abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:53:35 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_52608630
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 314

De aanstaande papa's en mama's :

22 augustus 2007: DaviniaHR en PhysicsRules
22 augustus 2007: Echo99
25 agustus 2007: Razor21
11 september 2007: Lishe en Xtracer
03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

**2008**

03 januari 2008: Ardenlyn
07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica
17 januari 2008: Mirage
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje
07 februari 2008 hestria en grim reaper
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh
17 maart 2008: k_i_m
**** 02 april 2008: ET en Swets ****

Nog onbekend:
ThaNetRunner
Popples
Hello_Dolly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-08-2007 17:38:17 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:55:22 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_52608673
En de post waarmee ik 'm dichtgooide:
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:17 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zeker Maar de baby's waren bij elkaar dus maar iets groter dan één gemiddelde baby Maar dus wel 9 weken plat moeten liggen vanwege HELLP.

Eén van de twee heet Marit
Texelonia! Ik denk dat ik in het ziekenhuis werk waar die meisjes liggen, en ik dacht ook gelijk 'hee, dat vind ik ook zo'n leuke naam, en je hoort 'm zo weinig, maar hoor ik die uitspraak nou goed?'.
Ik PM je even

------------------
mooie boel, laat ik me eens in de zoveel tijd verleiden tot een reply, moet ik gelijk een nieuw topic openen, brrr, dat vinden lurkers eng! hoop dat het foutloos verliep
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_52609451
je hebt het goed gedaan hoor Lemijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52612194
Weet iemand eigenlijk iets van B4CO? Ik heb eens wat lopen zoeken, maar hij heeft al sinds januari niets meer over de zwangerschap verteld.

[ Bericht 4% gewijzigd door PhysicsRules op 23-08-2007 07:32:02 ]
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_52612403
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:55 schreef Lemijn het volgende:
En de post waarmee ik 'm dichtgooide:
[..]

Texelonia! Ik denk dat ik in het ziekenhuis werk waar die meisjes liggen, en ik dacht ook gelijk 'hee, dat vind ik ook zo'n leuke naam, en je hoort 'm zo weinig, maar hoor ik die uitspraak nou goed?'.
Ik PM je even

------------------
mooie boel, laat ik me eens in de zoveel tijd verleiden tot een reply, moet ik gelijk een nieuw topic openen, brrr, dat vinden lurkers eng! hoop dat het foutloos verliep
Hey wat grappig! Kleine wereld En gaat het goed met de baby's? En de moeder natuurlijk.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52612679
Tex wat ik me afvraag. Wist je nichtje dat je dat een mooie naam vond/vind? Wij hebben hier namelijk ook zoiets in de fam. gelukkig niet bij ons zelf maar dan tussen een Thomas en en Tomas. Eentje is geboren in oktober en de tweede in januari en de ouders zijn volle neven en nichten die tot die tijd altijd met elkaar omgingen maar de laatste wilde niet overstappen en zodoende zijn de verhoudingen een beetje zoek zeg maar.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52612752
Ik heb toen mijn schoonzusje zwanger was simpelweg gezegd dat als ze mijn namen zou pikken, dat mijn schoonouders dan twee kleinkinderen met dezelfde naam zouden hebben. Gelukkig heeft het neefje een naam die nooit op mijn lijstje voor zou komen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:54:47 #8
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_52612940
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:04 schreef texelonia het volgende:

[..]

Hey wat grappig! Kleine wereld En gaat het goed met de baby's? En de moeder natuurlijk.
Daar mag ik niks over zeggen, beroepsgeheim enzo, sorry...

@ pruk:
Weet je schoonzus jouw favoriete naam dan? Volgens mij is de truc om dat te voorkomen. Want als je zegt 'zo wil ik mijn kind noemen, kies jij iets anders', dan breng je ze maar op ideeën. En namen zijn niet van jou maar van de taal, of van de wereld, weet ik veel. Dus zijn niet te pikken. vind ik
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:12:15 #9
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52613171
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:39 schreef Pruk het volgende:
Ik heb toen mijn schoonzusje zwanger was simpelweg gezegd dat als ze mijn namen zou pikken, dat mijn schoonouders dan twee kleinkinderen met dezelfde naam zouden hebben. Gelukkig heeft het neefje een naam die nooit op mijn lijstje voor zou komen
Ik heb mijn zwangere vriendin alleen de beginletters verteld en wat de afkomst van de naam was. Ze was namelijk ook bang dezelfde naam te kiezen voor haar kind. Maar zij heeft een totaal andere beginletter voor haar kindjes.
pi_52613239
Mijn zusje heeft hele andere namen in gedachten, dus bij ons zullen nooit dezelfde namen komen

LLM heel veel succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52613268
Ik heb net afspraken gemaakt voor de gratis echo's bij de fontys in Eindhoven. Ik mag twee keer komen, vind het echt leuk. 14 september hebben we daar een echo, terwijl we op 17 september ook al de echte screenings echo hebben. En dan nog 12 oktober. Echt leuk.
pi_52613298
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef Vicky het volgende:
Icicle, nou heb ik de echo gemist...
Geen nood, de foto staat nog op m'n log

Over de naam moet ik Lemijn gelijk geven, een naam is niet te pikken. Mijn schoonzusje was 3 dagen na mij uitgerekend en heel bang dat wij dezelfde namen zouden hebben. We hebben onze namen nooit verteld, maar wel besproken wat we zouden doen als het dezelfde waren. Ik was er van overtuigd dat zij andere namen hadden (totaal andere smaak) dus maakte ik me er niet zo druk om. De meisjesnaam stond al járen vast, die was dan ook gewoon hetzelfde gebleven.

Het ligt natuurlijk aan de band die je met familie hebt of je het 'lastig' vind wanneer er dezelfde namen zijn. Maar jij geeft je kind de naam die JIJ het mooiste vind! Er is altijd wel iemand met diezelfde naam en waarschijnlijk heb je 'm ook niet zélf verzonnen maar ergens van overgenomen. Persoonlijk vind ik het zelfs heel leuk wanneer ik een 'Merlijn' in de krant zie staan. Heej, goede smaak! denk ik dan

Bij mensen die heel dichtbij me staan zou ik ook kenbaar maken dat die naam op ons lijstje staat. Misschien vind diegene het totaal niet erg!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52613503
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:34 schreef Mibos het volgende:
Tex wat ik me afvraag. Wist je nichtje dat je dat een mooie naam vond/vind? Wij hebben hier namelijk ook zoiets in de fam. gelukkig niet bij ons zelf maar dan tussen een Thomas en en Tomas. Eentje is geboren in oktober en de tweede in januari en de ouders zijn volle neven en nichten die tot die tijd altijd met elkaar omgingen maar de laatste wilde niet overstappen en zodoende zijn de verhoudingen een beetje zoek zeg maar.
Nee dat wist ze niet. Heb de naam aan niemand verteld behalve aan m'n vriend. Dus het was puur toeval.

En ik weet nog niet tegen die tijd wat ik ga doen. Misschien kom ik voor die tijd wel een andere mooie(re) naam tegen. Maar we hebben ook 2 Tom's in de familie. Bovendien is mijn uitspraak iets anders dan die van haar. Maar goed, ik ben dus alweer wat gekalmeerd en ik wacht eerst maar eens af óf we überhaupt ooit een dochter gaan krijgen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52613624
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:54 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Daar mag ik niks over zeggen, beroepsgeheim enzo, sorry...

@ pruk:
Weet je schoonzus jouw favoriete naam dan? Volgens mij is de truc om dat te voorkomen. Want als je zegt 'zo wil ik mijn kind noemen, kies jij iets anders', dan breng je ze maar op ideeën. En namen zijn niet van jou maar van de taal, of van de wereld, weet ik veel. Dus zijn niet te pikken. vind ik
Ze heeft de naam wel een keer genoemd, maar niet dat ik heb laten blijken dat dat mijn favoriete naam was zeg maar Dat risico zou ik niet willen lopen, want ik zag haar ervoor aan om dan dus inderdaad die naam te kiezen
pi_52613625
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb net afspraken gemaakt voor de gratis echo's bij de fontys in Eindhoven. Ik mag twee keer komen, vind het echt leuk. 14 september hebben we daar een echo, terwijl we op 17 september ook al de echte screenings echo hebben. En dan nog 12 oktober. Echt leuk.
Dan hoop ik dat ze mij strakjes ook bellen!
Ben je bij Merlijn ook geweest? Wij hebben toen bijna een heel uur naar 'm mogen kijken! Was super leuk!

J-D, nog gefeliciteerd met je neefje! Geniet ervan!
En Texelonia natuurlijk ook gefeliciteerd met je 2 achternichtjes! Ik zou het bijna vergeten..
pi_52614006
Nee, ik ben er niet eerder geweest, wist bij Merlijn ook niet van het bestaan af van die gratis echo's. ik las het volgens mij toen bij jou, maar toen was ik al te ver in de zwangerschap. Het is gelukkig vlak bij mijn werk aangezien ik op werkdagen moet, werk op vrijdag. Maar ja ik werk op het TUE terrein dus gelukkig vlakbij. Heb er ook echt zin in, even vragen vanmiddag wie er mee wil .
pi_52614061
* lcicle steekt d'r vinger op

pi_52615166
Lishe???
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52615193
jippie heb prupje gevoelt! heel duidelijk en was lekker aan het zwemmen! ben helemaal verliefd nu!

heeft zich ook maar opgegeven voor de gratis echo

wist helemaal niet dat dat kon, is wel super als je mag natuurlijk!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:49:20 #21
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_52615224
quote:
Dat bericht is van 2005, doen ze dat nog steeds dan??? En in welke termijn moet je dan zitten (ik ben bang dat ik met mijn 'goede" 25 weken niet meer in aanmerking kom... Maar het is wel erg leuk om nog een keertje te kunnen 'loeren'!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_52615313
Droeke , het is een opleidingsinstituut dus dat gaat gewoon ieder jaar door met opleiden van deskundige op het gebied van het maken van echo's. Denk dat gezien het aantal aanmeldingen hier op FOK het nog steeds gewenst is dat mensen een echo willen laten maken.
pi_52615437
Super Hestria!!

Die gratis echo is alleen in Eindhoven te doen? Of lees ik dat verkeerd?

Heb gisteren een baby hangmatje binnen gekregen
Die kan je in de box hangen. Lijkt mij heel erg leuk...nu nog wachten tot ons mannetje eruit komt
pi_52615682
Op het briefje wat ik bij mijn verloskundige heb meegenomen staat dat echografie bij de Fontys (in Eindhoven) mogelijk is van 10 tot 28 weken en dat ze op dit moment veel behoefte hebben aan zwangeren tussen 20 en 24 weken.
pi_52616574
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef Jelief het volgende:
Lishe???
quote:
laatstebezoek: 25 minuten, 57 seconden geleden.

nee hoor, geniet nog maar even van je ll, ik was alleen benieuwd of dat gerommel doorgezet had. Niet dus.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')