Klopt inderdaad, mijn bloeddruk ging maar hoger en hoger, plus eiwitten in de urine, en ik zag sterretjes, maakte dat de gyn niet meer wilde wachten, en Meike is een week voor de uitgerekende datum gehaald.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Iksje het volgende:
@ xxxKarinxxx: ik heb net je verhaal/geschiedenis even opgezocht, jij werd iets vroeger ingeleid omwille van je bloeddruk en eiwitten toch? Want ik zag als datum in dat topic nog staan 7 maart en Meike is uiteindelijk op 28 februari gekomen dan?
Je bevallingsverhaal in Z&G toen klinkt in elk geval bemoedigend, ik hoor ook vanalles over weeënstormen enzo...
Probeer me ondertussen voor te houden dat er vele vrouwen worden ingeleid en dat het wel even een 'schokje' is voor de baby, maar dat ik de rest van de weeën net zo goed doormoet als andere vrouwen, en dat ik het er ook zal moeten uitpersen... dan kan ik dus moeilijk blijven denken 'ik faal' omdat het niet spontaan begonnen is.
Haha ja! Die is ook zo magerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:
Sprekend zijn moeder he!
Wat mooi toch altijd, die echo's!
Het schijnt optimaal te zijn tussen de 26 en 30 weken, daarna zitten ze vaak te dicht op de baarmoederwand voor mooie opnames. (Kijk voor een mooie 3D foto op de link in mijn sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Hihi, moooi Icicle!
Iemand van jullie al eens een 3d echo laten maken? Bij hoeveel weken zou dat het mooist zijn?
*ik popel om weer eens binnen te gluren*
En ohja, ik heb net een Angelsound gekocht. Hij brándt in de verpakking, maar ik wacht maar even totthuis komt.
Angelsounds heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Hihi, moooi Icicle!
Iemand van jullie al eens een 3d echo laten maken? Bij hoeveel weken zou dat het mooist zijn?
*ik popel om weer eens binnen te gluren*
En ohja, ik heb net een Angelsound gekocht. Hij brándt in de verpakking, maar ik wacht maar even totthuis komt.
Tussen 24 en 28, lieverd!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het schijnt optimaal te zijn tussen de 26 en 30 weken, daarna zitten ze vaak te dicht op de baarmoederwand voor mooie opnames. (Kijk voor een mooie 3D foto op de link in mijn sig)
je sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Tussen 24 en 28, lieverd!Daarna zijn ze te groot en heb je grote kans dat ze met het achterhoofd naar voren liggen.
Kom je dan een theetje pakken hier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet even kijken wanneer maar er staat bij mij een tripje naar de lapjesmarkt in Utrecht op de planning. Iig voor gordijnen en dan eens even verder rondkijken wat voor moois ik allemaal kan vinden.
spannend!!quote:
Ehm... die hou ik even in gedachten. Ik ben ietwat 'huiverig' vwb 1-op-1-meets (met mensen die ik nog niet ken) en sinds een tijdje heb ik geleerd dat je dat best hardop kan zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Pruk het volgende:
[..]
Kom je dan een theetje pakken hier?
4d is een filmpje hiervan. (3d en dan ook nog beweging (= tijd = extra dimensie), maar nu draaft de natuurkundige in mij doorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
spannend!!![]()
mooie 3d foto ook zeg
wat is nou t verschil tussen 3d en 4d dan eigenlijk?![]()
ziekenhuis heeft net trouwens gebeld ivm de uitslag van de prenatale screening: kans van 1 op 5000!
dus dat zit wel goed![]()
wat een mooie echofoto icicle! duidelijk zeg
![]()
Ben net oom geworden van een jongetje genaamd Thijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik word vandaag oom
Ben reuze benieuwd hoe het zal zijn.
Mijn schoonzus is vannacht naar het ziekenhuis gegaan, was al 2 weken overtijd.
Haar vliezen braken vannacht om 0.00 uur.
Dus het zal niet meer lang duren
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben net oom geworden van een jongetje genaamd Thijn.
Wat een schatje is het.
Twee weken "te laat" geboren, 3450 gram.
RESPECTquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef texelonia het volgende:
Mijn nicht heeft vandaag een tweeling gekregenZe was bijna 37 weken zwanger.
Zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
RESPECT![]()
Hoe heten de meiden dan![]()
Ah, dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef Nijna het volgende:
We zijn weer terug uit t ziekenhuis. Alles goed.
Half uurtje CTG, Frummel steeds actiever. Echo gehad, zag er allemaal goed uit, groei lag net ietsje onder het gemiddelde, koppie lag naar beneden. Keurig gewoon. Ook een erg vriendelijke verpleegkundige en arts-assistent. Ze hebben me weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ze me liever niet eerder weer zien dan wanneer ik kom bevallen
(maar als ik me weer zorgen maakte moest ik toch de VK maar weer bellen). Ik vermoed dat Frummel gewoon ff niet zoveel zin had vandaag. Manlief en ik zijn weer gerustgesteld en de kleine heeft zich alweer een paar keer goed laten voelen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes
.
Oom JD, gefeliciteerd!
Vamp, haha maar goed dat je geen schroevendraaier kon vinden, hormonen doen rare dingen met je.
Tex, wat jammer zeg, kan me wel voorstellen dat je er teleurgesteld over bent.
Davinia, ach je arme mannetje. Nou die van mij was vanmiddag toch ook wat van slag toen ik belde of hij naar huis kon komen omdat we naar t ziekenhuis moesten. Haha gekleurde teennagels in het kraambed. Staat wel netjes haha. Misschien is dat ook wel een soort van nesteldrang, hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |