan hebben en het personeel wil niet meewerken. Dan krijg je op de duur dit soort situaties. En terecht zolang het incidenteel is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:33 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er iemand hufterig (Tenminste imho) wordt behandeld.
TS werkt zoals gezegd al 4 jaar niet meer op Zaterdag.
Ik werk me de hele week al de pestpleuris, van mijn vrije tijd moeten ze afblijvenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is toch eenmalig, en niet elke zaterdag.
Voor een keertje moet je zelf ook flexibel zijn hoor.
Tuurlijk, mits je al geen belangrijkere (voor jezelf) plannen had voor die avond. Anders hadden ze maar al eerder duidelijk moeten zijn over deze zaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als de brief 2 maanden van tevoren in de bus ligt valt daar wat voor te zeggen... in dit geval niet, dit is gewoon hufterig. Je kan niet een paar dagen van tevoren opeens je hele schema omgooien... Misschien heb je op zaterdag wel verplichtingen.. of een kaartje voor een concert gekocht. Kan je dat dan declareren bij de AH? Dacht het niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:42 schreef Intergalactrick het volgende:
Ja, inderdaad zeg, doe even niet zo moeilijk voor één keertje.
Zo ver vooruit maken ze de planningen volgens mij ook niet, dus dit is dan nog wel netjes (bijna 2 weken van te voren) Ik denk dat ze ook wel wat afmeldingen verwachten ivm late vakanties ed, dus je zal mogelijkerwijs niet de enige zijn. De brief negeren is vragen om veel gedoe en gezeur achteraf, en laten we wel wezen, jij hebt hun wat harder nodig dan zij jou gok ik zo. Als je er al 5 jaar werkt heb je een contract voor onbepaalde tijd gok ik, dus dan zit je iets veiliger, maar het is een supermarkt, en dan zijn dit soort tijden nou ook weer niet buitensporig, en het is nog maar 2 uurtjes ook. Ik denk dat als je met een goede reden komt ze niet al te moeilijk zouden doen (zoals het hierboven genoemde concertkaartje), maar veel hangt ook van je relatie met de leidinggevende en de bedrijfscultuur af, en dat kunnen wij hier niet ruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als de brief 2 maanden van tevoren in de bus ligt valt daar wat voor te zeggen... in dit geval niet, dit is gewoon hufterig. Je kan niet een paar dagen van tevoren opeens je hele schema omgooien... Misschien heb je op zaterdag wel verplichtingen.. of een kaartje voor een concert gekocht. Kan je dat dan declareren bij de AH? Dacht het niet...
quote:zaterdag 01 september 2007 (nog 9 dag(en) tot dit concert)
Fenix - Podium - Sittard
Aanvang: 20:00
Hoofdprogramma:
Pete Philly & Perquisite Recensie cd
Prijs
�12,-
Tuurlijk is het een ander verhaal als je al plannen hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef maniack28 het volgende:
maar vraag serieus eens of ze je kaartje vergoeden als je al iets gekocht hebt... ben daar wel benieuwd naar
Vind ik ook, niet lullen, vakken vullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonguh, de landmacht is pas voor mietjes. ALs je daarin gaat ben je een mislukte tbs'er zonder ook maar een greintje verstandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef henkway het volgende:
[..]
Vind ik ook, niet lullen, vakken vullen.
Als je niet gaat dan zetten ze je wel op een lijstje.
ik zou gaan. Betaald toch? Ga je na tienen naar de kroeg.
Onzin, aansteller, niet geschikt voor de landmacht.
Of mis je dan The Bold en The beautiful??
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]Als je normaalgesproken nooit op zaterdag werkt dan is het logisch dat je er geen rekening mee houdt dat je 'misschien wel zou kunnen moeten werken'.
Dan vertel je dat fatsoenlijk aan je baas, al kan ik me niet voorstellen wat er nou zo privé kan zijn op een zaterdagavond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef Snien het volgende:
Gewoon niet gaan! Het is hun probleem, jij werkt nooit op zaterdag en nu MOET je ineens? Stel je voor dat je een hele goede reden hebt om niet te komen, maar dit heel erg privé is?
Stel nu dat je zaterdagavond met je vriend/vriendin naar een parenclub gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan vertel je dat fatsoenlijk aan je baas, al kan ik me niet voorstellen wat er nou zo privé kan zijn op een zaterdagavond.
Is het een leuke manier van doen? Nee, natuurlijk niet! Maar ik kan me voorstellen dat je als baas je maar tot dit soort middelen wendt als fatsoenlijk vragen niet helpt. Wat mij betreft zou iedereen die met een lulsmoesje afzegt op een zwarte lijst komen en er zo spoedig mogelijk uitvliegen-> en ja, dan maar een officiële waarschuwing bij twee minuten te laat, als je personeel principieel kan zijn over een avondje werken kan jij dat ook over op tijd komen, simpel zat.
Nou als dat geheim is, dan zeg je toch gewoon dat je naar een pedofilieclub gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stel nu dat je zaterdagavond met je vriend/vriendin naar een parenclub gaat![]()
Dan ga je de week erop of een paar uur laterquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stel nu dat je zaterdagavond met je vriend/vriendin naar een parenclub gaat![]()
Volgens mij moet je kijken of zo'n moment binnen de normale werkdagen valt. Indien op die dag gewoon gewerkt wordt, dan kunnen ze je verplichten. Zelfs als het zaterdag avond is/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Vast geen officiële reden voor ontslag, maar bij de volgende bezuinigingsronde lig jij er als eerste uit, als je snapt wat ik bedoel
Ik vind het trouwens nogal wat, je voltallige personeel bijna verplichten om de vrije zaterdagavond deels op te offeren.
Pcies de reden dus waarom ik niet KAN werken morgen. Ik zit 2,5 uur bij mijn woonplaats/werk vandaan op dit moment. Heb ze trouwens netjes afgebeld, geen gezeur gehad. Dus tijd voor een slotje?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef mhr-zip het volgende:
Wij gingen altijd balansen op zaterdagavond, maar dan zat ik altijd bij me vriendin. Dus helaas, ik kom echt niet het hele eind terug rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |