abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:09:29 #251
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52586074
Lishe, wat spannend! Zeker als de verloskundige die uitleg aan je geeft! Succes met wachten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52586145
Ik heb nog even een foto gemaakt van de echo:
-poppetje weer weg-

Beetje mager nog, maar wat een knapperd he

[ Bericht 20% gewijzigd door lcicle op 22-08-2007 16:22:18 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:15:37 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52586246
Sprekend zijn moeder he!
Wat mooi toch altijd, die echo's!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:59 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52586283
Mooi Icicle!! Die kleine beentjes
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52586286
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Iksje het volgende:

@ xxxKarinxxx: ik heb net je verhaal/geschiedenis even opgezocht, jij werd iets vroeger ingeleid omwille van je bloeddruk en eiwitten toch? Want ik zag als datum in dat topic nog staan 7 maart en Meike is uiteindelijk op 28 februari gekomen dan?
Je bevallingsverhaal in Z&G toen klinkt in elk geval bemoedigend, ik hoor ook vanalles over weeënstormen enzo...

Probeer me ondertussen voor te houden dat er vele vrouwen worden ingeleid en dat het wel even een 'schokje' is voor de baby, maar dat ik de rest van de weeën net zo goed doormoet als andere vrouwen, en dat ik het er ook zal moeten uitpersen... dan kan ik dus moeilijk blijven denken 'ik faal' omdat het niet spontaan begonnen is.
Klopt inderdaad, mijn bloeddruk ging maar hoger en hoger, plus eiwitten in de urine, en ik zag sterretjes, maakte dat de gyn niet meer wilde wachten, en Meike is een week voor de uitgerekende datum gehaald.
Je hoort inderdaad over weeenstormen enz, het ging hier ook wel snel hoor, tot 12 uur gebeurde er weinig, had toen nog maar 2cm ontsluiting, maar toen hebben ze me een pethidine injectie in mijn been gemikt en binnen 2 uur was Meike er.

Ik heb helemaal niet het gevoel gehad dat ik faalde omdat het niet uit zichzelf was begonnen, het was gewoon beter voor Meike en mezelf. (alleen de dagen vantevoren hoopte ik wel vurig dat het spontaan zou beginnen natuurlijk)

En nog over het inleiden: je krijgt een infuus met weeenopwekkers, dat zetten ze eerst nog op een lage stand. In het begin dacht ik nog: oh als dat alles is....maar het wordt natuurlijk wel heftiger, elk kwartier zetten ze het een standje hoger. Ook krijg je een band om je buik waardoor ze op een monitor kunnen zien wanneer er een wee komt. Je kindje krijgt een dingetje op het hoofdje waarmee ze de hartslag in de gaten houden. Dat voel je verder niet dat ze dat erop zetten. Het enige wat ik wel naar vond was het vliezen doorbreken, nou hou ik helemaal niet van dat inwendige gefrutsel, dus was ook wel krampachtig natuurlijk. Maar dat moment was ook zo voorbij hoor.

Je kunt het echt! Ik was ook zo bang, en dacht dat ik het nooit zou trekken qua pijn, want ik ben echt een pieperd wat pijn betreft, maar het is me achteraf echt meegevallen.

Lishe wat spannend zeg!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52586342
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:
Sprekend zijn moeder he!
Wat mooi toch altijd, die echo's!
Haha ja! Die is ook zo mager
Ik ben echt zo blij met deze echo.. de video is zo mooi
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52586772
Hihi, moooi Icicle!

Iemand van jullie al eens een 3d echo laten maken? Bij hoeveel weken zou dat het mooist zijn?
*ik popel om weer eens binnen te gluren*

En ohja, ik heb net een Angelsound gekocht. Hij brándt in de verpakking, maar ik wacht maar even tot thuis komt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_52587053
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Hihi, moooi Icicle!

Iemand van jullie al eens een 3d echo laten maken? Bij hoeveel weken zou dat het mooist zijn?

En ohja, ik heb net een Angelsound gekocht. Hij brándt in de verpakking, maar ik wacht maar even tot thuis komt.
Het schijnt optimaal te zijn tussen de 26 en 30 weken, daarna zitten ze vaak te dicht op de baarmoederwand voor mooie opnames. (Kijk voor een mooie 3D foto op de link in mijn sig )
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 22 augustus 2007 @ 12:46:39 #259
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52587110
Lishe wat spannnend!
pi_52587248
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Webkim het volgende:
Hihi, moooi Icicle!

Angelsounds heb ik ook
Werkt perfect!
Wel een beetje massage olie oid op de buik doen (zat er bij mij niet bij) dan werkt het beter
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:58:05 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52587417
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Het schijnt optimaal te zijn tussen de 26 en 30 weken, daarna zitten ze vaak te dicht op de baarmoederwand voor mooie opnames. (Kijk voor een mooie 3D foto op de link in mijn sig )
Tussen 24 en 28, lieverd! Daarna zijn ze te groot en heb je grote kans dat ze met het achterhoofd naar voren liggen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52587583
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Tussen 24 en 28, lieverd! Daarna zijn ze te groot en heb je grote kans dat ze met het achterhoofd naar voren liggen.
je sig
bron
pi_52587790

En nu maar wachten
bron
pi_52588584
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

je sig
ja he?
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[afbeelding]

En nu maar wachten
we wachten allemaal mee
pi_52588817
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet even kijken wanneer maar er staat bij mij een tripje naar de lapjesmarkt in Utrecht op de planning. Iig voor gordijnen en dan eens even verder rondkijken wat voor moois ik allemaal kan vinden.
Kom je dan een theetje pakken hier?

Ik had trouwens gisteren ineens een heel nare steek in mijn onderbuik die behoorlijk lang aanhield. Het is nu gelukkig voorbij, maar ik scheet wel even flink wat kleuren want ik had echt het gevoel dat het mis was. Maarja, ik voel me nog even zwanger als eerst, dus het zal wel meevallen Stom he, dat je meteen aan het ergste denkt?
pi_52589746
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[afbeelding]

En nu maar wachten
spannend!!
mooie 3d foto ook zeg
wat is nou t verschil tussen 3d en 4d dan eigenlijk?

ziekenhuis heeft net trouwens gebeld ivm de uitslag van de prenatale screening: kans van 1 op 5000!
dus dat zit wel goed
wat een mooie echofoto icicle! duidelijk zeg
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:30:23 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52590132
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Pruk het volgende:

[..]

Kom je dan een theetje pakken hier?
Ehm... die hou ik even in gedachten. Ik ben ietwat 'huiverig' vwb 1-op-1-meets (met mensen die ik nog niet ken) en sinds een tijdje heb ik geleerd dat je dat best hardop kan zeggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 22-08-2007 14:37:06 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:36:35 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52590327
Van mij geleerd?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:38:00 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52590362
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef Sugar het volgende:
Van mij geleerd?

Heel dapper, maar heel eerlijk!
En dus heel herkenbaar.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:42:32 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52590503
Overigens schiet ik in in mijn scroll-haast alle echo foto's voorbij.
Het blijft toch wel hele mooi!

Donna, gefeliciteerd met je goede nieuws!
pi_52590532
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef donnahvh het volgende:

[..]

spannend!!
mooie 3d foto ook zeg
wat is nou t verschil tussen 3d en 4d dan eigenlijk?

ziekenhuis heeft net trouwens gebeld ivm de uitslag van de prenatale screening: kans van 1 op 5000!
dus dat zit wel goed
wat een mooie echofoto icicle! duidelijk zeg
4d is een filmpje hiervan. (3d en dan ook nog beweging (= tijd = extra dimensie), maar nu draaft de natuurkundige in mij door )

Dat is goed nieuws trouwens, gefeliciteerd
bron
pi_52591256
Ik ga zo even langs t ziekenhuis, ons Frummeltje is een stuk minder actief dan "normaal" (tja wat is normaal...). Net bij verloskundige geweest en ze wilde me toch even doorsturen, dus zit nu te wachten op manlief die gelukkig weg kon op zn werk. Overigens hartje gehoord en t klopte nog wel als een treintje, alleen leek t af en toe wat onregelmatig. Later meer.
Fake it till you make it...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:16:42 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52591392
Hmm... beetje engig toch wel Nijna. Hopelijk is alles zometeen gewoon goed.
pi_52591468
Ik vind het ook wel een beetje spannend allemaal hoor, ik ga nog even wat drinken enzo en dan denk ik dat lief wel hier is. Tot later.
pi_52592657
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:52 schreef -J-D- het volgende:
Ik word vandaag oom
Ben reuze benieuwd hoe het zal zijn.
Mijn schoonzus is vannacht naar het ziekenhuis gegaan, was al 2 weken overtijd.
Haar vliezen braken vannacht om 0.00 uur.
Dus het zal niet meer lang duren
Ben net oom geworden van een jongetje genaamd Thijn.
Wat een schatje is het.
Twee weken "te laat" geboren, 3450 gram.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52592753
Sterkte Nijna, gefeliciteerd JD!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:16:28 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52593168
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:00 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ben net oom geworden van een jongetje genaamd Thijn.
Wat een schatje is het.
Twee weken "te laat" geboren, 3450 gram.
Gefeliciteerd!
pi_52593173
voor Nijna
Gefeliciteerd JD!!!
Ow help.... Volgens mij begin ik voor t eerst in mn leven "last" te krijgen van nesteldrang.... Badkamer mocht wel een beetje "opgeruimd" worden... Heb net de droger en de wasmachine van de kant gehad en stond mezelf uit te lachen omdat ik de schroefjes waar die "achterplaat" mee vast zat eigenlijk los wilde draaien om schoon te maken....
T is dak geen schroevendraaier kon vinden....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:27:02 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52593499
Nijna sterkte!

Als vermoeidheid iets zegt over het geslacht van de baby., dan moet dit weer een meisje worden
Bij Tijn had ik daar helemaal niet zo veel last van.. bij Saskia wel, maar toen dachten we eigenlijk dat dat lag aan de innesteling van 2 embryo's en dus verhoogde HCG. Maar ik ben nu dus weer zo extreem moe.

*maar weer eens voorzichtig door de doos met jurkjes gaat kijken*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:28:28 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52593550
Mag ik even hier binnen komen vallen? Ik weet niet zo goed waar ik het moet posten, dus dan maar hier, aangezien het ook over een geboorte gaat.

Mijn nicht heeft vandaag een tweeling gekregen Ze was bijna 37 weken zwanger, al hebben ze nu het vermoeden dat ze toch minder lang zwanger was aangezien de baby's heel erg onder het smeer zaten? Maar ze lag al vanaf week 28/29 zoiets in het ziekenhuis vanwege het HELLP syndroom. Ze heeft al 2 zoontjes en bij de eerste heeft ze dit ook gehad. Ze voelde zich verder wel goed maar moest in het ziekenhuis blijven voor als het ineens slecht zou gaan. De baby's maken het goed, maar zijn wel erg klein. De grootste is 2200 gram en de kleinste is 1700 gram, maar de kleinste lijkt het nu beter te doen dan de grote. En ze heeft nu 2 meisjes dus dat is ook wel leuk na 2 jongens

Anyway, allemaal heel goed nieuws dus, maar de reden waarom eigenlijk poste Eén van de baby's heeft "onze" naam voor als we een meisje zouden krijgen Ik vind het echt heel stom dat nu even deze teleurstelling over "onze" naam zwaarder weegt dan het goede nieuws over de tweeling. Ik bedoel misschien krijgen wij niet eens ooit een meisje. Maar ik had die naam al bijna 3 jaar in mijn hoofd zitten en ik wilde echt ooit een meisje dat zo zou heten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52593613
Jeetje dat is wel rot.
Tja, een nicht in de familie is redelijk dichtbij als je begrijpt wat ik bedoel.
Kan me voorstellen dat je over een andere naam gaat nadenken.
Heel rot, in ieder geval, en niet iets wat je snel met je nicht zal delen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:34:27 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52593740
Vamp, dit was toch je vijfde zwangerschap?
Let je wel een beetje op je rug? Sleuren met wasmachines en zo...
Schroefjes schoonmaken, nee, zo erg heb ik het niet gehad

Nijna, sterkte! Goed dat je scherp let op de bewegingen van je beeb!!

Mag ik even zeggen dat onze mannen het ook wel zwaar hebben? Arm lieverdje neemt zwaar gestressed iedere keer zijn telefoon op. (Durf ook niet meer te bellen, behalve als ik echt wat moet weten.) Ik kan me niet voorstellen dat het nou erg rustig werkt, zo met een half oog op je telefoon, voor het geval je vrouw belt dat hij naar huis moet komen. Ik stem ook voor zwangerschapsverlof voor mannen, want dit kan nooit goed zijn voor zn bloeddruk

@Tex, kan me voorstellen dat dit een "tegenvaller" is. Misschien kan je tzt "jullie" naam als tweede naam doen ipv roepnaam? Beetje compromis?
pi_52594041
Misschien past het, naast dat het mooi geboortenieuws is natuurlijk, beter in kindernamen?

Ik zou er ook van balen trouwens, maar me er vervolgens niet van laten weerhouden om mijn meisjesnaam alsnog te kiezen. Die naam vind je toch het allermooist?
pi_52594084
och tex, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar van baalt. Ik heb ook een beetje in de rats gezeten toen mijn tante bevallen was, vooral omdat ik weet dat zij ongeveer dezelfde smaak heeft. Maar als het gaat om de kinderen van een nichtje (en dus om een achter-achternichtje van jouw meisje straks (eventueel)) zou ik me er echt niet zo heel druk om maken, of jullie moeten echt heel erg close zijn ofzo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:49:07 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52594184
Ow Tex... dat is wel heel erg balen idd...
Ik hou ook mijn hart vast nu al een paar maanden. Niet dat er zoveel zwangeren om me heen zijn, maar toch...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:11:58 #286
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52594888
Als tweede naam wilde ik de naam van mijn (overleden) oma doen dus dan zou het 3 namen worden dat vind ik wel weer erg veel.

En ik ben zelf niet heel erg close met die nicht, maar we zien elkaar wel een paar keer per jaar. En mijn moeder is wel redelijk close met haar, ze was bijv ook bij de keizersnee aanwezig.

De reden dat ik het toch in dt topic deed en niet in kindernamen, is omdat het goede nieuws van de tweeling natuurlijk eigenlijk belangrijker is.

Ze spreken de naam wel iets aders uit trouwens, maar toch, ze schrijven het wel hetzelfde, dus dan gaat alleen maar iedereen de naam van ons kind verkeerd uitspreken denk ik. Maar goed, ik ben nog niet eens zwanger (dan had ik het tenminste op hormonen kunnen gooien ) laat staan van een meisje. Dus nog meeeer dan tijd genoeg om mijn hoofd over te breken en wie weet komen we tegen die tijd wel een andere leuke naam tegen.

Maar ik schrok er zo van en baalde meteen even zo erg dat ik amper erop gereageerd heb

owjah daarbij vind ik hun 4 namen echt helemaal niet bij elkaar passen Dus had het ook niet echt verwacht dat zij die naam zouden kunnen gaan gebruiken. En het is ook niet een erg veelvoorkomende naam. Maar ja...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52595253
Nijna veel succes en hoop dat alles goed is. Ik ben ook op 29 oktober naar het ziekenhuis geweest voor een extra echo na bij de verloskundige geweest te zijn 's avonds om tien uur omdat ik haar niet voelde vanaf een uur of 14 's middags. Eerst moest ik door het rommelen stil liggen en nu bij wijze van gaan staan springen om haar contact met de buitenwereld te laten maken. Ze kwam ook altijd boksen met de doptone en ook daar reageerde ze niet op en toen de vk haar hartje had ging het heel langzaam dus naar de ctg en met de echo kwam ze weer op gang en mochten we na een paar uurtjes weer naar huis. Uiteindelijk is ze 7 november om 01.27 geboren.

Tex vervelend lijkt me dat eerlijk waar want je gaat zo uit van een naam en jij bent er al helemaal aan gewend in je hoofd.

Vamp ik had ook poetsaanvallen maar schroefjes losmaken nee zover ging ik niet hoor hihihi

Be hoe gaat het eigenlijk met jou en je buikkie?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52595913
Texelonia; ik begrijp je gevoel.
Heb het ook gehad, toen wij nog middenin de medische mallemolen zaten. De schoonzus van mijn lief was én wel zo zwanger én ze noemden hun dochter Sophie, terwijl wij het al vrij regelmatig over Sofie hadden gehad als eerste keus. Weliswaar anders geschreven, maar het voelde wel als jatten van ónze naam. Grrr. Gelukkig is het nu zó'n populaire naam geworden dat ik er niet meer voor zou kiezen.
En weet je: als je besluit om niet dezelfde naam te geven als die ene van de tweeling, dan verzin je vast wel iets anders moois. Daar kan je aan gaan wennen. En tegen de tijd dat frummel er dan is 'past' zo'n naam dan ook echt. Tenminste, ik denk dat het zo werkt.

(Wij zijn hier wat namen betreft nog weinig concreet trouwens. Eerst maar eens spieken of onze beeb staand of zittend gaat plassen. Dat maakt de keuze al makkelijker.)

En Vamp; het is hier ook in jaaaaren niet zo schoon en opgeruimd geweest als nu. En ik ben nog niet eens op de helft. Waarschijnlijk schroef ik in week 35 alle plinten los om erachter te kunnen stoffen ofzo.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:05:45 #289
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52596353
Ik was nog in de veronderstelling dat nesteldrang een as. bevalling betekende...
Kennelijk niet, dus!

Laat vanavond lekker mijn teentjes doen, en misschien wel een kleurtje alleen om mijn zus te pesten Heb ik toch mooie teentjes in het kraambed ben er eigenlijk helemaal niet het type voor
pi_52596446
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef texelonia het volgende:

Mijn nicht heeft vandaag een tweeling gekregen Ze was bijna 37 weken zwanger.
RESPECT

Hoe heten de meiden dan
pi_52597201
We zijn weer terug uit t ziekenhuis. Alles goed .
Half uurtje CTG, Frummel steeds actiever . Echo gehad, zag er allemaal goed uit, groei lag net ietsje onder het gemiddelde, koppie lag naar beneden. Keurig gewoon. Ook een erg vriendelijke verpleegkundige en arts-assistent. Ze hebben me weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ze me liever niet eerder weer zien dan wanneer ik kom bevallen (maar als ik me weer zorgen maakte moest ik toch de VK maar weer bellen). Ik vermoed dat Frummel gewoon ff niet zoveel zin had vandaag. Manlief en ik zijn weer gerustgesteld en de kleine heeft zich alweer een paar keer goed laten voelen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes .

Oom JD, gefeliciteerd !

Vamp, haha maar goed dat je geen schroevendraaier kon vinden, hormonen doen rare dingen met je .

Tex, wat jammer zeg, kan me wel voorstellen dat je er teleurgesteld over bent .

Davinia, ach je arme mannetje. Nou die van mij was vanmiddag toch ook wat van slag toen ik belde of hij naar huis kon komen omdat we naar t ziekenhuis moesten. Haha gekleurde teennagels in het kraambed. Staat wel netjes haha. Misschien is dat ook wel een soort van nesteldrang, hihi.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:17:19 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52598222
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

RESPECT

Hoe heten de meiden dan
Zeker Maar de baby's waren bij elkaar dus maar iets groter dan één gemiddelde baby Maar dus wel 9 weken plat moeten liggen vanwege HELLP.

Eén van de twee heet Marit
©Dumbo
pi_52598708
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef Nijna het volgende:
We zijn weer terug uit t ziekenhuis. Alles goed .
Half uurtje CTG, Frummel steeds actiever . Echo gehad, zag er allemaal goed uit, groei lag net ietsje onder het gemiddelde, koppie lag naar beneden. Keurig gewoon. Ook een erg vriendelijke verpleegkundige en arts-assistent. Ze hebben me weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ze me liever niet eerder weer zien dan wanneer ik kom bevallen (maar als ik me weer zorgen maakte moest ik toch de VK maar weer bellen). Ik vermoed dat Frummel gewoon ff niet zoveel zin had vandaag. Manlief en ik zijn weer gerustgesteld en de kleine heeft zich alweer een paar keer goed laten voelen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes .

Oom JD, gefeliciteerd !

Vamp, haha maar goed dat je geen schroevendraaier kon vinden, hormonen doen rare dingen met je .

Tex, wat jammer zeg, kan me wel voorstellen dat je er teleurgesteld over bent .

Davinia, ach je arme mannetje. Nou die van mij was vanmiddag toch ook wat van slag toen ik belde of hij naar huis kon komen omdat we naar t ziekenhuis moesten. Haha gekleurde teennagels in het kraambed. Staat wel netjes haha. Misschien is dat ook wel een soort van nesteldrang, hihi.
Ah, dat is goed nieuws Je frummel heeft jou (en ons) wel laten schrikken.
bron
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:05:15 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52599694
Nijna, die frummel van je was vast een beetje aan het bijkomen van al het gerommel van de afgelopen nacht. Maar toch prettig om te lezen dat het allemaal goed is nu.

Ook alle andere LLM en succes.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:51:58 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52601599
Nijna, fijn dat het gewoon goed was

Ok, ik ben zwanger Geen twijfel mogelijk. Ernstig zwanger, zeg maar..
Eerst lig ik vandaag de hele dag zo'n beetje te slapen. Kinderen zijn op het kdv, dus de mogelijkheid was er. Maar normaal gesproken wil ik zo'n dag dan nuttig besteden, voornamelijk schoonmaken en dweilen enzo omdat dat makkelijker gaat zonder kinderen om je heen, maar daar kwam ik dus niet aan toe vandaag omdat ik zo had geslapen..
En daar moest ik om huilen Ik voelde me zo'n waardeloze huisvrouw En dat voor iemand die het huishouden niet zo boeit

Hormonen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52602793
Haha ET, echt wel hardstikke enorm zwanger ja . Lekker hoor dat je zo goed hebt gerust vandaag. Dat huishouden komt wel weer .
pi_52604220
ET daar heb je straks misschien wel genoeg nesteldrang voor. je had het gewoon nodig
nijna gelukkig was alles goed.
JD gefeliciteerd.
tex balen. hopelijk vinden jullie een andere hele mooie naam.
donna mooie echo's.
lishe spannend vooral als de vk zegt hoe en wat.
mama van 3 kids!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:53:48 #298
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52604234
Tex

Lishe oeh echt spannend!

E.T. Slapen is ook heel belangrijk hoor!
pi_52604256
whaha ET, heerlijk he die hormonen

Nijna, fijn dat alles goed was!!

Icicle, nou heb ik de echo gemist...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:18:29 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52607534
Mijn zus heeft Guusje gevoeld!!! Ze was helemaal onder de indruk van uitstekende voetjes en konten en zo. Nu is mijn truitje helemaal verfrummeld want al het wrijven. Was erg leuk.

En mijn teennagels zijn heel mooi geverfd. Donkerblauw. Ach, het wordt een jongetje en ik beroep me op tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid door de hormonen

Zo, ga nu slapen. Nog 20 minuten en we zijn helemaal officieel over tijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')